Poter Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 Hvordan er gevirene å tygge på? Er de harde? Hvor lenge bruker de å vare? Siter
AnnChristin Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 Hvordan er gevirene å tygge på? Er de harde? Hvor lenge bruker de å vare? De er harde og holder lenge! Mine tugger jevnlig på sine og har hatt de i ganske mange måneder nå, er ikke så mye som er tygd bort, og de er forysatt ikke lei! Siter
Poter Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 De er harde og holder lenge! Mine tugger jevnlig på sine og har hatt de i ganske mange måneder nå, er ikke så mye som er tygd bort, og de er forysatt ikke lei! Er de hardere enn vanlige tyggebein? Tenker litt på hvor mye de evt. sliter på tennene. Siter
AnnChristin Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 Er de hardere enn vanlige tyggebein? Tenker litt på hvor mye de evt. sliter på tennene. Tenker du da på sånne i hard hud eller? De i hard hurd forsvinner rimelig kjapt her, men de her varer lenge, mye lengre. Men kan ikke se at tennene har tatt noe mer skade av de Mye mindre plakk en før på mine da Siter
Poter Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 Tenker du da på sånne i hard hud eller? De i hard hurd forsvinner rimelig kjapt her, men de her varer lenge, mye lengre. Men kan ikke se at tennene har tatt noe mer skade av de Mye mindre plakk en før på mine da Ja, slike i hard hud som er flate uten knute i enden. Siter
AnnChristin Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 Ja, slike i hard hud som er flate uten knute i enden. Nå måtte jeg gå i stua og ta på begge! De virker like harde, men hornene blir jo ikke myke når de tygger på de! Hos meg ser de bare litt slitt ut i endene, og de er blitt godt brukt her! Siter
SFX Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 Jeg kjøpte hele gevir til mine, fikk de 23. juli, og har i dag kastet den siste lille biten da jeg var redd de skulle svelge og sette i halsen. De fikk hvert sitt, og har ikke gnagd på de hver dag. Men det er få ting som varer noe særlig lenge her i gården, så dette var i grunnen bra. Margbein er for så vidt evigvarende, men jeg kjøpte for eksempel de storfesenene som Canider selger, og de var borte på under et kvarter. Så når noe varer i et par uker her, er det god utholdenhet Siter
LinL Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 Den minste silvershade passer fint over et mellomstort bur eller? Siter
Anette Skrevet 14. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. August 2014 Hvordan er gevirene å tygge på? Er de harde? Hvor lenge bruker de å vare? Hel dåhjort er mykere enn orginal, jeg anbefaler det som en førstegangs gevir da det er mildere mot tenner og alt og en god intro og test om hundene liker det 1 Siter
bernertryne Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 @Poter Jeg skulle til å foreslå de gjennomskårne gevirene siden de ofte markedsføres for gamle hunder, men så at de ikke har det Uansett, jeg har hatt ét dåhjortgevir og en haug med kronhjortgevir, og av de varer dåhjort helt klart lengst, og derfor mistenker jeg at det er hardere enn kronhjort. Bikkja gav opp å tygge på det etter kanskje 1/2 år (da var det ca. halvert), mens kronhjortgevirene gnages stadig på og blir sakte men sikkert mindre. Det virker også som det er mer marg i kronhjortene 1 Siter
simira Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 Er det stor forskjell på gevir? Jeg kjøpte noe billig på en butikk som holdt på å gå konkurs, men hundene er ikke særlig interesserte. Siter
bernertryne Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 Er det stor forskjell på gevir? Jeg kjøpte noe billig på en butikk som holdt på å gå konkurs, men hundene er ikke særlig interesserte. Ja! Om geviret er hvitt eller margen er forkalket er det gammelt. Ferske, brune gevir er best. Sånne skårne som jeg viste bildet av der oppe anbefales også ofte som "førstegangsgevir" siden margen er lettere tilgjengelig og det er derfor mer spennende enn hele gevir Siter
Anette Skrevet 14. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. August 2014 Ja! Om geviret er hvitt eller margen er forkalket er det gammelt. Ferske, brune gevir er best. Sånne skårne som jeg viste bildet av der oppe anbefales også ofte som "førstegangsgevir" siden margen er lettere tilgjengelig og det er derfor mer spennende enn hele gevir De halve er anbefalt til valper og senior hunder, evnt hunder som ikke "gidder" å gnage. Vi testet en slik først og min sleipe hund tømte margen og kastet resten Hel dåhjort er langt ifra hardt som du sier og er en mykere variant enn de vanlige orginal og ekstra hard gevir vi har inne. Den er lettere for de å tygge på og de fleste kommer lett igjennom på de. Vi har også nå tatt inn stripe av hel dåhjort som er veldig kjekk som sånn prøvebit/intro til gevir 4 Siter
Enits Skrevet 14. August 2014 Rapporter Skrevet 14. August 2014 De halve er anbefalt til valper og senior hunder, evnt hunder som ikke "gidder" å gnage. Vi testet en slik først og min sleipe hund tømte margen og kastet resten Hel dåhjort er langt ifra hardt som du sier og er en mykere variant enn de vanlige original og ekstra hard gevir vi har inne. Den er lettere for de å tygge på og de fleste kommer lett igjennom på de. Vi har også nå tatt inn stripe av hel dåhjort som er veldig kjekk som sånn prøvebit/intro til gevir Ånei da må jeg handle mer snart jo 1 Siter
simira Skrevet 15. August 2014 Rapporter Skrevet 15. August 2014 Ja! Om geviret er hvitt eller margen er forkalket er det gammelt. Ferske, brune gevir er best. Sånne skårne som jeg viste bildet av der oppe anbefales også ofte som "førstegangsgevir" siden margen er lettere tilgjengelig og det er derfor mer spennende enn hele gevir De halve er anbefalt til valper og senior hunder, evnt hunder som ikke "gidder" å gnage. Vi testet en slik først og min sleipe hund tømte margen og kastet resten Hel dåhjort er langt ifra hardt som du sier og er en mykere variant enn de vanlige original og ekstra hard gevir vi har inne. Den er lettere for de å tygge på og de fleste kommer lett igjennom på de. Vi har også nå tatt inn stripe av hel dåhjort som er veldig kjekk som sånn prøvebit/intro til gevir De så helt fine ut og var brune og helt like de bernertryne linket til. Den hundene har fått så langt er dessuten halv, men ikke fått noe særlig oppmerksomhet likevel. Siter
Poter Skrevet 15. August 2014 Rapporter Skrevet 15. August 2014 De halve er anbefalt til valper og senior hunder, evnt hunder som ikke "gidder" å gnage. Vi testet en slik først og min sleipe hund tømte margen og kastet resten Hel dåhjort er langt ifra hardt som du sier og er en mykere variant enn de vanlige original og ekstra hard gevir vi har inne. Den er lettere for de å tygge på og de fleste kommer lett igjennom på de. Vi har også nå tatt inn stripe av hel dåhjort som er veldig kjekk som sånn prøvebit/intro til gevir Tror jeg prøver den først. Eine er ikke så interessert i å tygge på bein og foretrekker de litt mindre og mykere variantene, som f.eks politipinne fremfor større bein. Men ett bein + porto ble dyrt, så da må jeg vel handle noe mer da? Hva anbefaler dere som har kjøpt ting herfra? Siter
bernertryne Skrevet 15. August 2014 Rapporter Skrevet 15. August 2014 Jeg sitter og skal bestille nå, hva betyr feltet "Fyll inn en tittel for fremtidig referanse" ? Siter
Anette Skrevet 15. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2014 Jeg sitter og skal bestille nå, hva betyr feltet "Fyll inn en tittel for fremtidig referanse" ? f.ex Hjemmeadresse, jobbadresse, hytta osv Er for din egen del om du ønsker, en tittel på flere adresser, så du lett kan velge i de. 1 Siter
Tekopp Skrevet 15. August 2014 Rapporter Skrevet 15. August 2014 Tror jeg prøver den først. Eine er ikke så interessert i å tygge på bein og foretrekker de litt mindre og mykere variantene, som f.eks politipinne fremfor større bein. Men ett bein + porto ble dyrt, så da må jeg vel handl Saue leken er en hit her i huset hvertfall. Hadde jeg bestilt nå ville jeg nok kjøpt noe crackle heads leker, men de var utsolgt når jeg bestilte. Også har de rosa bæsjeposer Siter
Lillekrapyl Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 Noen anbefaling av godbiter til liten hund? så hun ikke blir stående og tygge og tygge.. Siter
simira Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 Noen anbefaling av godbiter til liten hund? så hun ikke blir stående og tygge og tygge.. Er en egen tråd for det på forumet som kom for ikke lenge siden. Siter
Tuvane Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 Veldig fornøyd med silver shade mesh-en jeg kjøpte på Bjerke! Passer perfekt til bilen (kjøpte 3x4 meter), og jeg gleder meg allerede til neste varmeperiode, hihi! 3 Siter
simira Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 Veldig fornøyd med silver shade mesh-en jeg kjøpte på Bjerke! Passer perfekt til bilen (kjøpte 3x4 meter), og jeg gleder meg allerede til neste varmeperiode, hihi! Hva slags bil? Siter
Anette Skrevet 18. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2014 Noen anbefaling av godbiter til liten hund? så hun ikke blir stående og tygge og tygge.. jeg deler mine opp veldig mye som regel, så da fungerer jo det meste(bruker dr.clauder sine og natures menu, lett å rive opp osv ). Evnt er Mix Minibein veldig små og lett å knekke i to. 1 Siter
Tuvane Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 Hva slags bil? Jeg har en slik en, dvs en Ford Maverick. Duken dekker godt fra frontruta, nedover sidevinduene og over bakluka. Red: skal bli utrolig deilig å bare slenge den over bilen, i stedet for å solskjerme hvert enkelt vindu! Siter
Recommended Posts