Gå til innhold
Hundesonen.no

Canider.no - Hundebutikken med fokus på kvalitet


Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Som noen vet så holder vi på å lage en liten butikk på Dal (ved letohallen ) - her blir det da mulig å komme og hente varer og handle. Vi har stått på og malt og bygget ting i påsken og vi begynner å

Må bare skryte litt av Canider! Jeg bestilte et lite lass med godbiter for et par uker siden, og da pakken kom frem, var det litt kluss med smakene og det manglet en pose. Så jeg sendte mail og sa at

http://www.canider.no/ Vi selger naturlig snacks, godbiter og leker. Av natursnacks har vi grisehaler, lammeknoker, storfe knokeben, storfemuskler, okseører, storfe luftrør samt storfe sene 70 c

Posted Images

Ingen inne som du kan få prøve til spesialen desverre. Blir første bestilling nå etter forhåndsbestilling en.

Jeg forer mine på det, kjenner flere utenfor sonen som bruker det og er fornøyd. Og hittil ikke funnet noen som ikke var fornøyd. De har for som dekker alle stadier av livet, fra junior til mer høy energi osv. Rakk desverre ikke legge inn alle på web nå ikveld men tar det imorgen. Men går Ann å se hele katalogen på dr Clauder. No

Skal hente en bunke bot dekken imorgen, er ganske kjapt levert på de så si ifra et par dager før jeg skal nedover så kan jeg ta med til deg om du vil ha etterhvert ;-)

Om noen ønsker noe for eller andre ting fra Clauder send meg en pm, har blitt en stor bunke alt så skal bestille og hente til uka :-)

Hva av tørrforet bruker du på PI? Vuderer og skifte tørrfor på Ace :innocent: Kommer nok en pm i løpet av kvelden :P Hvordan er oppdretter avtalen dems (finner ikke noe på hjemmesiden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva av tørrforet bruker du på PI? Vuderer og skifte tørrfor på Ace :innocent: Kommer nok en pm i løpet av kvelden :P Hvordan er oppdretter avtalen dems (finner ikke noe på hjemmesiden)

Pi og lani får sensitiv lam og ris. Mine får mye snacks og godis utenom og da likte jeg det fôret i forhold til å holde vekta og at de faktisk får mat i skåla :-P kulene er såpass små også at sheltie vil ikke ha noe problem.

Oppdretter får 25% på 20kg sekk av for :-) samt valpepakker ved kull ol. De driver og legger om og lager oppdretter portal som blir ganske fancy. Men alt får dere via meg, så ikke noe problem!

Valpepakken ser slik ut:

post-6328-0-62556300-1399636323_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pi og lani får sensitiv lam og ris. Mine får mye snacks og godis utenom og da likte jeg det fôret i forhold til å holde vekta og at de faktisk får mat i skåla :-P kulene er såpass små også at sheltie vil ikke ha noe problem.

Oppdretter får 25% på 20kg sekk av for :-) samt valpepakker ved kull ol. De driver og legger om og lager oppdretter portal som blir ganske fancy. Men alt får dere via meg, så ikke noe problem!

Valpepakken ser slik ut:

{style_image_url}/attachicon.gif 1402310_238668946289608_789072245_o.jpg

Får man tegnet oppdretter avtale med deg også eller lå det gjøres med dem? Er det nok olje osv i foret så man slipper og gi det ved siden av ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man tegnet oppdretter avtale med deg også eller lå det gjøres med dem? Er det nok olje osv i foret så man slipper og gi det ved siden av ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

rabatten får du via meg ja, jeg sier ifra til de ang oppdretterne, du blir registrert på websiden dems, også skal de få opp en bedre portal så dere får bedre tilgang til tilbuder ol, men den er under oppbygging.

Skal slippe å gi olje ved siden av ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rabatten får du via meg ja, jeg sier ifra til de ang oppdretterne, du blir registrert på websiden dems, også skal de få opp en bedre portal så dere får bedre tilgang til tilbuder ol, men den er under oppbygging. 

Skal slippe å gi olje ved siden av ja :)

Oki da skal jeg kikke litt på siden dems også sender jeg deg en pm i kveld

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er veldig bra til Willy som har slitt med det samme - at stolpen er for kort og det blir gnag bak frambeina :).

Hvordan er denne selen i forhold til pels da? Det blir floker uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel dessverre mer med hunden å gjøre enn selen, selv om jeg stadig drømmer om å finne en sele som ikke floker til pelsen.. 

Hvilken pels lurer du på? Puddelen? Så kan jeg høre litt rundt :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken pels lurer du på? Puddelen? Så kan jeg høre litt rundt :-)

Puddelen ja, jeg tror ikke det finnes en sele som kan floke til pelsen til Nora ;) Takk skal du ha, og lykke til! De skal helst ha glatt innside så pelsen ikke blir gnukket frem og tilbake, men de selene jeg har funnet som har det, er mer til pynt enn bruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel dessverre mer med hunden å gjøre enn selen, selv om jeg stadig drømmer om å finne en sele som ikke floker til pelsen..

Ja, dessverre, men jo breiere seler jo mer kan gnukke i pelsen liksom... Jeg har vel funnet ut at de beste selene, som floker minst ille, er ordinære nomeseler uten bevegelige deler - og som sitter godt rundt kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jordklodene, vil de overleve en schæfer, og vil en tyggende schæfer få ballen sittende fast i tenna? Mor har lyst på slik ball :sleep:

De skal overleve schafere, og om de skal ryke så har de fornøydgaranti, og tar da bitene i retur og resirkulerer de til en ny leke sa damen på lageret idag. Har søkt en del rundt på orbee ball og schafer og funnet mange som er veldig fornøyd, eneste en schafer som har klart å rive av et par kontinenter :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

De jordklodene, vil de overleve en schæfer, og vil en tyggende schæfer få ballen sittende fast i tenna? Mor har lyst på slik ball :sleep:

Kontinentene detter av etterhvert, men selve ballene tåler en del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ville forhåndsbestille multisele no, men størrelsestabellen og dei størrelsane som går an å bestille er ikkje like? Kva tilsvarer den størrelsen eg kan bestille som heiter M/L, i tabellen?

den heter ML. Skrå streken forsvant desverre ser jeg. Men ligger i rekkefølgen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...