Gå til innhold
Hundesonen.no

Canider.no - Hundebutikken med fokus på kvalitet


Recommended Posts

Hvordan fungerer silvershade når bilen er sort?

Bilen blir sølvfarget :D Jeg tror ikke fargen under har noen betydning. Men min silvershade er så stor at den dekker hele taket og alle vindusflatene.

Hvordan fester du den til bilen? :)

Den er Ganske tung I seg selv. Og så fester jeg den under vindusviskere og klemmer de I bildørene. Har også sett folk som har bruk sånne strikk med kroker. Det er hull med ringer rundt hele kanten så kan let festes I de og til felgene feks.

Men den sliter på lakken på bilen til en viss grad da, så har man bil som man er veldig redd for så er ikke silvershade så smart..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Som noen vet så holder vi på å lage en liten butikk på Dal (ved letohallen ) - her blir det da mulig å komme og hente varer og handle. Vi har stått på og malt og bygget ting i påsken og vi begynner å

Må bare skryte litt av Canider! Jeg bestilte et lite lass med godbiter for et par uker siden, og da pakken kom frem, var det litt kluss med smakene og det manglet en pose. Så jeg sendte mail og sa at

http://www.canider.no/ Vi selger naturlig snacks, godbiter og leker. Av natursnacks har vi grisehaler, lammeknoker, storfe knokeben, storfemuskler, okseører, storfe luftrør samt storfe sene 70 c

Posted Images

Bilen blir sølvfarget :D Jeg tror ikke fargen under har noen betydning. Men min silvershade er så stor at den dekker hele taket og alle vindusflatene.

Den er Ganske tung I seg selv. Og så fester jeg den under vindusviskere og klemmer de I bildørene. Har også sett folk som har bruk sånne strikk med kroker. Det er hull med ringer rundt hele kanten så kan let festes I de og til felgene feks.

Men den sliter på lakken på bilen til en viss grad da, så har man bil som man er veldig redd for så er ikke silvershade så smart..

Den høres jo utrolig praktisk ut.

Vi har jo ikke hund i bilen utenom kjøring i det hele tatt om sommeren fordi den blir så fort varm...

Nico må enten bli hjemme eller være med overalt. Veldig upraktisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den høres jo utrolig praktisk ut.

Vi har jo ikke hund i bilen utenom kjøring i det hele tatt om sommeren fordi den blir så fort varm...

Nico må enten bli hjemme eller være med overalt. Veldig upraktisk :P

Den er ekstremt praktisk! I sommer har vi hatt 30 varmegrader, hvor jeg har hatt på silvershade, med alle vinduer og bakluke åpen, og jeg valgte å krype inni der fordi det var så godt og kjølig! Blir som å sitte på en skyggeplass med god sval bris.

Etterskrift: Jeg er innom og kontrollerer når den star I sola med jevne mellomrom også for å se at den sitter på plass. Så ideelt sett finner jeg skyggeplass og tar på silvershaden I tillegg. Men I enkelte tilfeller så må man stå I sola, men den fungerer som sagt veldig bra så lenge det er litt bris og har åpne vinduer

Endret av Garp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fester du den til bilen? :)

Jeg har kjøpt den største, og den var kanskje i største laget - men da kan jeg få dekket absolutt alt:

10532475_10154350345695136_8131314498773

Jeg tror vel strengt tatt at denne blir så tung på bilen at den ikke vil blåse av så lett - men jeg har syv-åtte blekkspruter i bilen jeg kan bruke for å stroppe den til dekk og annet.

Denne får en lett over et telt eller to - og jeg ser for meg at jeg ved sommerkull kan strekke den over deler av hagen for å gi skygge til varme valper.

Jeg hadde nok tatt en størrelse mindre, om det ikke hastet for meg å få denne før jeg drar til Finland i morgen. Men som du ser på bildet, kan jeg ha bakluka åpen, og likevel ha dekket hele bilen.

Og jeg ser for meg å kjøpe større bil neste gang, så da har jeg soldekken å vokse inn i :D

Edit: Jeg har lurt på å kjøpe løse teltplugger også, for å feste duken i bakken når en står parkert på gress eller bruker shade'n over telt - men hvor får jeg i så fall kjøpt teltplugger?

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har de orginale ja, vi fant de cleanrun fører også men valgte å ikke ta inn de :)

Noen spesiell grunn? Vet du om det er noe vesentlig forskjell på de? (har du sett de to ulike?)

Jeg har kjøpt den største, og den var kanskje i største laget - men da kan jeg få dekket absolutt alt:

Edit: Jeg har lurt på å kjøpe løse teltplugger også, for å feste duken i bakken når en står parkert på gress eller bruker shade'n over telt - men hvor får jeg i så fall kjøpt teltplugger?

Hva er målene på din? Jeg har bestilt den største til CleanRun, men lurer på om den er "for stor". (300x420)

Teltplugger får du på Jula, Biltema, Clas Ohlson osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit @SFX jeg kjøper løse plugger i sportsbutikk.

Takk!

Hva er målene på din? Jeg har bestilt den største til CleanRun, men lurer på om den er "for stor".

Teltplugger får du på Jula, Biltema, Clas Ohlson osv.

Takk for pluggetips.

Som sagt, jeg kjøpte den største:

Vi har størrelsene:

2,1 meter * 2,4 meter - 7*8 - 499

2,1 meter * 3 meter - 7*10 - 549,-

2,1 meter * 4 meter - 7*14 - 699,-

3 meter * 4 meter - 949

4,2 meter * 6,4 meter - 14*21 - 1999,-

Bilen er en Berlingo, det har jo også litt å si, det er ikke en Mini Morris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen spesiell grunn? Vet du om det er noe vesentlig forskjell på de? (har du sett de to ulike?)

 

Kommer bedre svar her etterpå, er på mobilen.

Men til telt ol. Vi brukte vår som mygg netting. Var på en jævlig camping hytte med dårlig luft. Så åpnet døra og brukte den som mygg netting :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har VW touran og har fra før 2,1 meter * 3 meter - 7*10, jeg syns den er litt knapp da den bare dekker taket, halvveis ned på frontvindu og halvveis ned på hverside av vinduene. Så jeg har bestilt en til i str 2,1 meter * 4 meter - 7*14. Da får jeg dekket hele bilen og alle sider.

Skulle jeg kjøpt ny i dag så hadde det blitt den største eller den neste etter det. Men så er det lettere å pakke bort to i bilen da, de går under "hemmelig rommet" bak sete uten problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har VW touran og har fra før 2,1 meter * 3 meter - 7*10, jeg syns den er litt knatt da den bare dekker taket, halvveis ned på frontvindu og halvveis ned på hverside av vinduene. Så jeg har bestilt en til i str 2,1 meter * 4 meter - 7*14. Da får jeg dekket hele bilen og alle sider.

Skulle jeg kjøpt ny i dag så hadde det blitt den største eller den neste etter det. Men så er det lettere å pakke bort to i bilen da, de går under "hemmelig rommet" bak sete uten problem.

Hemmelig rom? Jeg og har touran og vil vite om hemmelig rom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmelig rom? Jeg og har touran og vil vite om hemmelig rom :)

Hemmelig og hemmelig, om det er varebil så er det ett rom under varerommet-der beina skulle vært om man hadde bakseter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmelig rom? Jeg og har touran og vil vite om hemmelig rom :)

På to seterne så er det der ben brønnen egentlig er, så åpne side døren så er det rom under hele bilen der. Får veldig mye inn :P

AnetteH, holder du av en på 3x4 meter til meg? Eller for å si det på en annen måte: Jeg bestiller herved en på 3x4 meter (kr. 949).

Den er grei :)

Jeg har 3*4 meter og dekker min Touran godt med den. Fester med sykkelstropper, vindusviskere, dører osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmelig og hemmelig, om det er varebil så er det ett rom under varerommet-der beina skulle vært om man hadde bakseter.

På to seterne så er det der ben brønnen egentlig er, så åpne side døren så er det rom under hele bilen der. Får veldig mye inn :P

Den er grei :)

Jeg har 3*4 meter og dekker min Touran godt med den. Fester med sykkelstropper, vindusviskere, dører osv.

Aha under gulvet på lasterommet? Så smart, det har jeg aldri brukt til noe. Livredd de skal skli helt bak og aldri komme frem igjen. :P Hvordan sikrer dere at dette ikke skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha under gulvet på lasterommet? Så smart, det har jeg aldri brukt til noe. Livredd de skal skli helt bak og aldri komme frem igjen. :P Hvordan sikrer dere at dette ikke skjer?

det går bare tvers over :) er ikke dypt og går ikke bakover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går bare tvers over :) er ikke dypt og går ikke bakover.

Gjør det ikke??? :drool: Gosj det var litt flaut at jeg ikke har visst før nå. :P Men hva man lærer her inne. Haha.

Da skal jeg ogs prøve det til silvershaden, tepper o.l. som tar litt plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er det lettere å pakke bort to i bilen da, de går under "hemmelig rommet" bak sete uten problem.

Det er godt poeng, vi var fire som brettet duken sammen etter utstillingen på lørdag :D Det hadde holdt at vi var to, men jeg sier ikke nei når folk melder seg frivillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det ikke??? :drool:  Gosj det var litt flaut at jeg ikke har visst før nå. :P  Men hva man lærer her inne. Haha.

Da skal jeg ogs prøve det til silvershaden, tepper o.l. som tar litt plass.

Jeg får plass til 12 bordben, banner, stropper til tak og henger og litt til :-P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...