Meg Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Skrevet 19. Februar 2014 Her er noen avrøyta SH, men med muskler som vanligvis er godt gjemt under pels (ses vel best på den fremste) Bilde tatt på inngjerdet område... 6 Siter
Mailin Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Skrevet 19. Februar 2014 Disse ligger på samme treningsmengde som et gjennomsnitlig hundespann før 50mila på Finnmarksløpet. Lillo -firhjulstrekkeren Lira (lørvet) og Melu Ikke akkurat muskelbilder -de har ikke noe særlig store muskler noen av de. De trekker ganske tungt og langt gjevnlig, sånn kanskje bortsett fra lørvet da, som for det meste løper løs etter/rundt og som innimellom tar seg en sprint i løssnø for å sjekke ut et elgspor eller to. Dette er vel det bildet jeg har i farta med "mest muskler" -om en skal måle styrke, utholdenhet og "godt trent" i det.... (Red: Jeg følte for å forklare den snacksy rosa t-skjorta på gutten. Det var -25 og en litt sur vind på fjellet. Melu har, siden han har vært innehund, ikke utviklet vinterpels i år, så han trenger litt beskyttelse når det er kaldt og sur vind.) 8 Siter
tulip Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Skrevet 19. Februar 2014 Det har alltid vært vanskelig å se Zugos muskler på bilder, sannsynligvis fordi de var ganske langstrakte og smale, og ble borte i mønsteret hennes. Derfor er det ekstra ironisk at dette bildet som er tatt når hun er kreftsyk og har mistet muskelmasse, samt er blubbete pga kortison virkelig viser hvor *buff* hun faktisk var. 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Skrevet 19. Februar 2014 Vakkert bilde av henne! Siter
Khela Skrevet 27. Februar 2014 Rapporter Skrevet 27. Februar 2014 Fant igjen et bilde av Mira i god kondisjon 2 Siter
BullsAtWork Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Staffen vår leo klar for sesongen med wp 2013 Her trener han med jentene sine Og her konkurrer han 10 Siter
BullsAtWork Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Vår Amerikanske Bulldog Her er hun 1år Her er hun 1,5 år Og her er hun 2år Å her jobber hun (beklager dårlig bildet) 4 Siter
Margrete Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Jeg synes både ambullen og staffen (selv om han så bola ut i grustaket ) var superflotte i kroppen. Ikke så voldsomt når de slapper av og samtidig så ser man at de er i knallform! Flotte var de! Ambullen er jo til å spise opp! Siter
Teserere Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Mange fine hunder @BullsAtWork hvor er Leo fra? Så fin han var og flott pels Siter
BullsAtWork Skrevet 1. Mars 2014 Rapporter Skrevet 1. Mars 2014 Margrete: Leo bruker alle muskler han kan når han klatrer ^^.. Takk for fine kommentarer Leo er fra Raastaff Siter
Ane Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2014 Henni i form åtte år gammel i NM finale lavland. Vita snøregåing 3 år. Vita stand 3 år Vitus Siter
Zitka Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2014 ikke det beste bildet jeg fant, men fant ikke det andre: 2 Siter
maysofie Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2014 Min Keo, 14/15mnd Foto: Papillon 4 Siter
Aussieglis Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2014 Skulle prøve å finne et bilde av My hvor jeg syns hun er i perfekt form.. Meeeen; det er liksom ikke synelig i det hele tatt pga pelsen Eneste er når hun er klissvåt at man ser at hun har muskler. Siter
yurij Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2014 Cilje`s bilde av Azawakh Dacar: 14 Siter
maysofie Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2014 Jo mer jeg sniker i slike tråder, jo mer innser jeg at mynder ikke er min kopp te Siter
Aya Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 Her synes jeg egentlig det hører hjemme med noen bilder av Extra og Action. Husker ikke nicket ... Er det @Marthe mon tro? 1 Siter
Marthe Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 Her synes jeg egentlig det hører hjemme med noen bilder av Extra og Action. Husker ikke nicket ... Er det @Marthe mon tro? Det kan du få Det vises helt klart best på Extra. Her er hun avrøytet, og kroppen kommer mer frem: Action er bedre trent, men får bare en stram kropp 12 Siter
SiriEveline Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 Det kan du få Det vises helt klart best på Extra. Her er hun avrøytet, og kroppen kommer mer frem: Action er bedre trent, men får bare en stram kropp *klippet bilder* Dåån Action er så ufattelig vakker altså! Det er liksom brains and beauty godt blandet i samme kropp Siter
Aya Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 Nyydelig @Marthe De er bare så fine!! Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 Å, det er akkurat som å se Bris og Isak ved siden av hverandre. De får samme trening, men Bris er mye breiere i front og Isak er supersmal, så han ser dårligere trent ut selv om han er den av de som trener mest "styrke" i og med at han trekker mer enn Bris når vi feks sykler. Siter
charlotte Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 Kelly på 2 år og Lisa på 10 år, Lisa i hakket bedre kondisjon. 3 Siter
SynneWoll Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 Nå er ikke Tiko mer enn 7 mnd , men syntes han er kraftig og fin for å være setter Mye turer i ulengt terreng pryder vår hverdag. Her var han 5 mnd Siter
Recommended Posts