Kreativitet ved middagsbordet
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
En spaniel vil nok passe godt til både soppsøk og blodspor, iallefall springer. Har ikke veldig mye personlig kjennskap til showlinje cocker, men de springerne vi kjenner passer til mye og kjenner flere som driver med blodspor, smeller el. I tillegg til lp eller rally. Og om dere ønsker mer futt, mindre (størrelse) hund eller mindre pels kan man jo evt se på working variantene og.
-
Våre ble byttet ut med hunden da jeg trives bedre med dyr som man har mer direkte interaksjon med å jeg syntes det ble vanskelig å gi de så stor plass som de fortjente, heldigvis har begge fått nye gode hjem med masse plass. ❤️ Lilli, Boa imperator som kom til oss i 2023. 1 år gammel. Og Luna, kranset gekko som kom til oss i 2020.
-
Hm, kanskje jeg skulle undersøk litt mer om showlinjene da. Godt tips! Terrieren hadde sikkert uten tvil fått det til, men hun «jobber» allerede med ettersøk og jakt, så jeg tror enda en arbeidsoppgave ville blitt litt heftig.
-
Hei! Begge hundene vi har brukes på mye ettersøk og jakt, og jeg vil at de skal forbli ettersøkshunder. Tror å legge til enda en arbeidsoppgave kunne blitt litt for mye for begge to. Men det er absolutt ikke en dum idé!
-
Hvorfor kan ikke jaktterrieren gjør dette? Det burde jo funke bra. Men ja, spaniel generelt, og springer spesielt, ville jeg nok sett på da. De er jo helt rå, og springerene brukes av politi og tollvesen og som servicehunder for oppgaver innen nesearbeid. Du har jo working-linjene også, men jeg er faktisk ikke sikker på om de er noe bedre på søksarbeide enn showlinjene akkurat her.
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts