Nirm Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Jeg ble overrasket over hvor dyktig jeg er til å spille piano. For jeg fikk Youtube-kontoen til Mikkel Abrahamsen På bildesøk kommer dette først opp: Jeg kommer opp som nummer fire på bildesøket sammen med Vida. (her med min fantastiske Wella sveis også. ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Med mitt sære navn - alle sosiale medier og en drøss med svømmeresultater fra NNM og andre småstevner fra før i tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 jeg er et fantastisk stupetalent fra tønsberg ironisk at jeg kommer fra samme sted ikke sant? men vi var 3 med anette henriksen i samme gate på nøtterøy på side 2 får du youtube kanalen min Det er 23 kvinner som har Anette Henriksensom eneste fornavn og etternavn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Det første som kommer når jeg googler mitt navn er en Facebookprofil, men ikke min, en annen som heter det samme. Det andre er også en facebookprofil, til en som har mitt navn + et andre etternavn. Ifølge SSB er det syv kvinner som har mine to navn som første fornavn og etternavn, og det er fire kvinner som har mine to navn som eneste fornavn og etternavn. Det er 10 858 kvinner som har mitt navn som første fornavn, og 7 725 kvinner som har mitt navn som eneste fornavn. Det er 4 284 personer som har mitt etternavn. Så av de 11 som har den navnekombinasjonen, meg inkludert, kommer to andre sine Facebooksider opp. Det sier en del om Facebook. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Bilde nummer en på bildesøk er av tre personer som spiller trekkspill mens bilde nummer to var av moteguruen sjøl På vanlig tekstsøk kommer det ikke opp noe særlig spennende egentlig, uansett om jeg bruker mellomnavnet eller ikke (sært navn uansett, så). Litt sånn Gule Sider, et par hundeting, Flickr-kontoen min, karsken.no også videre. Før pleide det å komme opp resultatet av en mattekonkurranse i Adressa som jeg vant for over ti år siden. Litt trist at ikke det kommer opp lenger, det var liksom mitt akademiske høydepunkt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Når jeg googler mitt navn, så kommer min LinkedIn-profil opp først. Går jeg på Google Bilder, så er de tre første bildene av meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Av en eller urovekkende grunn, kommer det opp et drøss med bilder av Tone Damli Aaberget... 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Bilder fra da jeg spilte fotball masssse bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Det første som kommer opp er et treff på Gule Sider, altså telefonkatalogen :- ) Når det gjelder bilder, kommer det opp et bilde av meg som en bekjent har gjort noe med (lagret et sted), for det er et gammelt Facebookbilde jeg ikke lenger har. Men deretter kommer det en drøss med bilder jeg har tatt og står som fotograf av, når det kommer til den andre hobbyen min som jeg drev med i noen år (og fremdeles pusler litt med). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Åh, bildesøk, det tenkte jeg ikke på. Det kommer opp et par bilder av meg eller mine hunder, men det er flest bilder som jeg har tatt selv og dermed har fotokredittering og byline på, gjennom tidligere journalistisk krumspring her og der. Nostalgia, flere saker jeg hadde glemt at jeg hadde skrevet. Logisk nok, en kan ikke huske tusenvis av artikler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Linkedinprofilen til ei som heiter nesten det samme som meg kjem først. Første treff som er meg kjem som nr fem, og det er facebook. Jaja. Som bildesøk er det eit par ukjente, så søstra mi (!) og deretter facebookbildet mitt. Lenge stod det at "Mitt Navn" døde da blablabla når eg googla meg, det kom _alltid_ først, frå eit eller anna historielag, men det fant eg ikkje no. Eg er den einaste som heiter akkurat det eg heiter, men me er ein tre-fire stykker som har samme fornavn + mitt mest brukte etternavn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Jeg får opp twitterkontoen min som jeg aldri har brukt. Etter det kommer google+ kontoen som jeg aldri har brukt (annet enn å lage den) Deretter bloggen fra 2009 og så masse tyske greier På bildesøkesiden har jeg skremmende mange bilder, men med meg, eller som jeg har tatt xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Hjemmesiden, naturlig nok. Har ikke en navn kombinasjon som bruker så mye Bilde, så er det første fra Nordisk hvor jeg står å røyker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Det er bare meg i landet (trolig verden og) som heter det jeg heter, så først kommer fb-kontoen opp. Deretter kommer det opp en artikkel fra UT.no der jeg har vært fotograf og blitt avbildet på fjelltur Av bilder så kommer det opp et bilde av meg og hundene fra Drammens tidene. Ellers er det en rekke hundekjøringsbilder og turbilder der jeg står som fotograf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Googler jeg med tekst og hele navnet får jeg opp skattelister og slikt, mens dropper jeg mellomnavn kommer først info om polfareren med samme navn, bare at etternavnet hennes skrives annerledes. Så kommer det opp facebookprofil til en annen med samme navn. Bildegoogler jeg navnet uten mellomnavn kommer det opp mange bilder av ei som tydeligvis kler av seg forran kameraet også 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Mitt navn er ikke så spredt Altså, ikke mange som heter det samme som meg! Såååh... Første som kommer opp er facebookprofilen MIN, og på google bilder er det profilbildet MITT fra facebook. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Hos meg kommer det opp bilde av skytterresultatene min som 1. På tekst kolmer twitteren min opp (farskunge) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Når jeg googler kommer navnet mitt opp på en anbefaling jeg har skrevet på hundeskolen vi trener i. Også nedover kommer det folk med flere etternavn, særlig en dame går igjen også dukker jeg oppigjen på opplysningssider og skattelister. På bildesøk kommer en dame opp som klipper over en snor, kanskje det er samme damen som har alle de google treffene nedover, og bilde nr 2 er av meg fra et intervju i sandefjords blad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Jeg er så kjedelig, så det første som kommer opp på meg er personkortet mitt på universitetet (min infoside), etterfulgt av telefonkatalogen/gulesider, min presentasjonsside fra et tidligere institutt, og min forfatterside på et par forlag (og jeg har bare vært med på å skrive en eneste bok...). Facebooken kommer som nr 8 -- tror jeg trenger å få et liv Av bildene er det bare det første som viser meg (hentet fra jobbside, ikke fra FB), resten er bilder av folk jeg jobber med, byen jeg bor i og ett av min kusine som jeg deler etternavn med (men ingen av søsteren min, som jeg deler 2 navn med, eller de andre søskenbarna. Go figure....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 De første sidene som kommer opp er... Min Twitter-profil Min Facebook-side En blogg jeg hadde for noen år siden Min spring.me-side (som jeg ikke engang kan huske å ha registrert meg på) Min LinkedIn-profil ...etterfulgt av videoer jeg har lagt ut på Youtube av bikkja, skattelistegreier, Pinterest- og Google+-kontoene mine, og så begynner artikler og referater og lignende fra organisasjon og politikk å dukke opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Litt trist at ikke det kommer opp lenger, det var liksom mitt akademiske høydepunkt. Når jeg Googler meg, kommer facebookprofilen min opp som første resultat, så link til min gamle hjemmeside (og det minte meg på at jeg kanskje skal endre adressen som ligger på framsida der...). Litt lenger nede kommer Youtube-sidene mine - også er det en frisør i Trondheim som har samme navn som meg som også kommer opp. Av bilder dukker dette opp: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Det første som kom opp var 500px.com profilen min, maaaange nedover lista På første bildesøk kom det opp eit bilde eg tok til ei skuleoppgåve i fjor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Når jeg Googler meg, kommer facebookprofilen min opp som første resultat, så link til min gamle hjemmeside (og det minte meg på at jeg kanskje skal endre adressen som ligger på framsida der...). Litt lenger nede kommer Youtube-sidene mine - også er det en frisør i Trondheim som har samme navn som meg som også kommer opp. Av bilder dukker dette opp: Google.jpg liker at det kommer masse bernere før briardene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 På tekstsøk Gule sider Twitter kontoen min deviantArt kontoen min DigitalRev saker fra kontoen min (3 etterfølgede treff på denne9 Foto.no kontoen min På bildesøk. Kommer det opp et bilde jeg har tatt som første resultat, deretter et bilde va meg og så noen bilder til jeg har tatt. Samt noe andre greier, aviser og sånt som ikke har noe med meg å gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 liker at det kommer masse bernere før briardene Mer bekymringsfullt, spør du meg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts