Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilket år meldte du deg inn på sonen?


HHC
 Share

  

129 stemmer

  1. 1.

    • 2004
      5
    • 2005
      32
    • 2006
      20
    • 2007
      9
    • 2008
      15
    • 2009
      9
    • 2010
      12
    • 2011
      8
    • 2012
      5
    • 2013
      14


Recommended Posts

  • Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hey, me too! *Fnis* Mimre mimre Husker jeg traff SFX på en utstilling en gang, før hun hadde "kommet ut av "secret-heten", og hun ymtet forsiktig frampå at hun leste litt på sonen innimellom, og

Mars 2006, og da hadde jeg ikke hund i huset (eller den pittelille studenthybelen min...), alle bodde hos mine foreldre, og jeg hadde superabstinenser, og var superanonym fordi jeg var så vant til å b

Ble medlem for temmelig nøyaktig ni år siden - har niårsjubileum i morgen! De ni årene utgjør en betydelig andel av livet mitt faktisk.

Ikke så mange måneder siden faktisk, men skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjorde det før i grunn. :icon_confused: Canis var fantastisk en tid langt tilbake, men den siste tiden før jeg sluttet å bruke det i vår så var det bare drit og negativitet. Ikke noe koselig forum. SPESIELT ikke om du nevnte raser med flat nese som mopsen, raser kjent for diverse problemer (cavalier, schafer) eller rett og slett bare stilte et spørsmål "ekspertene" på Canis ikke likte.

Og jeg er kommet for å bli :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. juni 2005, samme bruker hele veien. Tenk at jeg har vært her over åtte år! Jeg har fått flere av hundene mine gjennom/på grunn av sonen, møtt noen av de beste vennene mine gjennom sonen - og brukt latterlig mye tid på sonen.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mars 2006, og da hadde jeg ikke hund i huset (eller den pittelille studenthybelen min...), alle bodde hos mine foreldre, og jeg hadde superabstinenser, og var superanonym fordi jeg var så vant til å bli sett på som ei lita dum jente i visse miljø, så jeg ville være meg med den kunnskapen og meningene jeg hadde og ikke hadde, uavhengig av alder og kjønn. Og det var ****** befriende fram til juli 2008, da jeg måtte oute meg selv for å skryte av utstillingsresultat jeg enda anser som et av høydepunktene i min karriere :D

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...