Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilket år meldte du deg inn på sonen?


HHC
 Share

  

129 stemmer

  1. 1.

    • 2004
      5
    • 2005
      32
    • 2006
      20
    • 2007
      9
    • 2008
      15
    • 2009
      9
    • 2010
      12
    • 2011
      8
    • 2012
      5
    • 2013
      14


Recommended Posts

  • Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hey, me too! *Fnis* Mimre mimre Husker jeg traff SFX på en utstilling en gang, før hun hadde "kommet ut av "secret-heten", og hun ymtet forsiktig frampå at hun leste litt på sonen innimellom, og

Mars 2006, og da hadde jeg ikke hund i huset (eller den pittelille studenthybelen min...), alle bodde hos mine foreldre, og jeg hadde superabstinenser, og var superanonym fordi jeg var så vant til å b

Ble medlem for temmelig nøyaktig ni år siden - har niårsjubileum i morgen! De ni årene utgjør en betydelig andel av livet mitt faktisk.

Meldte meg inn i mai 2012, omtrent et år før hunden kom i hus:) Meldte meg inn i NKK på samme tid for å ha tilgang til Dogweb. Har aldri truffet en Sonis live:(

Det har ikke jeg heller det. Men det har vært fordi det ikke har passet seg sånn enda. Men en dag treffer jeg nok noen, for vet at det er mange trivelige og kunnskapsrike folk her inne :heart:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke jeg heller det. Men det har vært fordi det ikke har passet seg sånn enda. Men en dag treffer jeg nok noen, for vet at det er mange trivelige og kunnskapsrike folk her inne :heart:

Vi var så flinke til å ha sonentreff før. Møttes og gikk tur og skrævla og noen møttes og grillet og sånt. Det er jo bare å ta det opp igjen og ta intiativet til treff :) Det var igrunnen kjempekoselig. Sånn traff jeg Raksha første gang med griffon :) (herregud, det må da være lenge siden) og Loke med Loke og en haug andre tidligere og nåværende soniser. Pga sonen ble vi med til Skiptvedt og hentet Mozza, for Loke trengte skyss og det var jo min gamle oppdretter som jeg aldri hadde truffet før. Pga sonen fikk vi Tinka som er en ekte sonenhund og pga sonen gleder jeg meg nå til mange, mange turer med Margrete og schæferene hennes, for det er verdens beste turfølge :heart: Altså, det jeg ville si er at jeg har mange, mange sonenerfaringer og anbefaler på det varmeste å bli kjent med soniser irl :D

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg inn i mars 2009, tror det er den eneste brukeren jeg har hatt her inne. Migrerte fra Canis, og ble "boende" :)
Har møtt 1 annen sonis som jeg vet om, var helt uplanlagt. Var tilfeldigvis innom butikken hvor hun jobbet :P Har sett en del andre på utstilling (Hundefestivalen i Trondheim), men var for pingle til å snakke med noen andre. :P Så deriblant Caroline med Tibra og Tonje med Felix, tror i hvert fall det var Tonje, var garantert Felix i andre enden av båndet i hvertfall :P
5693_127391460422_95099_n.jpg
Eller, pratet vel littegranne med kristinh, var på den tiden jeg bestemte meg for at jeg ville ha whippet. Vil fremdeles ha en, men må overbevise samboer om at de er fine hunder først :P Samt så vil jeg ha Collie neste gang, så Whippsen må nok vente litt. Ellers har jeg vervet en person og to inn hit, så dem kjenner jeg jo. De er ikke så aktive da, i hvert fall ikke på skrivefronten. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var så flinke til å ha sonentreff før. Møttes og gikk tur og skrævla og noen møttes og grillet og sånt. Det er jo bare å ta det opp igjen og ta intiativet til treff :) Det var igrunnen kjempekoselig. Sånn traff jeg Raksha første gang med griffon :) (herregud, det må da være lenge siden) og Loke med Loke og en haug andre tidligere og nåværende soniser. Pga sonen ble vi med til Skiptvedt og hentet Mozza, for Loke trengte skyss og det var jo min gamle oppdretter som jeg aldri hadde truffet før. Pga sonen fikk vi Tinka som er en ekte sonenhund og pga sonen gleder jeg meg nå til mange, mange turer med Margrete og schæferene hennes, for det er verdens beste turfølge :heart: Altså, det jeg ville si er at jeg har mange, mange sonenerfaringer og anbefaler på det varmeste å bli kjent med soniser irl :D

Jeg prøvde en gang å avtale et møte her på Hadeland, men fikk ikke noe særlig med respons.... :(

Jeg tror ikke noen av dere er farlige eller skumle (og det er for så vidt ikke jeg heller), men når det har vært treff som jeg kanskje kunne ha vært med på, så har det rett og slett ikke passet inn i timeplanen min dessverre. Men EN dag kommer jeg :) For jeg vil jo gjerne bli kjent med andre hundefolk.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga sonen ble vi med til Skiptvedt og hentet Mozza, for Loke trengte skyss og det var jo min gamle oppdretter som jeg aldri hadde truffet før.

Og det var jeg som fant annonsen til Mozza og opplyste Anette om den ;)

Syntes vi er veldig flinke til å hjelpe hverandre her på sonen, selv om man ikke har møtt personen som trenger hjelp :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det var jeg som fant annonsen til Mozza og opplyste Anette om den ;)

Syntes vi er veldig flinke til å hjelpe hverandre her på sonen, selv om man ikke har møtt personen som trenger hjelp :)

Ja, for det noen trenger hjelp til, er ikke alltid et så stort offer for den som hjelper :) Dessuten har du massert Solo toller hos min Ane, tror jeg. Tollermamma er nå tolv og snart et halvt og still going strong :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for det noen trenger hjelp til, er ikke alltid et så stort offer for den som hjelper :) Dessuten har du massert Solo toller hos min Ane, tror jeg. Tollermamma er nå tolv og snart et halvt og still going strong :)

Ja, det er sant, var en av de første praksis hundene mine, som tiden flyr 12 1\2år...bra hun er sprek da :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerte meg med dette nicket 14. februar 2013, men har hatt flere brukere jeg ikke aner brukernavnet på. Når jeg tenker meg om, så lurer jeg også fryktelig på hva jeg egentlig gjorde her inne på valentinsdagen, jeg hadde jo kjæreste og var på besøk hos han den dagen! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 juli 2005 :) Da var Amigo 3 1/2 måned gammel, Sonny og Aika fremdeles i live og jeg hadde kun en ambisjon om at valpen skulle bli godkjent ettersøkshund en gang langt der framme..... Steike ta hvor mye som har skjedd i etterkant!!!!!!

Jeg har blitt ryggoperert, har utdannet meg til ettersøksdommer, Amigo ble godkjent ettersøkshund som ettåring og har oppnådd både norsk og dansk utstillingschampionat og blitt nordisk viltsporchampion.... og så har han blitt pappa til 8 herlige valper hvorav den førstefødte - Storm - bor hos meg. Han er 14 måneder allerede og ferdig med første del av ettersøksgodkjenningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...