Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilket år meldte du deg inn på sonen?


HHC
 Share

  

129 stemmer

  1. 1.

    • 2004
      5
    • 2005
      32
    • 2006
      20
    • 2007
      9
    • 2008
      15
    • 2009
      9
    • 2010
      12
    • 2011
      8
    • 2012
      5
    • 2013
      14


Recommended Posts

  • Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hey, me too! *Fnis* Mimre mimre Husker jeg traff SFX på en utstilling en gang, før hun hadde "kommet ut av "secret-heten", og hun ymtet forsiktig frampå at hun leste litt på sonen innimellom, og

Mars 2006, og da hadde jeg ikke hund i huset (eller den pittelille studenthybelen min...), alle bodde hos mine foreldre, og jeg hadde superabstinenser, og var superanonym fordi jeg var så vant til å b

Ble medlem for temmelig nøyaktig ni år siden - har niårsjubileum i morgen! De ni årene utgjør en betydelig andel av livet mitt faktisk.

Men hva er moroa med det da?

er det ikke litt koselig at folk kan fortelle om det også a? :)

Tja, personlig så synes jeg det er mye mer interessant med en total oversikt enn en tilfeldig oversikt over de som gidder å svare her. ;)

Men det kommer jo litt an på hva man faktisk er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 september 2005. Jeg har aldri vært medlem på Canis. Ane (eldstedatter) rotet seg inn i noen diskusjoner her og ringte meg på jobb, så jeg måtte forfatte innlegg over telefonen som hun la ut som sine :lol: Ikke det at det hjalp stort, det var i de store teoretikernes glansdager, så jeg opprettet egen profil og har kranglet siden :) Nei, fy søren. De første årene med Fibi var sonen en suveren plass å lufte frustrasjoner og få hjelp :heart: Ane har sluttet og gitt nicket sitt videre, men nå er jo Ia her, så vi er fremdeles to generasjoner her. Sonenhund har vi også :D og sonenvenner. Det er de beste :hug:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 september 2005. Jeg har aldri vært medlem på Canis. Ane (eldstedatter) rotet seg inn i noen diskusjoner her og ringte meg på jobb, så jeg måtte forfatte innlegg over telefonen som hun la ut som sine :lol: Ikke det at det hjalp stort, det var i de store teoretikernes glansdager, så jeg opprettet egen profil og har kranglet siden :) Nei, fy søren. De første årene med Fibi var sonen en suveren plass å lufte frustrasjoner og få hjelp :heart: Ane har sluttet og gitt nicket sitt videre, men nå er jo Ia her, så vi er fremdeles to generasjoner her. Sonenhund har vi også :D og sonenvenner. Det er de beste :hug:

Samme dag som meg jo! :D Bra dag for sonen :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg inn 12. september 2006. Det begynner å bli noen år siden, og jeg har vel vokst på mange måter. De første innleggene mine bærer preg av at jeg var 13-åring (med mange kleine skrivefeil) som gledet seg stort over puddelvalpen som snart skulle komme i hus. Og nå er puddelvalpen 7 år blitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

08.juni 2006

Hey, me too!

Jeg husker godt da du var anonym SFX, vi fikk ikke vite hvilken rase du hadde en gang!

*Fnis* Mimre mimre :)

Husker jeg traff SFX på en utstilling en gang, før hun hadde "kommet ut av "secret-heten", og hun ymtet forsiktig frampå at hun leste litt på sonen innimellom, og visste hvem jeg var. Men når jeg spurte om hennes nick fikk jeg bare svevende svar :lol:

Apropos kleine innlegg og slikt, så var jeg også medlem av Canis for en 7-8 år siden.

Her om dagen søkte jeg litt på google, og kom tilfeldigvis over en gammel tråd på Canis som omhandlet emnet. Leste litt nedover, og tenkte mitt om denne personen, som virket noe ung og over-ivrig, før jeg kom til en linje der det stod at det var BASENJI valper hun ventet. Basenji! Huff, det var sikkert en slik useriøs en, som bare hadde valper fordi de var søte, og ikke helsetestet og slikt.

Prøvde å se på nicket, som virket noe kjent, uten at det ringte større bjeller, før jeg plutselig innså at det var JEG som hadde skrevet det innlegget. (het ikke Yodel da nei) :rolleyes:

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å se at det er så mange av de gamle som er her fremdeles (og hjertelig velkommen til alle dere nyere, sonen hadde vært kjedelig uten dere). Jeg har utrolig mange minner knyttet opp mot soniser jeg. Utstillingstur med @Margrete og Marianne og bittelille valpen min Felix, utstillingstur med @ og pittelille valpen Felix (det turte jeg altså aldri å fortelle deg Loke, for jeg hadde så syykt respekt for deg, men Felix tisset på fanget mitt ca tre minutter etter du plukket oss opp i Asker. Jeg satt med valpetiss på buksa helt til vi kom hjem igjen langt ut på ettermiddagen :lol:), kjøretur fra Rogaland til asker med @Gråtass som jeg aldri hadde møtt før, det tidligere medlemmet Silje/SuperSilje som ble en av mine beste venner og også den som ga meg Zima ... Mange minner fra et langt sonenliv :D

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...