Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilket år meldte du deg inn på sonen?


HHC
 Share

  

129 stemmer

  1. 1.

    • 2004
      5
    • 2005
      32
    • 2006
      20
    • 2007
      9
    • 2008
      15
    • 2009
      9
    • 2010
      12
    • 2011
      8
    • 2012
      5
    • 2013
      14


Recommended Posts

  • Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hey, me too! *Fnis* Mimre mimre Husker jeg traff SFX på en utstilling en gang, før hun hadde "kommet ut av "secret-heten", og hun ymtet forsiktig frampå at hun leste litt på sonen innimellom, og

Mars 2006, og da hadde jeg ikke hund i huset (eller den pittelille studenthybelen min...), alle bodde hos mine foreldre, og jeg hadde superabstinenser, og var superanonym fordi jeg var så vant til å b

Ble medlem for temmelig nøyaktig ni år siden - har niårsjubileum i morgen! De ni årene utgjør en betydelig andel av livet mitt faktisk.

12. August 2009 i følge profilen min! Men om jeg har vært aktiv hele veien, er jo en annen sak, for det har jeg nemlig ikke vært :sleep: Syns alltid det har vært så skummelt med nye steder (forums o.l.) og slikt, så turte vel aldri å komme ordentlig i gang :lol: Men i sommer tok jeg tak i meg selv, og tok mote til å presentere meg, etter å ha børstet støv av profilen min. Så sånn sett har jeg ikke vært så lenge aktiv på sonen, men trives så langt selv om jeg kanskje ikke sier så mye bestandig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

November 2008 i påvente av Tinka! Har lært ufattelig mye og ikke minst blitt helt hundegal. Jeg et rett og slett usikker på om jeg hadde vært så aktiv uten sonen, umulig å finne ut av, men takknemlig er jeg! Edit: Glemte jo at jeg har min første liksom sonishund, selvom oppdretter ikke er veldig aktiv. Halve kullet vet jeg er medlem her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, jeg som anså meg selv som skikkelig sonen-nying, også har jeg alt rukket å være her i to år! To sabla fine år, der jeg har møtt, og blitt (innmari godt, med enkelte) kjent med folk. Mange fine minner, og pokker så mange timer med surfing! Sonen ♥

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært her siden 2005. Det har jaggu skjedd mye siden da! Mange omganger med mye drama og et par runder som mod. Heldigvis har ting stabilisert seg.

Husker godt hvor mye drama og farvel poster det ble hver gang forumet endret seg bittelitt. Folk tok av bare blåfargen endret seg :D

Husker at majoriteten her var unge og noen påsto at om huset brant, var hundene førsteprioritet å redde ut. Evt egne barn kom lengre ned over hva som var viktig å redde! For de kom aldr til å elske sine egne barn like høyt som hunden! :D *mimre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 Februar 2008 tror jeg om jeg husker rett i farten. Da hadde jeg hatt Boris i rundt 7-8 uker og jeg tipper familien var passe drittlei av en krevende 17åring som trøkte valp eller bilder av den opp i trynet deres til enhver tid. :D

På den tiden var jeg faktisk alene hjemme i 14 dager mens mine foreldre var i karibien, så kan ha noe med det å gjøre også :lol:

Seks år som sonis.. Say whaaat! :D Er inne via tlf og leser 4-5 ganger om dagen (men glemmer dere litt i helgen når mannen er hjemme :whistle::lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å se at det er så mange av de gamle som er her fremdeles (og hjertelig velkommen til alle dere nyere, sonen hadde vært kjedelig uten dere). Jeg har utrolig mange minner knyttet opp mot soniser jeg. Utstillingstur med @Margrete og Marianne og bittelille valpen min Felix, utstillingstur med @ og pittelille valpen Felix (det turte jeg altså aldri å fortelle deg Loke, for jeg hadde så syykt respekt for deg, men Felix tisset på fanget mitt ca tre minutter etter du plukket oss opp i Asker. Jeg satt med valpetiss på buksa helt til vi kom hjem igjen langt ut på ettermiddagen :lol:), kjøretur fra Rogaland til asker med @Gråtass som jeg aldri hadde møtt før, det tidligere medlemmet Silje/SuperSilje som ble en av mine beste venner og også den som ga meg Zima ... Mange minner fra et langt sonenliv :D

:lol: :lol: What?? Why? Det burde jo demret i løpet av turen at jeg ikke er farlig! Og har blitt tisset på av valper før :lol:

Jeg kom også fra Canis. Der het jeg Pan. Canis ble rett og slett kjedelig og ukoselig.

Jeg var veldig fornøyd når de jeg likte best på Canis kom tuslende etter rett etterpå, men jeg husker det ble ramaskrik på sonen av "overtagelsen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble medlem dagen etter dere :P Til mitt forsvar må jeg jo si at jeg hadde barnefri den julaften, så jeg hadde ikke noe bedre å gjøre *kremt*

Jeg var hos min mor, uten bikkje :lol:

Jeg aner ikke hva min unskyldning er for å melde meg inn på et forum på lille julaften. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...