Mud Skrevet 20. August 2014 Rapporter Skrevet 20. August 2014 Åh, jeg savner babysvømming! Tror jeg må finne et slags viderekommende kurs her. 4åringen hadde elsket det! Tryggivann.no har kurs for 4 år og oppover
Mud Skrevet 20. August 2014 Rapporter Skrevet 20. August 2014 Åh, jeg savner babysvømming! Tror jeg må finne et slags viderekommende kurs her. 4åringen hadde elsket det! Tryggivann.no har kurs for 4 år og oppover
soelvd Skrevet 20. August 2014 Rapporter Skrevet 20. August 2014 Godt å høre. Har bare sjekka på ett sted da. Det kan jo hende det er flere i området som arrangerer. Ja, sjekk rundt. Send meg et pip om du vil jeg skal høre rundt, kjenner endel i miljøet rundt omkring
Tinkafu Skrevet 20. August 2014 Rapporter Skrevet 20. August 2014 Takk for tips, desverre hadde de ikke noe her i byen. Men håper det kommer etterhvert.
Wednesday Skrevet 20. August 2014 Rapporter Skrevet 20. August 2014 Ja, sjekk rundt. Send meg et pip om du vil jeg skal høre rundt, kjenner endel i miljøet rundt omkring Har sendt melding til dem nå, og spurt. Er veldig spent på svaret, kjenner jeg Hadde jo vært greit om oss med tvillinger her borte kunne få være med også da... Jeg skal høre med bestemora om ho vil være med på kurs. Om jeg får ja, kan det hende jeg spør deg om å høre rundt
soelvd Skrevet 20. August 2014 Rapporter Skrevet 20. August 2014 Har sendt melding til dem nå, og spurt. Er veldig spent på svaret, kjenner jeg Hadde jo vært greit om oss med tvillinger her borte kunne få være med også da... Jeg skal høre med bestemora om ho vil være med på kurs. Om jeg får ja, kan det hende jeg spør deg om å høre rundt Vi har mange besteforeldre med på svømming. Enten fordi de vil være med og gjøre noe med barnebarna eller fordi logistikken ikke går opp ellers. Kjempehit, det
Raksha Skrevet 20. August 2014 Rapporter Skrevet 20. August 2014 Sove du liksom, hilsen Ida. Først hos lege og hs i halvannen time så halvannen time i barnehage, tanken var at hun skulle få mat der og så sovne før vi gikk hjem. Etter halv annen time med veeeeldig våken Ida så gikk vi, 200 meter hjemmefra datt øya igjen. kjenner at prosjekt soving i barnehage kan bli interessant.
Symra&Pippin Skrevet 20. August 2014 Rapporter Skrevet 20. August 2014 Puh, det er ganske intenst med nyfødte Veldig koselig, men utrolig intenst, føler jeg ikke har gjort annet enn å vifte med puppene siden han ble født Men nå er lillegutt en uke, og vi har funnet navn Hils på Alexander Veldig veldig søt, og et flott navn! 1
Raksha Skrevet 20. August 2014 Rapporter Skrevet 20. August 2014 Puh, det er ganske intenst med nyfødte Veldig koselig, men utrolig intenst, føler jeg ikke har gjort annet enn å vifte med puppene siden han ble født Men nå er lillegutt en uke, og vi har funnet navn Hils på Alexander Hei Alexander 1
Mud Skrevet 20. August 2014 Rapporter Skrevet 20. August 2014 Puh, det er ganske intenst med nyfødte Veldig koselig, men utrolig intenst, føler jeg ikke har gjort annet enn å vifte med puppene siden han ble født Men nå er lillegutt en uke, og vi har funnet navn Hils på Alexander Han kledde navnet sitt skikkelig godt! Flott navn til flott gutt 1
Wednesday Skrevet 20. August 2014 Rapporter Skrevet 20. August 2014 Puh, det er ganske intenst med nyfødte Veldig koselig, men utrolig intenst, føler jeg ikke har gjort annet enn å vifte med puppene siden han ble født Men nå er lillegutt en uke, og vi har funnet navn Hils på Alexander Nydelig Både barnet og navnet! 1
Perfect Image Skrevet 20. August 2014 Rapporter Skrevet 20. August 2014 Så fiin han er Ganzie Nydelig navn også! 1
Ganzie Skrevet 20. August 2014 Rapporter Skrevet 20. August 2014 Takk for gratulasjoner og kommentarer, det varmer et stolt mammahjerte Hvilket fint navn! Og for en søt nyfødting.... Ikke alle er like søte så tett oppmot fødsel, han her gikk rett inn i hjerterota allerede Gratulerer! Nå er jo jeg veldig myrsnipe, men jeg må si meg veldig enig Og takk Han kledde navnet sitt skikkelig godt! Flott navn til flott gutt Ikke sant? Vi hadde noen andre navn vi egentlig hadde tenkt på, men han er en Alexander
Helianthus Skrevet 20. August 2014 Rapporter Skrevet 20. August 2014 Puh, det er ganske intenst med nyfødte Veldig koselig, men utrolig intenst, føler jeg ikke har gjort annet enn å vifte med puppene siden han ble født Men nå er lillegutt en uke, og vi har funnet navn Hils på Alexander [bilde av nydelig babygutt] Gratulerer så masse med nydelig gutt Ja, den første tiden går stort sett med til amming, og sårhet både der og her Kos deg som best du kan med lille Alexander!
soelvd Skrevet 20. August 2014 Rapporter Skrevet 20. August 2014 Tuva hadde kost seg masse i barnehagen i dag, var der i fire timer. Hadde imponert alle med alle dyrelydene hun kan. Og alle var forundret over at hun var blid hele tiden. Til og med nå rhun skulle sove - hun lå og skravla og sang en time i stede. Hun som satt vakt ute med de var veldig fornøyd med litt selskap da 1
Zitka Skrevet 20. August 2014 Rapporter Skrevet 20. August 2014 Trøtt unge, tenner og amming er en kombinasjon jeg ikke kjem til å savne Sent from my iPhone using Tapatalk
soelvd Skrevet 20. August 2014 Rapporter Skrevet 20. August 2014 Også tok vi noen bilder i dag siden hun er ett og et halvt og barnehagejente 7
Gjest Skrevet 20. August 2014 Rapporter Skrevet 20. August 2014 Puh, det er ganske intenst med nyfødte Veldig koselig, men utrolig intenst, føler jeg ikke har gjort annet enn å vifte med puppene siden han ble født Men nå er lillegutt en uke, og vi har funnet navn Hils på Alexander Kjenner meg igjen i det! Men plutselig er det over og man savnet det nesten litt Gratulerer med en uke og fint navn! Også tok vi noen bilder i dag siden hun er ett og et halvt og barnehagejente Kjempefine og koselige bilder Og hun er jo bare herlig og glad hun der. Har såå glemt å feire halvannet årsdagen! Men det tror jeg ikke Johanne har merket, ettersom hun akkurat har fått dukkegaven sin fra dåpen, gyngehesten kom i posten idag, og vi fant fram fingermalingen fra ettårsdagen! Hun har vært i barnehagen hele dagen (09.30 - 15) og det går strålende.
Gjest Skrevet 20. August 2014 Rapporter Skrevet 20. August 2014 Hei Alexander Huff, han der var bare nydelig Blir jo ikke mer babysjuk av sånne søte små
SiriEveline Skrevet 20. August 2014 Rapporter Skrevet 20. August 2014 Siden nærmeste familie nå er informert så får jeg snike meg sånn litt småoffisielt inn her 28
Kaja Skrevet 20. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2014 Siden nærmeste familie nå er informert så får jeg snike meg sånn litt småoffisielt inn her Gratulerer 1
Martine Skrevet 20. August 2014 Rapporter Skrevet 20. August 2014 Siden nærmeste familie nå er informert så får jeg snike meg sånn litt småoffisielt inn her Gratulerer Når er termin?
Raksha Skrevet 20. August 2014 Rapporter Skrevet 20. August 2014 Grattis @SiriEveline! @Mud hvordan går det med barnehagen? Kontaktpersonen til Ida var syk i dag, men jeg syns de andre, kanskje minus ei (hun gjør ikke noe galt, er bare litt mye - regner med hun er sånn som blir favoritt når Ida blir kjent med henne) er veldig flinke til å tilnærme seg Ida i hennes tempo og respektere det hun vil. Får se hva jeg syns i morgen, da skal vi være der "hele dagen" og jeg er veldig spent på om de ber meg om å gå, det vet jeg ikke om jeg er klar for altså. 1
SiriEveline Skrevet 21. August 2014 Rapporter Skrevet 21. August 2014 Gratulerer Når er termin? Røfly estimert i slutten av april 1
Recommended Posts