Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3 2.0


Kaja
 Share

Recommended Posts

Det gjør det selvsagt, men for tvilling- og aleneforeldre det jo så godt som umulig å delta da. Du har ikke hørt med dem om det er mulig å delta uansett?

Nei, jeg bare slo det fra meg med en gang jeg leste det jeg. Men det er jo selvsagt mulig å høre med dem! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 9.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da var vi blitt foreldre Lillegutt kom til verden klokken 11.45 i formiddag etter en litt dramatisk fødsel som endte i akuttsnitt. Han veier 3580 gram, er 49 cm lang og selvsagt helt perfekt Mor,

Siden nærmeste familie nå er informert så får jeg snike meg sånn litt småoffisielt inn her

03:22 kom verdens skjønneste tass. Han fikk det veldig travelt på slutten og kom ut med superheltarmen først. Veldig effektiv og grei fødsel. Lystgassen var noe drit, ble bare kvalm og svimmel, så da

Posted Images

Det gjør det selvsagt, men for tvilling- og aleneforeldre det jo så godt som umulig å delta da. Du har ikke hørt med dem om det er mulig å delta uansett?

Har aldri hørt om to voksne per barn, det høres jo nesten ikke rett ut. Hos oss er det en voksen per barn. Så for de som kun kan gå en av foreldrene kan de altså bare ha med seg et barn. Men to voksne per barn høres jo helt unødvendig ut.

@Wednesday Jeg ville sjekka om det bare er en dårlig formulering eller noe (at de antar man bare har ett barn i alderstrinnet eller noe?) Men de fleste svømmeklubber jeg kjenner til har krav om en voksen per foreldre. Det er det Norsk svømmeforbund også driller oss i.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, det er ganske intenst med nyfødte :sweat: Veldig koselig, men utrolig intenst, føler jeg ikke har gjort annet enn å vifte med puppene siden han ble født :lol:

Men nå er lillegutt en uke, og vi har funnet navn :ahappy:

Hils på Alexander :wub:

10561716_712134602175026_301718101593841

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om to voksne per barn, det høres jo nesten ikke rett ut. Hos oss er det en voksen per barn. Så for de som kun kan gå en av foreldrene kan de altså bare ha med seg et barn. Men to voksne per barn høres jo helt unødvendig ut.

Godt å høre. Har bare sjekka på ett sted da. Det kan jo hende det er flere i området som arrangerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, det er ganske intenst med nyfødte :sweat: Veldig koselig, men utrolig intenst, føler jeg ikke har gjort annet enn å vifte med puppene siden han ble født :lol:

Men nå er lillegutt en uke, og vi har funnet navn :ahappy:

Hils på Alexander :wub:

10561716_712134602175026_301718101593841

Hvilket fint navn!

Og for en søt nyfødting.... Ikke alle er like søte så tett oppmot fødsel, han her gikk rett inn i hjerterota allerede :wub: Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sjekk rundt. Send meg et pip om du vil jeg skal høre rundt, kjenner endel i miljøet rundt omkring :)

Har sendt melding til dem nå, og spurt. Er veldig spent på svaret, kjenner jeg :lol: Hadde jo vært greit om oss med tvillinger her borte kunne få være med også da... Jeg skal høre med bestemora om ho vil være med på kurs. Om jeg får ja, kan det hende jeg spør deg om å høre rundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt melding til dem nå, og spurt. Er veldig spent på svaret, kjenner jeg :lol: Hadde jo vært greit om oss med tvillinger her borte kunne få være med også da... Jeg skal høre med bestemora om ho vil være med på kurs. Om jeg får ja, kan det hende jeg spør deg om å høre rundt :)

Vi har mange besteforeldre med på svømming. Enten fordi de vil være med og gjøre noe med barnebarna eller fordi logistikken ikke går opp ellers. Kjempehit, det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove du liksom, hilsen Ida. Først hos lege og hs i halvannen time så halvannen time i barnehage, tanken var at hun skulle få mat der og så sovne før vi gikk hjem. Etter halv annen time med veeeeldig våken Ida så gikk vi, 200 meter hjemmefra datt øya igjen. :lol: kjenner at prosjekt soving i barnehage kan bli interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, det er ganske intenst med nyfødte :sweat: Veldig koselig, men utrolig intenst, føler jeg ikke har gjort annet enn å vifte med puppene siden han ble født :lol:

Men nå er lillegutt en uke, og vi har funnet navn :ahappy:

Hils på Alexander :wub:

10561716_712134602175026_301718101593841

Veldig veldig søt, og et flott navn!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, det er ganske intenst med nyfødte :sweat: Veldig koselig, men utrolig intenst, føler jeg ikke har gjort annet enn å vifte med puppene siden han ble født :lol:

Men nå er lillegutt en uke, og vi har funnet navn :ahappy:

Hils på Alexander :wub:

10561716_712134602175026_301718101593841

Hei Alexander :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, det er ganske intenst med nyfødte :sweat: Veldig koselig, men utrolig intenst, føler jeg ikke har gjort annet enn å vifte med puppene siden han ble født :lol:

Men nå er lillegutt en uke, og vi har funnet navn :ahappy:

Hils på Alexander :wub:

10561716_712134602175026_301718101593841

Han kledde navnet sitt skikkelig godt! Flott navn til flott gutt :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, det er ganske intenst med nyfødte :sweat: Veldig koselig, men utrolig intenst, føler jeg ikke har gjort annet enn å vifte med puppene siden han ble født :lol:

Men nå er lillegutt en uke, og vi har funnet navn :ahappy:

Hils på Alexander :wub:

10561716_712134602175026_301718101593841

Nydelig :ahappy: Både barnet og navnet!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner og kommentarer, det varmer et stolt mammahjerte :wub:

Hvilket fint navn!
Og for en søt nyfødting.... Ikke alle er like søte så tett oppmot fødsel, han her gikk rett inn i hjerterota allerede :wub: Gratulerer!

Nå er jo jeg veldig myrsnipe, men jeg må si meg veldig enig :wub::innocent: Og takk :ahappy:

Han kledde navnet sitt skikkelig godt! Flott navn til flott gutt :D

Ikke sant? Vi hadde noen andre navn vi egentlig hadde tenkt på, men han er en Alexander :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, det er ganske intenst med nyfødte :sweat: Veldig koselig, men utrolig intenst, føler jeg ikke har gjort annet enn å vifte med puppene siden han ble født :lol:

Men nå er lillegutt en uke, og vi har funnet navn :ahappy:

Hils på Alexander :wub:

[bilde av nydelig babygutt]

Gratulerer så masse med nydelig gutt :) Ja, den første tiden går stort sett med til amming, og sårhet både der og her ;) Kos deg som best du kan med lille Alexander!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuva hadde kost seg masse i barnehagen i dag, var der i fire timer. Hadde imponert alle med alle dyrelydene hun kan. Og alle var forundret over at hun var blid hele tiden. Til og med nå rhun skulle sove - hun lå og skravla og sang en time i stede. Hun som satt vakt ute med de var veldig fornøyd med litt selskap da :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, det er ganske intenst med nyfødte :sweat: Veldig koselig, men utrolig intenst, føler jeg ikke har gjort annet enn å vifte med puppene siden han ble født :lol:

Men nå er lillegutt en uke, og vi har funnet navn :ahappy:

Hils på Alexander :wub:

10561716_712134602175026_301718101593841

Kjenner meg igjen i det! Men plutselig er det over og man savnet det nesten litt :blink:

Gratulerer med en uke og fint navn! :wub:

Også tok vi noen bilder i dag siden hun er ett og et halvt og barnehagejente :ahappy:

10530475_10152588260537225_105689331935510514442_10152588279947225_867995797729510608394_10152588282787225_1348035132267

Kjempefine og koselige bilder :wub:

Og hun er jo bare herlig og glad hun der. :ahappy:

Har såå glemt å feire halvannet årsdagen! Men det tror jeg ikke Johanne har merket, ettersom hun akkurat har fått dukkegaven sin fra dåpen, gyngehesten kom i posten idag, og vi fant fram fingermalingen fra ettårsdagen!

Hun har vært i barnehagen hele dagen (09.30 - 15) og det går strålende. :)

10628375_10152619559481399_4303022475550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...