Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Hvorfor er hunder så glad i å drikke dusjvann? Vigdis elsker å slurpe fra dusjen etter at vi har dusja, da går hun inn i kabinettet og sleiker opp det som er igjen. Hun får ikke lov altså, jeg synes det er ekkelt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Viftereima blir satt på bilen i dag, og deretter kan Mekonomen ta inn bilen for å finne ut av ristinga i bilen med en gang etterpå. Antagelig må hjulene avbalanseres, og så er den good to go!

I hope :P

Så bra! Håper Snowball blir friskmeldt og er klar for nye tokt så snart og billig som mulig. :) Og jeg kommer ikke helt over hvor flaks vi tross alt hadde på søndag, når det først skulle skje noe.

Jeg kan venne meg til å slutte elleve hver fredag i sommer, altså! Digg. :D Blir nesten langhelg hver helg. Nå skal jeg ta turen til Ski. Litt teit å tilbringe tid inne på et kjøpesenter når det er så fint vær ute, men det er liksom i dag jeg har tid til shopping, så da får jeg heller nyte ettermiddagen og kvelden ute med spor og kanskje litt lydighetstrening. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solen skinner, det er varmt og fint ute og jeg har akkurat skamklippet Onkel. Fy søren så stygg pelsen hans har blitt av kastreringen. Han ser ca. slik ut nå:

9754750-a-hairy-highland-cow-calf-situat

Trodde det var en toller jeg, sånn et bittelite øyeblikk :lol:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solen skinner, det er varmt og fint ute og jeg har akkurat skamklippet Onkel. Fy søren så stygg pelsen hans har blitt av kastreringen. Han ser ca. slik ut nå:

9754750-a-hairy-highland-cow-calf-situat

:lol::lol:

Sjefene mine har en irsksetter som er kastrert, og han har også slik pels. Pleier å ta en runde med effileringssaksa på han i blant, for jeg får vondt i sjela av å se så mye fjoner :lol:

Og hvorfor sitter jeg her egentlig? :icon_confused: Skulle jo ha begynt med husarbeid for lenge siden :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er hunder så glad i å drikke dusjvann? Vigdis elsker å slurpe fra dusjen etter at vi har dusja, da går hun inn i kabinettet og sleiker opp det som er igjen. Hun får ikke lov altså, jeg synes det er ekkelt :lol:

Det skulle jeg gjerne visst, min er også sånn :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagen, Argyr! Håper Istra feirer den villt og hemningsløst :D

Dere? Jeg har soooooooooooooooooooooooooovet i natt!!! Uten å hoste! Riktignok godt "oppbygd" bak ryggen, så resten av kroppen er mindre begeistret - men jeg har sovet! Hadde aldri trodd jeg skulle få sove en hel natt så fort, var riktignok så sliten at jeg nesten sovnet stående da. :lol: Og blir trøtt av pillene. Acetylsaken er herved min nye bestevenn. :aww: Sliten, tett og tung enda da, men jeg har sovet. :aww: Tetthet og tunghet og trøtthet og sånt kan jeg leve med bare jeg får sove. :ahappy: Yep - er en big deal. :lol:

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er hunder så glad i å drikke dusjvann? Vigdis elsker å slurpe fra dusjen etter at vi har dusja, da går hun inn i kabinettet og sleiker opp det som er igjen. Hun får ikke lov altså, jeg synes det er ekkelt :lol:

Kjøp vannfontene til henne ;)

fresh-flow.jpg

Har jeg sagt at jeg er glad i Gjensidige?

"Hei!

Håper det går bra med Action.

Vedlagt følger erstatningsoppgaven og kr 2137 overføres til din konto.

Hvis det skulle være noen spørsmål, vennligst ta kontakt.

Ha en fortsatt god dag og helg.

"

Jeg liker at de bruker navnet på hunden. Nok en stjerne i boken :ahappy:

I helgen skal Action og jeg på lydighetskurs :ahappy: Jeg vært ute og vist hvor instruktørene kan lufte og gå tur med hundene sine. Nå skal det bakes til teorien i kveld :ahappy:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njo da. Tenkte å reise til Linda Kensington Gate om alt blir stengt fremover... Føler det er litt skummelt å sitte sånn her med to så små barn hvis veiene blir stengt rundt meg :/

DEt skjønner jeg godt. Syns det hørtes ut som en god plan. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp vannfontene til henne ;)

fresh-flow.jpg

Har jeg sagt at jeg er glad i Gjensidige?

"Hei!

Håper det går bra med Action.

Vedlagt følger erstatningsoppgaven og kr 2137 overføres til din konto.

Hvis det skulle være noen spørsmål, vennligst ta kontakt.

Ha en fortsatt god dag og helg.

"

Jeg liker at de bruker navnet på hunden. Nok en stjerne i boken :ahappy:

I helgen skal Action og jeg på lydighetskurs :ahappy: Jeg vært ute og vist hvor instruktørene kan lufte og gå tur med hundene sine. Nå skal det bakes til teorien i kveld :ahappy:

Du er like enkel som meg du, fikk mail med lignende ordlyd da jeg fikk oppgjøret på kahlo da hun hadde full utredning, der og var det ønske om masse god bedring til kahlo *smelt* Tenk at noe så enkelt kan få en til å føle seg verdsatt som kunde. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Njo da. Tenkte å reise til Linda Kensington Gate om alt blir stengt fremover... Føler det er litt skummelt å sitte sånn her med to så små barn hvis veiene blir stengt rundt meg :/

Huff, men får håpe det ikke varer så lenge :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....er vi hjemme fra tur på Askøy, 6.7 km i skauen. Nydelig natur og vann som hundene badet i. Har gått der noen ganger nå, og enda ikke møtt ett eneste menneske, herlig! Synd det er så langt ute bare :P

Nå skal jeg støvsuge litt, ta en dusj også er det på tide å sove litt før jobbehelg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er like enkel som meg du, fikk mail med lignende ordlyd da jeg fikk oppgjøret på kahlo da hun hadde full utredning, der og var det ønske om masse god bedring til kahlo *smelt* Tenk at noe så enkelt kan få en til å føle seg verdsatt som kunde. :ahappy:

Det skal ikke mer til :ahappy: Jeg liker når noen omtaler hundene mine med "fornavn" ( :P ) og ikke som en ting :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et gammelt utsnitt, så at det trekkes frem nå er bare dumt. Tror ikke han hadde sagt det samme i dag liksom.

Selvfølgelig er det gammelt, det står jo 2007 der. Synes bare det er påfallende at akkurat den psykisk syke mannen trekkes fram sammen med nelson mandela av jens stoltenberg. Ikke mye dybdesyn i mennesketyper, særlig mtp at jenta ble invitert på middager med øygård og stoltenberg. Hva har jensemann egentlig tenkt om han øygård når han dro rundt på ei ungjente? Og hvorfor så han ikke tegnene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Action savner ulven sin :aww:

Jeg får nesten 2000 kr igjen av Gjensidige :ahappy::D

Minion savner mallen sin også. :ahappy: Det er ikke noe gøy å leke med pensjonister (hundene til søsteren min) sier Minion.

Oh, jeg vil også ha penger av Gjensidige. Bare dumt jeg tegnet forsikring hos de i år. :P

Det kundeutbytte greiene, gjelder det alle forsikringer hos de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...