Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Calle klar for å hoppe fra møbel til møbel. Han står og syter, fordi han vet han ikke får lov. Jeg gir tegn på at han kan hoppe, og strålende fornøyd hopper han i bort sofaen og legger seg langflat :P

w1z4wi.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Herregud nå føler jeg meg slem! :(

Har mobbet kjæresten så fælt fordi han ble så hysterisk over flått-bittet han fikk på Søndag, hvor han hylende vekte meg for å få den bort.

Det har blitt et svært rødt merke etter bittet, og nå er han satt på 14 dagers antibiotika-kur for mulig borreliose-smitte.

Ok, nå ble jeg litt hysterisk her. Trym er også rød og hoven etter et flåttbitt, må han på antibiotika???

Herregud, hvor lenge må jeg vente med å lage kulltråd!? :frantics:

Lag nuh! Jeg vil og lage, men kanskje litt drøyt siden det er 1 år til :lol:

Red: Syting, fy søren jeg har vondt i skulderen min nå! Blææ, har vært ofte i det siste, i Ålesund var det høyre som verja som fy om natta, i helga var det også høyre og da trodde jeg at jeg skulle dø, men det hjelper alltid å hive innpå piller, nå er det søren meg venstre :hmm:

Endret av Stineogstaffene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Easy blir værende hos vet i dag. Ho hadde kjempehøy feber. Kasta opp igjen over hele gulvet hos vetrinæren. Tydelig smerter. Livmor så grei ut på ultralyd. Nyrene så normale ut. Men ho må ha en infeksjon et sted med den feberen. Og mulig magesår som ikke er uvanlig bivirkning av kortison. Og når man bruker kortison blir infeksjonene ofte heftigere og farligere også. Men uten kortison fungerer hun overhodet ikke :no::cry:

De skal fortsette å ta diverse prøver og undersøkelser gjennom dagen. Akkurat nå har jeg bare lyst til å grine :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

http://www.nordlys.no/nyheter/article6662964.ece

Høyst plausibelt at jeg havner i en slik situasjon en eller annen gang.... :lol:

Det er du ikke alene om.........

Erindrer for noen år siden, jeg var ute å kjørte -snakket med Tone i telefonen og plutselig kom det veps inn i bilen - først sa jeg "vent litt - jeg må få ut en veps" - deretter tok jeg tak i ett blad som lå på setet ved siden av meg og dasket den ut - deretter tok jeg opp samtalen og fikk en sånn "wuuuuuaaaaaaææææææ" jeg hadde veps i bilen *ler*.

Før inkluderte fobien min også bier og humler, de har jeg nå ett litt mer avslappet forhold til - veps derimot - himmel og hav hvor hysterisk jeg blir. Jeg er glad jeg nå har bil med airconditon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Red: Syting, fy søren jeg har vondt i skulderen min nå! Blææ, har vært ofte i det siste, i Ålesund var det høyre som verja som fy om natta, i helga var det også høyre og da trodde jeg at jeg skulle dø, men det hjelper alltid å hive innpå piller, nå er det søren meg venstre :hmm:

Vært til lege? Skuldersmerter kan skyldes prolaps i nakken - ikke så mye å gjøre med da, men greit å vite hva det skyldes. Andre grunner kan være medfødte trange forhold i skulderleddene. Eller artrose. Ev snillere muskulære grunner. En del av dette lar seg behandle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amenity :console: God bedring til Easy!

Ang skuldre så var jeg mye plaget med betennelser der før. Ble sendt på MR og da oppdaget de kulene i skjoldbrukskjertelen, som igjen førte til at stoffskiftesykdommen ble avdekket - etter at jeg har fått den siste biten der på stell har jeg ikke betennelser i kroppen mer :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amenity :hug: God bedring til Easy! Håper de får kjapt kontroll på hva det enn er.

Jeg kjenner at jeg har litt problemer med å konsentrere meg på jobb i dag, jeg skal jo på konsert i kveld og nå kom jammen solen frem!!!! Og jeg som skal i et litt viktig møte i dag og burde forberede meg, men jeg sliter litt når noe av grunnlaget er et notat som inneholder noen faktafeil og er generelt veldig rotete skrevet. Og i tillegg er konklusjonen et helt annet enn jeg vil ende opp med :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gaah: morgenstund er ødelagt. Reprise av fødestuen, og det hadde jo vært greit hadde det ikke vært for at det var den amerikanske.

Også er jeg valpesjuk av å se Lill valp. Samtidig som jeg gruer meg til å begynne "på nytt" om ett år eller to :lol:

Hjelper dette? Corgi valper som ble født nå .Aww:

485622_380086748770351_2011851448_n.jpg

400705_380087232103636_189596961_n.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Easy blir værende hos vet i dag. Ho hadde kjempehøy feber. Kasta opp igjen over hele gulvet hos vetrinæren. Tydelig smerter. Livmor så grei ut på ultralyd. Nyrene så normale ut. Men ho må ha en infeksjon et sted med den feberen. Og mulig magesår som ikke er uvanlig bivirkning av kortison. Og når man bruker kortison blir infeksjonene ofte heftigere og farligere også. Men uten kortison fungerer hun overhodet ikke :no::cry:

De skal fortsette å ta diverse prøver og undersøkelser gjennom dagen. Akkurat nå har jeg bare lyst til å grine :icon_cry:

Uff! :( Krysser fingre for at hu blir bra igjen! :console:

Jaggu fant jeg ikke 2 par med linser! Wiho...! Snart avgårde til byen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært til lege? Skuldersmerter kan skyldes prolaps i nakken - ikke så mye å gjøre med da, men greit å vite hva det skyldes. Andre grunner kan være medfødte trange forhold i skulderleddene. Eller artrose. Ev snillere muskulære grunner. En del av dette lar seg behandle.

Amenity :console: God bedring til Easy!

Ang skuldre så var jeg mye plaget med betennelser der før. Ble sendt på MR og da oppdaget de kulene i skjoldbrukskjertelen, som igjen førte til at stoffskiftesykdommen ble avdekket - etter at jeg har fått den siste biten der på stell har jeg ikke betennelser i kroppen mer :D

Jeg har tatt røntgen for et år siden og gått til fysio, men det hjalp ikke så veldig mye :lol: Akkurat nå har jeg ikke tid til å få sjekka det mer opp, men skal prøve å få gjort det litt seinere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt røntgen for et år siden og gått til fysio, men det hjalp ikke så veldig mye :lol: Akkurat nå har jeg ikke tid til å få sjekka det mer opp, men skal prøve å få gjort det litt seinere :)

Anbefaler MR. Og en skikkelig skulderundersøkelse hos spesialist. Med samme fagspesialitet som meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Easy blir værende hos vet i dag. Ho hadde kjempehøy feber. Kasta opp igjen over hele gulvet hos vetrinæren. Tydelig smerter. Livmor så grei ut på ultralyd. Nyrene så normale ut. Men ho må ha en infeksjon et sted med den feberen. Og mulig magesår som ikke er uvanlig bivirkning av kortison. Og når man bruker kortison blir infeksjonene ofte heftigere og farligere også. Men uten kortison fungerer hun overhodet ikke :no::cry:

De skal fortsette å ta diverse prøver og undersøkelser gjennom dagen. Akkurat nå har jeg bare lyst til å grine :icon_cry:

:hug: :hug: :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler MR. Og en skikkelig skulderundersøkelse hos spesialist. Med samme fagspesialitet som meg ;)

Eller det var kanskje MR jeg tok, inne i en sånn maskin? Tror ikke de fant så mye galt, bare noen virvler i nakken som var litt rare eller no :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

261662_10151582025910256_343443473_n.jpg

:heart:

Jeg har lyst til å ha den hjemme, hjerte sier JAAAAAAAAA, men fornuften sier skjerp deg- den får det fint i forverthjem.

Den har fått forvert sant? Plis si ja, hvis ikke tror jeg at jeg må holde meg unna sonen fremover!

Easy blir værende hos vet i dag. Ho hadde kjempehøy feber. Kasta opp igjen over hele gulvet hos vetrinæren. Tydelig smerter. Livmor så grei ut på ultralyd. Nyrene så normale ut. Men ho må ha en infeksjon et sted med den feberen. Og mulig magesår som ikke er uvanlig bivirkning av kortison. Og når man bruker kortison blir infeksjonene ofte heftigere og farligere også. Men uten kortison fungerer hun overhodet ikke :no::cry:

De skal fortsette å ta diverse prøver og undersøkelser gjennom dagen. Akkurat nå har jeg bare lyst til å grine :icon_cry:

Hun må bli frisk fort! Skjønne kortiser har ikke lov å være syke de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Follo har det - her er det helårs båndtvang i strøk beregnet på bolig og skole - dvs. at å slippe hundene i områder regulert for boliger, på skoleplasser og i barnehager - heldig for meg at jeg har jordet rett utforbi døren. DET er nemlig regulert til landbruk.

Her virker det som de skal gå strengere til verks :getlost: Det høres ut som friområder o.l. skal omfattes av dette :(

Nå skal jeg til legen og sjekke beinet mitt. Det er ikke riktig at jeg skal hovne opp og få blodutredelser ni måneder etter operasjon. Forhåpentligvis blir det å ta ut stålet som er inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner :hmm:

Bittelitt. Akkurat nå kjenner jeg at det er helt greit at jeg slipper å ut på langtur med hunder når jeg kommer hjem. Stikke og ta sol isteden kanskje? Jaaa :D

..Er jeg tentamensvakt. Det skal jeg være resten av dagen. Foreløpig stille og rolig, men blir vel hektisk nok mot slutten av dagen når alle skal skrive ut mappene sine tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff - håper det går bra med Easy! :hug:

Sliiiiiiiiiiiiiiiten, nesten ikke sovet i natt, bare hoster - så skulle sove lenge i dag, men hoster jo like fordømt hver gang jeg legger meg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag nuh! Jeg vil og lage, men kanskje litt drøyt siden det er 1 år til :lol:

Men det er jo fortsatt litt lenge til august.... Har du bestemt deg for at det blir valper om et års tid? :P

Edit: Inne igjen fra sykkeltur med jentene. Skitbikkjer. Det GÅR an å løpe selv om det regner, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo fortsatt litt lenge til august.... Har du bestemt deg for at det blir valper om et års tid? :P

Nei, ingenting er bestemt før jeg veit hvordan ting blir :lol:

Trossa regnværet og rusla en tur i skogen, det finnes en mindre harepus baby i verden :icon_cry: Og ja, de var i bånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...