Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Ringte jeg huseier og fikk endelig nei på hund. Fordi de i den andre utleiedelen allerede har hund "og han ikke vil ha mer enn en hund på området." De har en svær bullmastiffvalp, jeg spurte om jeg kunne ha en voksen hund av en liten rase. Maks skuffet. Jeg er stille og rolig og bråker aldri, mens de har masse småunger, og en hund som er konstant i hagen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte jeg huseier og fikk endelig nei på hund. Fordi de i den andre utleiedelen allerede har hund "og han ikke vil ha mer enn en hund på området." De har en svær bullmastiffvalp, jeg spurte om jeg kunne ha en voksen hund av en liten rase. Maks skuffet. Jeg er stille og rolig og bråker aldri, mens de har masse småunger, og en hund som er konstant i hagen. :(

men skal ikke dere flytte etterhvert ol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men skal ikke dere flytte etterhvert ol?

Nei, jeg orker ikke pendle noe lenger enn det jeg gjør nå, så hadde tenkt til å bli boende her. Nå tror jeg kanskje jeg sier opp og ser etter noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææ, sykt vondt på siden av puppen. :/ Kjennes ut som om noen har slått meg med knyttneve der eller noe. :( Skjønner ikke hvorfor!

Jeg opplever av og til det rundt enten eggløsning eller mensen... Første gang ble jeg så stressa og hysterisk at jeg fikk en legetime for å klemme og sjekke brystene, og da fikk jeg beskjed om at det var veldig vanlig med vondter rundt de dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever av og til det rundt enten eggløsning eller mensen... Første gang ble jeg så stressa og hysterisk at jeg fikk en legetime for å klemme og sjekke brystene, og da fikk jeg beskjed om at det var veldig vanlig med vondter rundt de dagene.

Aldri vært borti det før jeg, syntes det var kjemperart.

Sikkert eggeløsning-puppesmerter :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger etter.. men så kjipt Nina! Og stakkars Phoenix som ikke får noen respons fra kattefaen enda så sjarmig hun gjør seg!

Og Drøbak HH.. synd det ikke er lov mot dumhet altså, og ingen mulighet til gjøre noe..

Jeg er her for å sutre litt - jeg er SLITEN. Har hatt 6 timers arbeidsdag og 6 timer reising.. dumme været.. og litt dumme NSB, selv om de ikke kan lastes for regn&flom, så synes jeg de kunne gjøre ting litt annerledes. De mangler tog-materiell på Kongsvinger banen fordi de fleste togsettene befant seg på feil side av det ødelagte sporet. Istedenfor å frese opp litt busser, så løser de problemet med å innstille avganger.. mange avganger. Idag ble det sykt mye venting.. og overfylte nesten-svime-av-tog. Så nå orker jeg ikke holde på med små bisker, hvilket irriterer meg grenseløst - er jo dagens høydepunkt jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg utrolig lei meg, frustrert og sur.

Fikk omsider svar fra Ringvoll-klinikken og de ser ikke noen beinsplinter i ankelen min. Det burde egentlig være bra, supert at de fikk ut alt på den 3.operasjonen, men HVORFOR HAR JEG VONDT DA?!?!?! :cry:

Aaaaaarg jeg blir gal! Hadde det vært noen beinsplinter der kunne jeg jo fått det ut! Da hadde jeg i det minste vist hvorfor beinet mitt låser seg hele tiden og hvorfor jeg fortsatt har vondt.

Men neida. Jeg har vondt, ankelen fungerer ikke. Og de veit ikke hvorfor. Og jeg er er dritt lei.

Møkka dag. Møkka bein. :(

Har bare lyst til å sette meg ned å grine. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte jeg huseier og fikk endelig nei på hund. Fordi de i den andre utleiedelen allerede har hund "og han ikke vil ha mer enn en hund på området." De har en svær bullmastiffvalp, jeg spurte om jeg kunne ha en voksen hund av en liten rase. Maks skuffet. Jeg er stille og rolig og bråker aldri, mens de har masse småunger, og en hund som er konstant i hagen. :(

Æsj, det var teit :(

:gaah:

MANNFOLK!

Ja det kan du si. Spytt ut! :P

Marvin og jeg er hjemme etter en liten sykkeltur. Det var ganske så friskt, og vi kunne begge vris opp etterpå.

Jeg har ikke regnbukse fant jeg ut, så det må jeg bare få kjøpt meg. En sånn med glidlås på begge sider så den er lett og ta av og på. Og ikke blir klam.

Jeg orket ikke ta på meg den alt for store overtrekksbuksa mi som dog er vanntett, men med hull diverse steder :P , så jeg tok på meg løpebuksa og hoppet i det. Det ble bløtt gitt!

Dany satt tappert og tittet etter oss i vinduet, uten en mine. Flink jente det :)

Gleder meg til hun kan være med igjen.

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen min stått på verksted 1 uke, og ingen vet hva som er galt :cry: Pengene bare renner ut i intet :no:

Jeg føler virkelig med deg. Har vært litt småtull med min i det siste også. Rett før ferien i fjor måtte jeg ut med 11' , så røyk batteriet, og nå vifteriema i tillegg til at den rister. Men nå får jeg ikke kjørt den på verksted en gang før jeg får på den reima. Det siste her er jo billige greier, men allikevel må den parkeres til det er fikset.

Håper det blir en billigere sak i år enn i fjor.

Kjipern at de ikke finner ut hva som er galt med din da..

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subject: Have passionate dates and passionate nights.

Det lyder jo særdeles fristende, så det er vel bare å trykke på lenka som kom i mailen, og fylle ut eventuelle mastercardopplysninger? En må jo gjerne betale litt på slike datingsider.

Seems legit, yeah?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsom til negativ tone idag da :lol:

Burde jeg gjort veldig mye, men gjør ingenting, det er jo ikke noe nytt egentlig :P

Du har garantert gjort mer enn meg! Jeg har gått tur, ryddet kjøkken, satt på en vask og resten av dagen har gått med på å trykke f5 og plukke opp grisen til Nix... Ja også har jeg stelt såret til Asti da. Det er ærlig talt alt jeg har gjort, men har en plan om å skifte på sengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har garantert gjort mer enn meg! Jeg har gått tur, ryddet kjøkken, satt på en vask og resten av dagen har gått med på å trykke f5 og plukke opp grisen til Nix... Ja også har jeg stelt såret til Asti da. Det er ærlig talt alt jeg har gjort, men har en plan om å skifte på sengene.

Jeg har gått tur med bikkjer, vært å shoppet nye sko og en blaser, så har jeg vært sofasliter resten av dagen. Du vinner :P

Edit: Bikkjene har fått mat også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

***** idioter som driver og knuser flasker med vilje! ****, altså. :sint_01:

Var i Bukta i dag, og oppdaga den knuste vinflaska akkurat litt for seint. Resultat: svært, dyyypt kutt som nesten delte tredeputa i to, seks sting (i den bittelille poten, da!), og massakrestemning på veterinærkontoret. Fytti, som det blør av sånne sår. Antibiotika i en uke og bandasje i to, og så krysser vi fingrene for at stingene ikke sprekker opp. Stakkars lille. :ermm:
Greit å få brukt forsikringa litt, i det minste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg utrolig lei meg, frustrert og sur.

Fikk omsider svar fra Ringvoll-klinikken og de ser ikke noen beinsplinter i ankelen min. Det burde egentlig være bra, supert at de fikk ut alt på den 3.operasjonen, men HVORFOR HAR JEG VONDT DA?!?!?! :cry:

Aaaaaarg jeg blir gal! Hadde det vært noen beinsplinter der kunne jeg jo fått det ut! Da hadde jeg i det minste vist hvorfor beinet mitt låser seg hele tiden og hvorfor jeg fortsatt har vondt.

Men neida. Jeg har vondt, ankelen fungerer ikke. Og de veit ikke hvorfor. Og jeg er er dritt lei.

Møkka dag. Møkka bein. :(

Har bare lyst til å sette meg ned å grine. :hmm:

:hug: Refleksdystrofi (regionalt smertesyndrom) kanskje? Jeg kjenner til frustrasjonen. Har levd i flere år nå med en ubrukelig arm.. Veldig vond pga skade. Operert og greier uten at ting ble bedre. Det viste seg at jeg hadde gått så lenge med vond arm, at nervene mine ikke skjønner at armen er bedre nå (veldig kort og lettvindt forklart :P ), og jeg har da utviklet det som heter refleksdystrofi... Med riktig smertelindring fungerer jeg i hverdagen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått tur med bikkjer, vært å shoppet nye sko og en blaser, så har jeg vært sofasliter resten av dagen. Du vinner :P

Edit: Bikkjene har fått mat også...

Flate da! Jeg har jo vært rent aktiv i forhold *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

***** idioter som driver og knuser flasker med vilje! ****, altså. :sint_01:

Var i Bukta i dag, og oppdaga den knuste vinflaska akkurat litt for seint. Resultat: svært, dyyypt kutt som nesten delte tredeputa i to, seks sting (i den bittelille poten, da!), og massakrestemning på veterinærkontoret. Fytti, som det blør av sånne sår. Antibiotika i en uke og bandasje i to, og så krysser vi fingrene for at stingene ikke sprekker opp. Stakkars lille. :ermm:

Greit å få brukt forsikringa litt, i det minste...

Men Dakar lille vesla da. Gi henne god bedring klem fra oss :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...