Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Jeg tror jeg må få vaktmesteren til å kjøre meg hjem jeg altså, sånn at jeg får skrudd av denne Moccamasteren min.

Kollektivt vil jo ta en evighet, da vil jeg være borte fra jobb i 2 timer :|

Selv om to timer er ingen ting kontra nedbrent hus og hunder :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Herregud nå føler jeg meg slem! :(

Har mobbet kjæresten så fælt fordi han ble så hysterisk over flått-bittet han fikk på Søndag, hvor han hylende vekte meg for å få den bort.

Det har blitt et svært rødt merke etter bittet, og nå er han satt på 14 dagers antibiotika-kur for mulig borreliose-smitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud nå føler jeg meg slem! :(

Har mobbet kjæresten så fælt fordi han ble så hysterisk over flått-bittet han fikk på Søndag, hvor han hylende vekte meg for å få den bort.

Det har blitt et svært rødt merke etter bittet, og nå er han satt på 14 dagers antibiotika-kur for mulig borreliose-smitte.

Nei uff da...! Håper det ikke er det han har fått...! Helv****** flått****skap..

Sov fra 5 til 7. Sitter nå på utsiden av vetrinærkontoret og venter. De åpner kl 0900. Easy ligger i bilen, slapp og vil ikke ut for å tisse :(

Nei uff da.. God bedring til Easy!

Spiser frokost.. Får snart telefon fra VG! Håper jeg klarer å svare lurt og ikke høres dum ut :lol: Etter det skal jeg lete etter et par linser i håp om at jeg har lagt et par et lurt sted.. Vil ikke ha briller på jobbintervjuet av en eller annen grunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippe dagens opplevelser*

:lol: :lol: :lol:

Har sovet riktig godt i natt, våknet noen ganger for å nyte lyden av regnet som plasket ned, men seig fort inn i drømmeland hver gang igjen :). I morges var spa-avdelingen riktig godt oppfylt - og jeg fikk brått lyst til å leke med båter og sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov fra 5 til 7. Sitter nå på utsiden av vetrinærkontoret og venter. De åpner kl 0900. Easy ligger i bilen, slapp og vil ikke ut for å tisse :(

God bedring til pelsen, håper det ikke er noe alvorlig og langvarig!

Herregud nå føler jeg meg slem! :(

Har mobbet kjæresten så fælt fordi han ble så hysterisk over flått-bittet han fikk på Søndag, hvor han hylende vekte meg for å få den bort.

Det har blitt et svært rødt merke etter bittet, og nå er han satt på 14 dagers antibiotika-kur for mulig borreliose-smitte.

Uff, håper virkelig ikke det er det altså :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei uff da...! Håper det ikke er det han har fått...! Helv****** flått****skap..

Håper ikke det nei.. :( Men hvis det skulle være det, så har han jo dratt veldig tidlig til legen og da går det nok fint.

Men merker jeg brått blei litt stressa.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov fra 5 til 7. Sitter nå på utsiden av vetrinærkontoret og venter. De åpner kl 0900. Easy ligger i bilen, slapp og vil ikke ut for å tisse :(

Håper det ikke er noe alvorlig! Det er grusomt å engste seg for syk hund. God bedring til Easy!

Ingen som har bydd over oss enda :frantics: jeg regnet jo med det :-P

Ironisk nok tar det like lang tid for t til jobb på gardermoen på kløfta kollektivt som å bo her...

Er det snakk om et slikt rekkehus som Jeanette og SFX har?

Jeg var på plass i klasserommet da timen begynte, helt klar for en dobbeltime norsk da naturfaglæreren plutselig dukket opp. Da husket jeg at vi hadde byttet timer. Jaja, da kan jeg rette prøver nå da.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov fra 5 til 7. Sitter nå på utsiden av vetrinærkontoret og venter. De åpner kl 0900. Easy ligger i bilen, slapp og vil ikke ut for å tisse :(

Åå nei :( Stakkars Easy, og stakkars deg! :hug: Krysser fingrene for og håper det ikke er noe alvorlig.

Ingen som har bydd over oss enda :frantics: jeg regnet jo med det :-P

Ironisk nok tar det like lang tid for t til jobb på gardermoen på kløfta kollektivt som å bo her...

Krysser fingrene!!!!!!!!

Herregud, hvor lenge må jeg vente med å lage kulltråd!? :frantics:

Når er løpetid?

Kjørt barnet til barnehagen, rydder kjøkkenet, sette på ny maskin med klær så støvsuge og vaske over alle gulv... Barselstreff kl 11 men kjenner jeg har skikkelig vondt i viljen og tror jeg ender med å bruke den tiden på å gå en tur med hundene isteden...Stakkars Jaran kommer aldri til å møte jevnaldrende babyer :aww: (Med mindre det er sonentreff :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er syg på anden dagen. Jeg tog hjem fra arbejde i går med feber... og så hørte jeg fra Borgja Gården, men de har ikke noget ledigt til mig, eller der var en lejlighed til par og to piger som mangler en roommate. De har fået min emailadresse, men de har ikke skrevet. Det passede ellers perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet til Calle som spyr ister over hele leiligheten i dag. Og Hermes som tasser etter, slikker opp litt, men mest bare tråkker det ut over hele leiligheten. Og Calle har ister i ørene, æsj.

Da tror jeg vi kan konkludere med at den siste isteren han fikk i går var blitt dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på plass i klasserommet da timen begynte, helt klar for en dobbeltime norsk da naturfaglæreren plutselig dukket opp. Da husket jeg at vi hadde byttet timer. Jaja, da kan jeg rette prøver nå da.

hahaha..

jeg prøver å konsentrere meg om å lese litt.. Men viljen er ikke helt med lengre.. skal bli veldig greit når eksamen er ferdig i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jaha! Nå vurderer Tønsberg kommune å innføre helårsbåndtvang :getlost:

Follo har det - her er det helårs båndtvang i strøk beregnet på bolig og skole - dvs. at å slippe hundene i områder regulert for boliger, på skoleplasser og i barnehager - heldig for meg at jeg har jordet rett utforbi døren. DET er nemlig regulert til landbruk.

:cry: :cry: :cry:

Jeg vet ikke om jeg er allergisk, men fy fader så redd jeg er veps. Det er min nemesis, my mortal enemy etc.... :lol: Men du, fiks deg myggnetting! Jeg smekka det opp for 2 uker siden, har våknet ca hver 3 natt med summende ondskap som "treffer myggnettinga og blir bisk", for så å forsvinne ut vinduet igjen.... Det føles deilig å bare snu seg og tenke "haha, jeg er trygg" :P

Veps er det eneste dyret som får meg til å gå rett i panikkmodus og miste alle hemninger..... alle rasjonelle tanker forsvinner og det er meg eller den......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

:gaah: morgenstund er ødelagt. Reprise av fødestuen, og det hadde jo vært greit hadde det ikke vært for at det var den amerikanske.

Også er jeg valpesjuk av å se Lill valp. Samtidig som jeg gruer meg til å begynne "på nytt" om ett år eller to :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...