Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

Guest Michellus

Kruttlappen har kurs jeg kan ikke pga jobb?!? WHAT IS THIS MADNESS?!?! :gaah::gaah::gaah::gaah::gaah::gaah:

Over til noe helt annet, men fortsatt i samme tema har Angus gått spor i dag! Det begynte supert! Riktig retning, plukket pinne (ja pinne, ikke pinnER :P), så falt han ut en stund, men tok seg fint inn på slutten og fant slutten. Vi har noe bra på gang her altså :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Guest Gråtass
Kruttlappen har kurs jeg kan ikke pga jobb?!? WHAT IS THIS MADNESS?!?! :gaah::gaah::gaah::gaah::gaah::gaah:

Over til noe helt annet, men fortsatt i samme tema har Angus gått spor i dag! Det begynte supert! Riktig retning, plukket pinne (ja pinne, ikke pinnER :P), så falt han ut en stund, men tok seg fint inn på slutten og fant slutten. Vi har noe bra på gang her altså :ahappy:

Bytt jobbhelg.. enklere blir det ikke. Hvis hunden din faller ut av sporet avbryt, ikke la han få fortsette å sulle og tilfeldigvis dette over slutten. Spor er en oppgave som varer fra start til slutt, ikke en tilfeldighet om man kommer igjennom.

Edit: Har lagt ut annonse i kjøp og salg om ledig plass på sporkurs *hint hint*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh - jeg har et "problem" :lol: Jeg sådde jo div på kjøkkenbenken på torsdag. Har dem i "minidrivhus" og har i grunnen ikke sett på dem siden, den som skulle spire først skulle ha spiretid på 10 -15 dager. Vel tittet på dem før jeg gikk i fjøset jeg, og der har både agurk, basilikum og gulrot (!!!) begynt å spire. Agurkspirene har snart vokst seg ut av takplassen der. Så nå ble jeg brått litt rådvill. :lol: Hadde ikke beregnet å måtte begynne å plante om og finne nye potter og plass på hvertfall et par uker enda. :o

Du, bor ikke du blant bønder? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn så det ut på helgas utstilling på Sunndalsøra:

Sunndalsoslashra.jpg

Folk måtte konsentrere seg om å holde fast teltene sine i stedet for å løpe i ringen, noen telt ble helt ødelagt. Mange folk ble alvorlig skremt av steinras fra fjellveggene! Det buldret visst noe voldsomt! :shocked:

Brrrrrrrr.... Min venninne fikk teltet sitt ødelagt på søndag. Ikke helt helgen for dem - exc en dag og vg den andre - og i tillegg ødelagt telt. Hun hadde håpet på et championat liksom...

Vi har gått spor, 1,2 km på GPS'en. Jeg har vannblemmer i henda og alle pinnene i behold :D. Guttungen kan han, bare kjerringa skjerper seg bak i lina :).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjøpte jeg meg faktisk treningstøy, tights og overdel i svart og veldig korallrødt. Det skal visst være korallrødt i år. Jeg hadde en fin treningsøkt, men jeg begynner allerede å kjenne at jeg skal få angre bittert, helt til jeg ikke angrer lenger men føler at det går framover her i verden. Stakkars stakkars lårmuskler, armer og korsrygg!

http://www.cheesebuerger.de/smilie.php'>p014.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at dommern er riktig for oss.. er vist franskmann :P

Vi har lokal dommer vi - dvs lokal her i Trøndelag hehe

Da har vi vært ute en tur, og så har jeg vært stor jente og koblet vaskemaskina siden min far hadde koblet feil og vannet spruta når jeg åpnet kranen. Jentene har vært stille i leiligheten mens jeg har gått opp og ned fra kjelleren (måtte hente tang). Tror Freya skal fikse dette greit etterhvert jeg :D

Edit: Heidi, du må komme bortom etter jobb en dag etterhvert, så kan vi rusle oss tur på Ladestien sammen :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tuslet en tur i bilen nå for å hente febernedsettende. Mens jeg er i bilen, så passerer det noen med en hund som er noe under en schäfer i størrelse. Jeg tenker ikke noe mer over det enn at jeg bare skal gå hjem igjen, og i og med at de går sneglesakte, så tar jeg de igjen. I det jeg tar de igjen, så hiver bikkja deres seg etter meg, og hadde ikke eier klart å reagere så raskt, så trur jeg søren meg den hadde bitt også. Og hva gjør eierne? Jo, skuler bare stygt mot meg, i stede for å komme med et unskyld eller noe. :rolleyes: Da finner man liksom riktig sted å gå med ei så søplebikkje. Har lagt merke til den før, og den har ikke virket trivelig overhode, og nå fikk jeg liksom bekreftet det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har lokal dommer vi - dvs lokal her i Trøndelag hehe

Da har vi vært ute en tur, og så har jeg vært stor jente og koblet vaskemaskina siden min far hadde koblet feil og vannet spruta når jeg åpnet kranen. Jentene har vært stille i leiligheten mens jeg har gått opp og ned fra kjelleren (måtte hente tang). Tror Freya skal fikse dette greit etterhvert jeg :D

Edit: Heidi, du må komme bortom etter jobb en dag etterhvert, så kan vi rusle oss tur på Ladestien sammen :D

hehe noen som har det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er bare dritt og alle hater meg :(

Sure kunder på jobb i dag og mye mas. Bikkja oppfører seg som en frustrert hore og samboeren gjemmer seg med Xboxen.

I morgen må jeg trylle plass på lageret til tre paller med fòr (ca 2,5 tonn), en pall med akvarium samt en pall med fiske-utstyr. Onsdag, som liksom skulle være fridagen min, må jeg bruke på å begynne å pakke ting siden vi må flytte. Og på torsdag får jeg varer fra ikke mindre enn fire forskjellige leverandører. Tipper på at jeg vil få ca 6 paller med varer som skal legges inn og settes på plass i hylla, i tillegg til 220 planter og ca 6 kasser med fisk!

Drep meg. Nå. :gaah:

(Og nå setter jeg meg med Paradise Hotel og drukner mine sorger i gjende-kjeks og Pepsi Max.

FML. )

Endret av Ozzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden min later som om han er våken og opplagt. Ligger rett ut med øynene så vidt åpne og kommer med søte små murrebjeff for å markere at han hører faktisk at det går folk utenfor. :teehe: Men egentlig er han visst litt sliten, etter 8 km sykkeltur, lydighetsstrening og å stå bundet til et tre og liksom skulle slappe av. Fikk jobbet fint med lineføringa i dag, den er det bare å fortsette med!

Nå skal jeg spise opp og melde på til NKK Drammen, så blir det en nokså tidlig kveld faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FERDIG MED EKSAMEN :jump: Og jeg har tilogmed en god følelse :bananas: Skulle feiret med bobler nå, men blir joggetur med dyret istedet :P Etterfulgt av GOT :drool:

Det lå en dau fugl som hadde flydd inn i verandadøra mi på verandaen, den er borte nå :| Bikkjene har ikke vært på den siden i dag (pga den døde fuglen) kanskje pus har vært der...

Sikker på at den ikke bare hadde besvimt?

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det på min jobb, og. Spiller ingen rolle hvor mye dere er gift (for hva vi vet, så er dere midt oppi en stygg skilsmisse, hvem vet?). Hos oss kan man (som juridisk eier) også registrere en annen bruker og betaler da, og vi har lov til å gi ut noe (ikke all) informasjon til dem også, feks fakturainformasjon.

Kan jo leggje til at eg ikkje laga noko sak av det, eg berre godtok, beklagde og avslutta samtalen ;) . Men dei / de brukar uttrykket "juridisk eigar" feil, eg ER juridisk eigar av alt LK er juridisk eigar av. Og det er eg faktisk sjølv om vi skulle vere midt oppi ein stygg skilsmisse. Rette uttrykket i dykkar samanheng hadde vel vore registrerte eigar.

Men som sagt, eg er berre snill og grei, og lot vere å skjelle ut kunderådgjevaren, sjølv om ho snakka bergensdialekt :aww: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, hadde det bare vært sommerdekk og med en annen dimensjon..... :hmm:

Ikke sant! Dimensjonen er egentlig for store for kjøretøyet mitt, føler jeg. Har jo ikke så stor bil, og ikke så stor akselavstand mellom ting, så det å kjøre i spor er egentlig ikke så behagelig med liten sak og litt større dekk. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo leggje til at eg ikkje laga noko sak av det, eg berre godtok, beklagde og avslutta samtalen ;) . Men dei / de brukar uttrykket "juridisk eigar" feil, eg ER juridisk eigar av alt LK er juridisk eigar av. Og det er eg faktisk sjølv om vi skulle vere midt oppi ein stygg skilsmisse. Rette uttrykket i dykkar samanheng hadde vel vore registrerte eigar.

Men som sagt, eg er berre snill og grei, og lot vere å skjelle ut kunderådgjevaren, sjølv om ho snakka bergensdialekt :aww: .

Det hadde vært litt mer morsomt om du var juridisk eier av LK da. :aww:

Tele2 nekta meg å skifte navnet mitt, og så nekta de meg å si opp abonementet mitt, for jeg hadde ikke samme navn på noe ID kort som stod på deres liste, og de ville ikke godta skrivet fra Folkeregisteret. :lol: Kundebehandlingen sin det.... :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tett i desa etter 3 timer LP-trening i vinden. Fin trening sammen med fine kelpiser :) Amira gikk bra idag også, mens Kiter hadde litt for mye småfeil. Vi får bare sikte på 8'erne på onsdag og håpe på opprykk slik at vi får klasse 3 overstått! Det er mye som kan gå galt når man skal inn i ringen med uerfarne hunder! Det er sånt man glemmer etter noen år med Amira... Jeg burde sikkert ikke ha meldt på Kiter ettersom han ikke har en eneste 10'er øvelse og er så ustabil... Men er det så gøy å konkurrere!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at den ikke bare hadde besvimt?

Hakke peiling, turte ikke gå ut til den for å sjekke :lol:

Tror egentlig det er lenge siden DET skjedde :ahappy:

Ja, jeg pratet vel med han om det for et par år siden :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen sier 60mil siden lørdag. Jeg føler meg mørbanket og utslitt. Øyna føles ut som de holdes oppe med fyrstikker. Men jeg fikk nå dratt og Issi har fått behandling, og spydd ned vet kontoret og greier. Nå tror jeg at jeg skal køye for springsteen har enda ikke stoppet å spille :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må alltid smile litt når Olav Emil omtaler sin kone som LK. LK er nemlig en kompis av meg, så jeg ser alltid for meg at Olav Emil er gift med en blond kar med Etne-dialekt.

:lol: :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Sliten etter å ha lidd meg igjennom hele dagen med tette bihuler, og etter lydighet med Vegas, og tur med begge gutta etter det igjen. Skikkelig motivasjon for å trene nå, så deilig :)

I morgen er det pause fra agility,'så da blir det mer lydighet før jeg og en kompis drar til Selbu på onsdag for å hente mer motivasjon og inspirasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...