Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Å, nei! Jeg hadde selvfølgelig ikke fått med meg at det ikke var forelesning idag...

Jeg er så i tvil om jeg skal dra på brukscup i klubben i kveld eller droppe det! Idag er jeg så forkjølet og tett i pappen at jeg nesten ikke har stemme, men jeg har så sinnsykt lyst til å "debutere" i bruks! Problemet er at det er stort og litt viktig stevne i Moss imorgen, og der MÅ jeg være fit for fight... Men jeg har øvd SÅ mye på felt i det siste og det har blitt veldig, veldig bra, så da har jeg jo lyst til å teste hvordan det er i en konkurransesituasjon også. Hater å være forkjølet. Hva burde jeg gjøre? Blir egentlig forkjøelse værre av å være en kveld ute i skogen?

ofte ja :P Jeg vurderte jeg også,men dropper :aww:

Takk :hug: Har et sår på shunt-ventilen min som ikke gror og igår så det veeeldig stygt ut pluss så ut som åpent hull inn i hodet... men det var ikke så farlig så de ringte idag liksom :lol:

Skal til legen kl 11, så da blir det vel antibiotika frem til riksen ringer meg opp igjen :yawn:

.. er jeg på jobb etter T vekket meg og fikk meg til å ringe legen, for deretter lage frokost mens jeg zombie stod opp og er nå zombie på jobb :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ofte ja :P Jeg vurderte jeg også,men dropper :aww:

Å, du er så vis! Stevnet imorgen er uten tvil første prioritet, så om frisk luft forværrer forkjølelse så er det uaktuelt. Det surkler når jeg puster og øynene renner. Skulle ønske noen kunne bestemt for meg! Får ikke deltatt på del 2 av brukscupen uansett, så kanskje det er noe vits å risikere morgendagens stevne for en uoffisiell brukscup idag? Felt og budføring. Å, det er gøy da!

I dag tror jeg det blir serie- og filmdag med bikkjene ved min side :)

DET hørtes ganske greit ut! Kos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, du er så vis! Stevnet imorgen er uten tvil første prioritet, så om frisk luft forværrer forkjølelse så er det uaktuelt. Det surkler når jeg puster og øynene renner. Skulle ønske noen kunne bestemt for meg! Får ikke deltatt på del 2 av brukscupen uansett, så kanskje det er noe vits å risikere morgendagens stevne for en uoffisiell brukscup idag? Felt og budføring. Å, det er gøy da!

det er veldig gøy,jeg har lyst selv enda budføringen er litt så som så på issi. Men felt er gøy!!! Jeg har meldt meg av stevnet på onsdag jeg da :( er så sliten og issi er kvalm at jeg innså at vi hadde det bedre hjemme. må kjøre i 7 tiden og være 5 ekvipasje onsdag morgen. Tar siste temperatur på hvordna vi føler oss da men tror det utgår. BLEH! :P men er påmeldt nannestad neste uke og kelpie klubben 19 mai. skal ha opprykk vi også :aww:

Men om du surkler og renner ville jeg iallefall ikke dratt ut i mer trekk/vind osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er veldig gøy,jeg har lyst selv enda budføringen er litt så som så på issi. Men felt er gøy!!! Jeg har meldt meg av stevnet på onsdag jeg da :( er så sliten og issi er kvalm at jeg innså at vi hadde det bedre hjemme. må kjøre i 7 tiden og være 5 ekvipasje onsdag morgen. Tar siste temperatur på hvordna vi føler oss da men tror det utgår. BLEH! :P men er påmeldt nannestad neste uke og kelpie klubben 19 mai. skal ha opprykk vi også :aww:

Men om du surkler og renner ville jeg iallefall ikke dratt ut i mer trekk/vind osv.

Å, nei! Er det sant?! Jeg som hadde "gulet deg ut" i katalogen og greier... Så utrolig synd :( Håper du kommer deg (og opprykket - DET skal dere nok klare tidsnok!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET hørtes ganske greit ut! Kos deg :)

Takk for det :)

Det vil jeg også! Jeg vil slett ikke skrive bachelor...

Bytter ikke!

Skulle gjerne gjort mye annet. Skulle ønske jeg hadde lyst og ork til å trene også... Men får vel ihvertfall ta med bikkjene ut en liten tur i sola i dag :) Blåser ikke så ille lenger heller nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, du er så vis! Stevnet imorgen er uten tvil første prioritet, så om frisk luft forværrer forkjølelse så er det uaktuelt. Det surkler når jeg puster og øynene renner. Skulle ønske noen kunne bestemt for meg! Får ikke deltatt på del 2 av brukscupen uansett, så kanskje det er noe vits å risikere morgendagens stevne for en uoffisiell brukscup idag? Felt og budføring. Å, det er gøy da!

DET hørtes ganske greit ut! Kos deg :)

Holder med Anette jeg. Tror ikke du blir bedre av å fly ute i skogen i kveld. Jeg ville nok prioritert stevnet i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter vikar for klassen i dag. Skal sitte hele dagen. Alltid sånn grue-seg følelse før jeg må det, for jeg er jo ikke lærer eller flink til å være autoritær. :P Men godt å komme igang, vet at man har fri imorgen. yey. Så oppfører elevene alltid seg rolig nå på begynnelsen av dagen. :) Må dere bare skrive masse her så jeg har noe å lese på utover dagen hihi.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt tirst at Noomi kommer løpende når jeg gjør klar sprøyta hennes... :( Men så er det litt "godt" også, fordi hun ikke har noe problemer med å få satt den hjemme. :) Selv om vi aller helst skulle ha sluppet alt. I morgen er det å telle opp noen nye sprøytedatoer...

Pris deg lykkelig for at ihvertfall hun synes det er greit :) Her var det et sabla styr hver gang :lol: Med en gang Kiri hørte det gikk i kjøleskapsdøra, og deretter knitret i noen poser i ene skapet skjønte hun hva som skulle skje, så hun løp til andre enden av huset. Da måtte jeg først lurer henne til å komme, og det var lettere sagt enn gjort :P Deretter var det å få lurt sprøyten inn, og da hørtes det ut som jeg drepte bikkja. Hun er nemlig noe dramatisk av seg, blir ikke kalt dronning uten grunn...

Er så glad for at det fungerte for Kiri da, og krysser fingrene for at det hjelper på Noomi også!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Bytter ikke!

Skulle gjerne gjort mye annet. Skulle ønske jeg hadde lyst og ork til å trene også... Men får vel ihvertfall ta med bikkjene ut en liten tur i sola i dag :) Blåser ikke så ille lenger heller nå :D

Her regner det. :getlost:

Humf.. Skal prøve.. Er bra jeg har alliert meg med tinkie som blir med som moralsk støtte og fotodame, for jeg kan jo egentlig ikke skippe ut da :P

Nå ligger kamerabatteriet til lading og to objektiver er pakket ned, så nå er det no way back!

(nesten så du burde alliere deg med ennå en som kan være paraply-holder for meg hvis det regner skikkelig...)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her regner det. :getlost:

Soooool her :D

Perth, ja. Gikk på University of Western Australia. Reiste i store deler av landet, men det var altså i Perth jeg bodde.

Var du noe på østkysten? Sett for mye programmer om farlige dyr nå :lol: Så ser for meg at det er slanger, edderkopper, skumle maneter og fisker over alt :lol: Kan du berolige meg? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du noe på østkysten? Sett for mye programmer om farlige dyr nå :lol: Så ser for meg at det er slanger, edderkopper, skumle maneter og fisker over alt :lol: Kan du berolige meg? :P

Skal du på ferie?

Ja, var blant annet i Cairns der vi leide bil og kjørte i ganske store deler av østkysten og over mot innlandet (outback). Jeg husker ikke helt alle stedsnavn nå, men jeg sjekke det ut om du er interessert. Jeg fikk en ganske farlig jellyfish/manet-tråd på meg og ble akutt dårlig (huden freste bort og jeg fikk halusinasjoner og feber og senere infeksjon i sårene). Badet kun der det var vakter og sikkerhetsnett mot maneter (det var høysessong for maneter når vi var på østkysten), men ble altså alikevel truffet. Vi hadde heldigvis med eddik (hjelper mot de fleste av manetene), hvis ikke kunne det gått mye værre.

Utenom maneter er det ikke så mye å være redd for. Krokodillene holder seg stort sett i elvene og hvithaien er det varselsystemer for :P Haier på revene er ikke ute etter folk og er helt ufarlige (møtte nemlig en del av disse!). Slanger, farlige frosker o.l. så vi ingen ting til. De flykter, så om du går i skogen er det nok bare å trampe og lage godt med lyd, så går det fint. De fleste kenguruene er snille, selv om vi møtte en sinnatagg :lol:

Ellers var jeg i Sydney noen ganger. Der er det ingen farlige dyr :P Fin storby, men jeg er ikke så glad i byer, så jeg syntes det var mye mer spennende i tropene rundt Cairns.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på ferie?

Ja, var blant annet i Cairns der vi leide bil og kjørte i ganske store deler av østkysten og over mot innlandet (outback). Jeg husker ikke helt alle stedsnavn nå, men jeg sjekke det ut om du er interessert. Jeg fikk en ganske farlig jellyfish/manet-tråd på meg og ble akutt dårlig (huden freste bort og jeg fikk halusinasjoner og feber og senere infeksjon i sårene). Badet kun der det var vakter og sikkerhetsnett mot maneter (det var høysessong for maneter når vi var på østkysten), men ble altså alikevel truffet. Vi hadde heldigvis med eddik (hjelper mot de fleste av manetene), hvis ikke kunne det gått mye værre.

Utenom maneter er det ikke så mye å være redd for. Krokodillene holder seg stort sett i elvene og hvithaien er det varselsystemer for :P Haier på revene er ikke ute etter folk og er helt ufarlige (møtte nemlig en del av disse!). Slanger, farlige frosker o.l. så vi ingen ting til. De flykter, så om du går i skogen er det nok bare å trampe og lage godt med lyd, så går det fint. De fleste kenguruene er snille, selv om vi møtte en sinnatagg :lol:

Ellers var jeg i Sydney noen ganger. Der er det ingen farlige dyr :P Fin storby, men jeg er ikke så glad i byer, så jeg syntes det var mye mer spennende i tropene rundt Cairns.

Vi skal på bobilferie om et halvt års tid (3 første ukene i November). Og skal kjøre fra Sydney til Cairns. Så om det er noen avstikkere som ikke ligger langs kysten (eller noe annet langs kysten) du mener er verdt å ta turen innom, så tar vi gjerne i mot tips :)

Er det ikke rundt November eller noe det er sesong for jellyfish'en? Så du anbefaler å ha med edikk sånn i tilfelle rottefelle? (sånne tips er jo greit å ta med seg :) ).

Hai eller krokodiller er jeg ikke så redd for, men slanger og edderkopper derimot :P

Ganske gira på den ferien, for Australia er et sånt land som står på listen over "ting å oppleve". Så alt av tips til steder å se, ting å oppleve eller bare andre tips som hva man bør ha med seg setter jeg veldig pris på :)

Vi har et par dager i Sydney, så får titte litt, og ellers vurderes fallskjermhopping der (da har vi litt tid å slå ihjel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panisk Hottie hyler høyt. :aww: Nattens lærdom. Aner ikke hva som skjedde, mistenker at hun har fått kjeft av lupin for noe, for vi bråvåkna av intens hyling - bonden spratt opp og ut i gangen og der sitter hottie rett opp og ned og hyler panisk. :cry: Han nådde ikke inn til henne i det heletatt, men da jeg ropte på henne og ba henne komme inn i senga, så kom hun hylende og satt der og hylte litt før hun klarte å roe seg og ble sittende og skjelve. Kasko hang rundt henne og skulle se hva som var greia. Sjekket hele henne, fant ikke noe galt, parkerte henne under dyna mi, og så sov vi videre. :aww: Finner fremdeles ikke noe galt på henne, så hun har nok bare blitt redd for noe. Nå er hun helt fin igjen, men fy så ekkelt! Skremme oss slik da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panisk Hottie hyler høyt. :aww: Nattens lærdom. Aner ikke hva som skjedde, mistenker at hun har fått kjeft av lupin for noe, for vi bråvåkna av intens hyling - bonden spratt opp og ut i gangen og der sitter hottie rett opp og ned og hyler panisk. :cry: Han nådde ikke inn til henne i det heletatt, men da jeg ropte på henne og ba henne komme inn i senga, så kom hun hylende og satt der og hylte litt før hun klarte å roe seg og ble sittende og skjelve. Kasko hang rundt henne og skulle se hva som var greia. Sjekket hele henne, fant ikke noe galt, parkerte henne under dyna mi, og så sov vi videre. :aww: Finner fremdeles ikke noe galt på henne, så hun har nok bare blitt redd for noe. Nå er hun helt fin igjen, men fy så ekkelt! Skremme oss slik da!

Mareritt, kanskje? Jeg har opplevd noe liknende med Kuro også, og da trodde jeg han hadde vondt i rumpa. Men jeg fant ingenting, og han ble stille etter en liten stund. Veldig merkelig. Og jeg skjønner godt at det var kjempeekkelt!

Kanskje det var et spøkelse som skremte henne. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mareritt, kanskje? Jeg har opplevd noe liknende med Kuro også, og da trodde jeg han hadde vondt i rumpa. Men jeg fant ingenting, og han ble stille etter en liten stund. Veldig merkelig. Og jeg skjønner godt at det var kjempeekkelt!

Kanskje det var et spøkelse som skremte henne. :aww:

Vi lurte på det :lol: Tuller om ildsprutende elger her nemlig, siden lupin er litt mørkredd ute om kvelden, så kanskje det var noe sånt. Uansett så trengte hun å ligge klin inntil meg,under dyna i hele natt så det ikke kom og tok henne igjen. :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Ellers var jeg i Sydney noen ganger. Der er det ingen farlige dyr :P Fin storby, men jeg er ikke så glad i byer, så jeg syntes det var mye mer spennende i tropene rundt Cairns.

....for i Sydney så har de jo ikke verdens farligste edderkopp heller. Sydney funnel web spider...... ugh...

Mitt tips til Australiafarere - sjekk SKOA før du trer de på, RIST klærne før du kler på deg - SJEKK badet før du går i dusjen......

*ler* De har mye ekle kryp der, jeg så egentlig bare ett par helt vanlig huntsmen edderkopper - de er digre nok egentlig - men ufarlige.

Kjenner jeg har lyst til å reise tilbake egentlig......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lurte på det :lol: Tuller om ildsprutende elger her nemlig, siden lupin er litt mørkredd ute om kvelden, så kanskje det var noe sånt. Uansett så trengte hun å ligge klin inntil meg,under dyna i hele natt så det ikke kom og tok henne igjen. :aww:

Var nok et spøkelse ja, inni hodet hennes. De kommer av og til de og da detter hun av verden for en liten stund. Men det hjelper å berøre henne, da får man kontakt og hun kommer på verden igjen. Dyneløsning var nok smart, spøkelser kommer sjelden under den :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...