Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

Takk! Dette stemmer veldig...

Hva gjør man når legen ikke har ledig time på 1 mnd? *Går aldri til legen*

de aller fleste har akutt timer på dagen og ja dette er noe man går til akutt timer med. evnt så er det legevakt om fastlege ikke har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Ringer når de åpner om morgenen, og spør etter en hastetime. De skal ha noen tilgjengelige hver dag.
Bytter lege. :aww:
Ringer til legekontoret, beskriver symptomene og ber om akuttime (noe de SKAL ha, men mulig du kommer til en annen lege) :)
Altså, når jeg bestiller legetime så er det aldri - ALDRI - noe som kan vente en hel måned. :lol:
de aller fleste har akutt timer på dagen og ja dette er noe man går til akutt timer med. evnt så er det legevakt om fastlege ikke har tid.

Hastetime? Legevakt? Okei :aww: Jeg tenker at man må finne en svær kreftsvulst for sånne ting :aww: Nei, jeg er som sagt aldri hos legen :P

Takk! :) Jeg får ringe i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hastetime? Legevakt? Okei :aww: Jeg tenker at man må finne en svær kreftsvulst for sånne ting :aww: Nei, jeg er som sagt aldri hos legen :P

Takk! :) Jeg får ringe i morgen :)

Tenk heller på det sånn at de egentlig heller vil ha deg inn før enn siden :) Billigst og best for alle parter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter jeg og vurderer og droppe hundetrening i dag, jeg er sliten...

Aslan: Tror jeg har båndet ditt, det lå igjen et grønt og svart flatt "gummi" bånd på ferista i går..

Dæven, det stemmer! Det var det godt du sa :) Kan få det på onsdag :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Kjenner jeg at jeg er ganske lei setningen; jeg er ikke rasist asså, men....

Hadde vært kjempefint om folk som mente en hel masse om ting, særlig om folk fra andre kulturer, kunne ha lært seg forskjellen på to begrep; integrering og assimilering. Det hadde nemlig gjort alt som meget enklere for alle som skulle dele veldig mye pjatt på sosiale medier. Kildevurdering er også et manglende begrep.. Og i min fordomsfullhet mistenker jeg at de som skriver disse statusene ikke engang vet hva begrepene betyr og må Google de. Da tenker jeg at det er fint, for da har jeg jammen gjort noe for både utdanningen og utviklingen av enkelte. Så jaggu er denne fordomsfullheten ett to-egget sverd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger det et kilometerlangt spor og venter på Willy i skogen :). Tipper han blir glad for å få brukt hodet litt for en gangs skyld.

... også er jeg litt bekymra for froskeeggene i dammen, for snart er det ikke noen dam der mer... den har jo tørka ut siden lørdag :(.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg at jeg er ganske lei setningen; jeg er ikke rasist asså, men....

Hadde vært kjempefint om folk som mente en hel masse om ting, særlig om folk fra andre kulturer, kunne ha lært seg forskjellen på to begrep; integrering og assimilering. Det hadde nemlig gjort alt som meget enklere for alle som skulle dele veldig mye pjatt på sosiale medier. Kildevurdering er også et manglende begrep.. Og i min fordomsfullhet mistenker jeg at de som skriver disse statusene ikke engang vet hva begrepene betyr og må Google de. Da tenker jeg at det er fint, for da har jeg jammen gjort noe for både utdanningen og utviklingen av enkelte. Så jaggu er denne fordomsfullheten ett to-egget sverd..

AMEN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er kona helt dum eller? Ordføreren vet vel selv hvor mye han lyger, men hun må jo være stokk idiot som tror på det våset der?

Det er en del kvinner som er så usikre på seg selv, uselvstendige og avhengige av mannen sin at tanken på å bli alene er den verste av alle muligheter. Jeg tipper denne Reidun drømmer om at alt skal gli over, gubben bli frikjent, og så skal han ta henne i hånda og si: Du vet jo at det er deg jeg elsker Reidun. Deg og bare deg. Og så skal de leve lykkelig til sine dagers ende. Sånne damer er lette å lure.

Noen har hatt diare her i dag, og da husket jeg hvorfor jeg ikke kan ha gulvteppe på spisestua. Gulv er vasket og vinduet har stått oppe i en time.

To brødskiver med kokt egg, og vaniljeyoghurt med friske blåbær til middag. Og så har jeg endelig lært at hvis jeg skal få ha mine to egg i fred så må jeg koke fire. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått mobilrekning på abonnementet til Lina Kristine. Der står både fakturagebyr (har prøvd å få til avtalegiro på begge dei to førre fakturaene, men greit nok), og purregebyr. Såvidt eg kan forstå, skal det ikkje følgje med purregebyr på ein førstegangsfaktura. Sidan det er eg som betalar rekningar, ringde eg sjølvsagt til Chess. Der fekk eg beskjed om at LK var "juridisk eigar" av abonnementet, og dei kunne ikkje dele noko informasjon med nokon andre. No er det no ein gong slik at vi er gift, og eg er juridisk eigar av alt ho eig, og motsatt, men det var ikkje godt nok. Ho måtte sjølv ringje.

Eg kjenner at det var litt irriterande...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, når det var på grensa til galskap å kjøre til Kristiansand for å stille hund, uten å vite noe om dommern, så er jo Drammen bare en svipptur :aww:

Med den logikken så drar jeg vel på utstilling alene i juni til Drammen for å stille en hund :lol: :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fekk eg beskjed om at LK var "juridisk eigar" av abonnementet, og dei kunne ikkje dele noko informasjon med nokon andre. No er det no ein gong slik at vi er gift, og eg er juridisk eigar av alt ho eig, og motsatt, men det var ikkje godt nok. Ho måtte sjølv ringje.

Eg kjenner at det var litt irriterande...

Sånn er det på min jobb, og. Spiller ingen rolle hvor mye dere er gift (for hva vi vet, så er dere midt oppi en stygg skilsmisse, hvem vet?). Hos oss kan man (som juridisk eier) også registrere en annen bruker og betaler da, og vi har lov til å gi ut noe (ikke all) informasjon til dem også, feks fakturainformasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn så det ut på helgas utstilling på Sunndalsøra:

Sunndalsoslashra.jpg

Folk måtte konsentrere seg om å holde fast teltene sine i stedet for å løpe i ringen, noen telt ble helt ødelagt. Mange folk ble alvorlig skremt av steinras fra fjellveggene! Det buldret visst noe voldsomt! :shocked:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har hatt diare her i dag, og da husket jeg hvorfor jeg ikke kan ha gulvteppe på spisestua. Gulv er vasket og vinduet har stått oppe i en time.

Da var det jo synd da, at de ikke var i bur. Da hadde det blitt mindre å vaske :aww:

Jepp, jeg sliter litt med avreageringen...

Altså, når det var på grensa til galskap å kjøre til Kristiansand for å stille hund, uten å vite noe om dommern, så er jo Drammen bare en svipptur :aww:

Med den logikken så drar jeg vel på utstilling alene i juni til Drammen for å stille en hund :lol: :lol:

Jeg kjørte ens ærend for å stille valp i Oslo jeg - en dag...

Nå mett :aww:

Edit: Nå har jeg ikke sofa, så nå kan jeg ikke ta imot besøk på et par dager. Ikke at folk renner ned dørstokkene her normalt heller da :lol: Mens sofaene forsvant måtte jentene inn på hunderommet - og Freya hadde noen pip, men ellers var hun stille :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg at jeg er ganske lei setningen; jeg er ikke rasist asså, men....

Hadde vært kjempefint om folk som mente en hel masse om ting, særlig om folk fra andre kulturer, kunne ha lært seg forskjellen på to begrep; integrering og assimilering. Det hadde nemlig gjort alt som meget enklere for alle som skulle dele veldig mye pjatt på sosiale medier. Kildevurdering er også et manglende begrep.. Og i min fordomsfullhet mistenker jeg at de som skriver disse statusene ikke engang vet hva begrepene betyr og må Google de. Da tenker jeg at det er fint, for da har jeg jammen gjort noe for både utdanningen og utviklingen av enkelte. Så jaggu er denne fordomsfullheten ett to-egget sverd..

Jeg må si at jeg er en av dem som måtte google, men så har jeg vett nok til å ikke dele (eller mene noe) helt ukritisk heller. Forfatteren av dette blogginnlegget får iallefall frem noen gode poeng; http://livingersblogg.blogspot.no/2013/04/kildekritikk-den-enkeltes-ansvar-i.html?m=1

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det jo synd da, at de ikke var i bur. Da hadde det blitt mindre å vaske :aww:

Jepp, jeg sliter litt med avreageringen...

Jeg kjørte ens ærend for å stille valp i Oslo jeg - en dag...

Nå mett :aww:

Edit: Nå har jeg ikke sofa, så nå kan jeg ikke ta imot besøk på et par dager. Ikke at folk renner ned dørstokkene her normalt heller da :lol: Mens sofaene forsvant måtte jentene inn på hunderommet - og Freya hadde noen pip, men ellers var hun stille :D

:lol: Der var vel grensa for galskap satt :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rasespesial da :lol:

Og så skulle vi besøke Tøfflus :D

Men tro ikke at jeg er den eneste som har gjort det stuntet. Var det ikke Caroline som dro med seg Tibra til Tromsø når hun var valp?

:lol: Det forklarer heldigvis litt mer da ;):) Jeg vurderer faktisk Tromsø jeg også :aww: Men da me fly og slikt, men ja.. vi får se :aww::P Det er jo litt galskap å dra til Tromsø alene :aww:

317100_586068068094358_522888391_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Det forklarer heldigvis litt mer da ;):) Jeg vurderer faktisk Tromsø jeg også :aww: Men da me fly og slikt, men ja.. vi får se :aww::P Det er jo litt galskap å dra til Tromsø alene :aww:

Hadde det ikke vært så dumt tidspunkt og blitt så dyrt så hadde jeg blitt med :aww: Dommeren der liker Smula, og vi er på jakt etter cacib.

Jentene liker visst at sofaene er borte. Ble brått god plass på gulvet til å leke da :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært så dumt tidspunkt og blitt så dyrt så hadde jeg blitt med :aww: Dommeren der liker Smula, og vi er på jakt etter cacib.

Jentene liker visst at sofaene er borte. Ble brått god plass på gulvet til å leke da :D

Hvis vår sofa hadde blitt borte, hadde Kuro lagt seg på gulvet der den lå og furta og sett anklagende opp på meg. :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...