Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

Passion in the pacific! jeg er så fornøyd med den :) !

Han er teit altså. En av de "finest naturlig" fyrene :aww:

Den skal legges i handlekurven neste gang jeg bestiller fra Amerikaland :)

Mannen min er også litt sånn. Hver gang jeg legger frem noen neglelakker eller leppestifter og spør hvilken jeg skal ta på så velger han alltid det kjedeligste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Takk! Der hadde de jaggu akkurat den typen jeg har lett etter til min fon! Så da ble det en til min og en annen type til Bonden. :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva du leser og skal ha eksamen i? :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Akkurat nå leser jeg på enkel innføring i genetikk - locus, dominante og recessive gen, enkel arvegang, statistikk versus faktiske resultat, homozygot versus heterozygot, fenotype versus genotype, und so weiter. Helt basic, men komplisert nok for en humanist som ikke har hatt antydning til biologi på eksamenspensum siden videregående i forrige årtusen. Med unntak av en idéhistorisk tilnærming til Darwin for ti år siden, men det teller særdeles lite i denne sammenhengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var mysteriet løst. Stod opp i dag, og da stod kjøleskapsdøra åpen. Tenkte bonden hadde glemt å lukke den før han dro, men skjønte ikke helt at han skulle inn i det kjøleskapet (vi har to). Vel lukket, gikk ut med hunder, kom inn igjen, og der var døra åpen igjen. Jaha, er jeg fullstendig urbrukelig til å lukke da? Sjekket at det ikke lå noe i "mellom". Det gjorde det ikke. Lukket døra og tenkte ikke noe mer over det - før jeg ser en kodak som står foran det og døra som går opp. :aww:

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wordfeud ja. Det kan jeg også begynne med nå som jeg får Iphone! Og betale parkering med mobilen! Og se det med en gang når jeg får epost. Og Runkeeper. Hva mer kan jeg glede meg til?

Kom på en ting til: ta bilder og legge rett ut på internett. Pr nå må jeg fram med kabel og gå gjennom en prosedyre som tar et kvarter.

(Hvis jeg er litt vel hyppig gjest på sonen denne formiddagen, så kan det ha noe å gjøre med at jeg sitter her og leser dokumenter som jeg uansett må ta med meg hjem for å lese ferdig til i morgen. :innocent: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Lars mislikte denne fargen så tror jeg at jeg må ha den på hele denne uken :aww:

284358_10151544670095256_587095974_n.jpg

Fnis. Ei lita jente jeg kjenner serverte meg den fargen på neglene mine. Jeg bruker jo aldri neglelakk selv, let alone ta sånt på meg. Så jeg lot den lille jenta få gjøre jobben for meg - neglelakk over alle fingrene! Da var jeg jommen meg lekkersmekker. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, som han Vågå-ordføreren irriterer meg. For en løgnaktig gris!!

http://www.dagbladet.no/2013/04/29/nyheter/oygard/overgrep/26905402/

Sitter og leser nå. Fy, at det er mulig. Jeg blir oppriktig provosert altså. Jeg sitter her og skriver bachelor om presseetikk, og forhåndsdømming er jo et problem i pressen. Men han her er faktisk ikke forhåndsdømt av pressen i det hele tatt, det har han vær så god klart å gjøre helt selv.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hyper::frantics::rofl: Jeg har fått pm til første agilitystevne over here :bananas: Selvom det er 500 startende hver dag er det maks 16 i de klassene jeg skal starte :sweat: Det blir så spennende!

Men nå er det kaffe og siste innspurt før kveldens eksamen. Tenk å ha eksamen på kvelden a :x

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus
En strålende helg egentlig selv om det var litt kaldt i går, og man har fått hilse på ett par sonishunder underveis også.

Angus groenendal og Maya malamute :).

Du var kjempeflink som testleder :) Koselig dame også (ikke at jeg hadde noen tvil, måtte bare påpeke det) :ahappy:

Jeg skal spare dere for detaljer, men tips mot tett nese? Nesespray er selvsagt prøvd. På dag 16 med influensa så er jeg ganske lei :aww:

Prøvd Otrivin nesespray? Den med mentol? Løser opp min nese hvert fall :)

Nå har jeg betalt en haug med regninger, men så var de også ferdige for denne måneden! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hyper::frantics::rofl: Jeg har fått pm til første agilitystevne over here :bananas: Selvom det er 500 startende hver dag er det maks 16 i de klassene jeg skal starte :sweat: Det blir så spennende!

Men nå er det kaffe og siste innspurt før kveldens eksamen. Tenk å ha eksamen på kvelden a :x

Dere kommer til å gjøre det dritbra! Kjenner det bare på meg :D

Lykke til på eksamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva du leser og skal ha eksamen i? :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Akkurat nå leser jeg på enkel innføring i genetikk - locus, dominante og recessive gen, enkel arvegang, statistikk versus faktiske resultat, homozygot versus heterozygot, fenotype versus genotype, und so weiter. Helt basic, men komplisert nok for en humanist som ikke har hatt antydning til biologi på eksamenspensum siden videregående i forrige årtusen. Med unntak av en idéhistorisk tilnærming til Darwin for ti år siden, men det teller særdeles lite i denne sammenhengen

Ahh spennede :) jeg er imponert alikevel jeg :D

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal spare dere for detaljer, men tips mot tett nese? Nesespray er selvsagt prøvd. På dag 16 med influensa så er jeg ganske lei :aww:

Bihulebetennelse istedenfor influensa?

Men håper du blir bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...