Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Prøvd Otrivin nesespray? Den med mentol? Løser opp min nese hvert fall :)

Har prøvd den :/

Bihulebetennelse istedenfor influensa?

Men håper du blir bedre snart.

Har man ikke vondt da? Jeg har hatt vondt "der" et par ganger, men ikke noe mer enn det.

"Klem og nuss og ut og inn og alt..."

Det er ekkelt! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er noen på sonen som har lyst til å kjøpe vinterdekkene mine (Hankook)? De har pigger, og gode spor. Og jeg tviler på at jeg kommer til å ha behov for vinterdekk med pigg i når vi flytter. Tenker å selge med felgene alle felgene for 700,- (mega wheels (aluminium). Dekkmål er 195/55R15 89T. Har ikke tittet inni felgen for størrelse, kan gjøre det om noen kunne tenke seg de. Men tror de vil passe de fleste nav (senterringer kan også kjøpes). Fire hjulbolter må til (uten at jeg vet hva det egentlig heter! :lol:), ikke fem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og leser nå. Fy, at det er mulig. Jeg blir oppriktig provosert altså. Jeg sitter her og skriver bachelor om presseetikk, og forhåndsdømming er jo et problem i pressen. Men han her er faktisk ikke forhåndsdømt av pressen i det hele tatt, det har han vær så god klart å gjøre helt selv.

http://www.dagbladet.no/2013/04/29/nyheter/oygard/overgrep/26908755/

Man må jo være 4-5 år eller bare mentalt tilbakestående om man ikke forstår hva følgende betyr:

13.44 (Ø): må då hå på denna hengjekorka?

13.44 (J): hæ?

13.44 (Ø): bhen da

13.44 (J): hengjekorka???

13.45 (Ø): hengjekorga

13.45 (J): oja

13.45 (J): neida

13.45 (Ø): namm namm namm

13.45 (J): nå?

13.46 (Ø): slurp

13.46 (J): Slurp!!!

13.46 (Ø): må kje gjera slik. Kainn ikkje reise meg att på ein time.

13.47 (J): Stakars guten min!!!!!!

:x:x:x:x:x:x:x

Det er direkte kvalmt hvordan han prøver å unnskylde seg, må være det feigeste noen har gjort i Norge på lenge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler av t som skal stå i kø på telenor arena for old tidens Justin Bieber. Og det regner :-P :aww:

Skal han ha biletter til Bruce? Jeg vet om en som selger 4 stk såplasser til i kveld om dere trenger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dagbladet.no/2013/04/29/nyheter/oygard/overgrep/26908755/

Man må jo være 4-5 år eller bare mentalt tilbakestående om man ikke forstår hva følgende betyr:

13.44 (Ø): må då hå på denna hengjekorka?

13.44 (J): hæ?

13.44 (Ø): bhen da

13.44 (J): hengjekorka???

13.45 (Ø): hengjekorga

13.45 (J): oja

13.45 (J): neida

13.45 (Ø): namm namm namm

13.45 (J): nå?

13.46 (Ø): slurp

13.46 (J): Slurp!!!

13.46 (Ø): må kje gjera slik. Kainn ikkje reise meg att på ein time.

13.47 (J): Stakars guten min!!!!!!

:x:x:x:x:x:x:x

Det er direkte kvalmt hvordan han prøver å unnskylde seg, må være det feigeste noen har gjort i Norge på lenge!!!

Ooooog DER ble jeg overbevist.

Greit nok at jeg var sikker fra før altså, men det der kan han da **** ikke klare å ro seg unna. Nå er jeg helt seriøst faktisk kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man ikke vondt da? Jeg har hatt vondt "der" et par ganger, men ikke noe mer enn det.

Ofte opplever man bare smerter hvis man bøyer hodet fremover. Altså hvis man sitter og bøyer hodet ned mot knærne, så kjenner mann press/smerter i bihulene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg skrevet 650 ord på bacheloren min (omtrent halvannen side), strukturert den og funnet ut at jeg har ca. 2000 ord som ser bra ut, og jeg trenger ca. 7000. Den er sendt inn til veileder, så han kan se på den. Og jeg føler meg så flink. :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dagbladet.no/2013/04/29/nyheter/oygard/overgrep/26908755/

Man må jo være 4-5 år eller bare mentalt tilbakestående om man ikke forstår hva følgende betyr:

13.44 (Ø): må då hå på denna hengjekorka?

13.44 (J): hæ?

13.44 (Ø): bhen da

13.44 (J): hengjekorka???

13.45 (Ø): hengjekorga

13.45 (J): oja

13.45 (J): neida

13.45 (Ø): namm namm namm

13.45 (J): nå?

13.46 (Ø): slurp

13.46 (J): Slurp!!!

13.46 (Ø): må kje gjera slik. Kainn ikkje reise meg att på ein time.

13.47 (J): Stakars guten min!!!!!!

:x:x:x:x:x:x:x

Det er direkte kvalmt hvordan han prøver å unnskylde seg, må være det feigeste noen har gjort i Norge på lenge!!!

Ja, men det var jo fordi at folk kunne se pc skjermen hvis han reiste seg :aww: Hva tenker du på, liksååm? :aww:

:no:

Ofte opplever man bare smerter hvis man bøyer hodet fremover. Altså hvis man sitter og bøyer hodet ned mot knærne, så kjenner mann press/smerter i bihulene.

Ah :P Dette høres mer kjent ut :P

Bra at det ikke er noen ledige legetimer før siste uken i mai :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ordføreren er noe av det kvalmeste og feigeste jeg har vært borti.... Håper han får sin straff, og litt ekstra på kjøpet for å være en patetisk dritt som prøver å bortfoklare opplagte ting. Kona hans er like patetisk, som støtter han i dette. Men det er vel ikke første gang noen gjør det...

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ordføreren er noe av det kvalmeste og feigeste jeg har vært borti.... Håper han får sin straff, og litt ekstra på kjøpet for å være en patetisk dritt som prøver å bortfoklare opplagte ting. Kona hans er like patetisk, som støtter han i dette. Men det er vel ikke første gang noen gjør det...

Men er kona helt dum eller? Ordføreren vet vel selv hvor mye han lyger, men hun må jo være stokk idiot som tror på det våset der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldt på Ellie på blodsporprøver også :D

Håper jeg kommer med på minst en av de nå da, det er jo deltagerbegrensning på alle.

Og lydighet skal jeg melde henne på nå.
Passer så bra med treningsnivået vårt for tiden, sånne påmeldinger... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...