Ane Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Bare å komme :-) Heidi er påmeldt iallefall ;-) Ja Men må vite om hun har plass ol. Siter
Grim Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Husker ikke om jeg har meldt på? Siter
Anette Skrevet 23. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2013 Husker ikke om jeg har meldt på? Nei. Du har ikke :-) Siter
Grim Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Nei. Du har ikke :-) Okei, hvor gjør jeg det? Siter
Anette Skrevet 23. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2013 Okei, hvor gjør jeg det? Se første post. Sonen.corgilicious.net mener jeg. Er på mobilen :-P 1 Siter
Grim Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Se første post. Sonen.corgilicious.net mener jeg. Er på mobilen :-P Sånn! Gleder meg! Synd det ikke ble kl3 på oss likevel da. Litt optimistisk. Siter
Anette Skrevet 23. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2013 Sånn! Gleder meg! Synd det ikke ble kl3 på oss likevel da. Litt optimistisk. Psj,du kan jo gå klasse 3 om du vil http://sonen.corgilicious.net/ 1 Siter
Grim Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Psj,du kan jo gå klasse 3 om du vil http://sonen.corgilicious.net/ Joa, men det er litt lite vits når vi ikke har satt igang med de øvelsene, og fremdeles sliter med kl2. Siter
sham Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Nå ble jeg brått litt usikker? Jeg trooooor jeg har meldt på og betalt? Siter
Anette Skrevet 23. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2013 Nå ble jeg brått litt usikker? Jeg trooooor jeg har meldt på og betalt? Chanto er påmeldt og betalt ja TEASER!!!! Rosettene blir i denne stilen for LP og matchshow og det vanker mange fine hederspriser!!! 5 Siter
Anette Skrevet 23. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2013 Nytt av året!! Vi kårer sonens lydigste hund på tvers av alle klassene! 3 Siter
Nirm Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Synes det burde vært en premie for "red lantern" og. 1 Siter
Whoopsis Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Opsis vil ha en sånn rosett. Om det så må bli en hederspris for minste kelpie. 1 Siter
Anette Skrevet 23. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2013 Opsis vil ha en sånn rosett. Om det så må bli en hederspris for minste kelpie. *krympe issi i vasken* Det blir rosetter til alle LP klasser, til BIS vinnere, også har vi en bunke hederspris rosetter + beste lydighetshund Utover det har vi pokaler, premier fra eiksmarka hund og katt, kurs til den mest trengende osv! Har du noe å bidra med send pm til meg Siter
SFX Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Det kurset kan dere bare gi til Foenix med en gang, for hun kan ikke en dritt, men er meldt på i rekrutt med futt Siter
Guest Jonna Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Opsis vil ha en sånn rosett. Om det så må bli en hederspris for minste kelpie. Kommer Shy så sliter hun Siter
Anette Skrevet 23. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2013 Skal jeg ta med målestav? vi må jo bli enige om laveste kelpie ja 1 Siter
Guest Christine Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Æh, det hadde egentlig vært en fin plass å debutert på. Uoffisielt, og masse herlige folk som kan le med meg når settervimsen ikke gjør det han skal Når er det påmeldingsfrist? Siter
Anette Skrevet 23. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2013 Æh, det hadde egentlig vært en fin plass å debutert på. Uoffisielt, og masse herlige folk som kan le med meg når settervimsen ikke gjør det han skal Når er det påmeldingsfrist? på dagen, jeg oppfordrer alle som skal dit og vet de kan å melde seg på, dette har med planlegging og det økonomiske og premier. Men vi er åpen for påmeldinger til lp og matchshow så langt vi har kapasitet på dagen. Siter
Guest Christine Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 på dagen, jeg oppfordrer alle som skal dit og vet de kan å melde seg på, dette har med planlegging og det økonomiske og premier. Men vi er åpen for påmeldinger til lp og matchshow så langt vi har kapasitet på dagen. Det skjønner jeg Jeg skal tenke litt til, og finne ut om det er noen trøndersoniser som skal nedover. Skal tenke fort, lover! Siter
Anette Skrevet 23. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2013 Det skjønner jeg Jeg skal tenke litt til, og finne ut om det er noen trøndersoniser som skal nedover. Skal tenke fort, lover! hehe,du behøver ikke bestemme degidag, men er jo greit når det er en uke igjen at vi vet antall. vi må forberede skjemaer,dommer leser rasestandarder osv også må vi jo sikre alle premier! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Fader, det var den treninga, ja. Jeg har nemlig egentlig tenkt at vi IKKE skal vinne noe pga umulige hunder denne gangen. 2 Siter
Whoopsis Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Kommer Shy så sliter hun Bring it on! Siter
Recommended Posts