Gå til innhold
Hundesonen.no

Drøyt intimt - men altså........


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Historie fra virkeligheten: Jeg hadde time hos gynekologen litt ut i uka for å få tatt den årlige celleprøven.. Tidlig en morgen ringte de fra legens kontor for å fortelle at de hadde fått en avbest

Å godt man har mange liv, for jeg har dødd av latter noen ganger her.. Men jeg husker min ungdomstid, og en venninne var første mann ut i GU-enes vidunderlige verden. Hun fikk jo masse oppbacking

Herre gud for historier Har et par til: Min søster, som er av den litt sære typen, i likhet med sin mann, hadde hatt en litt heftig kveld i alkoholrus. Resultatet var at hun ble barbert, med et lit

Posted Images

Haha.. Så vi oppfordrer altså ikke belgerpia til å kjøre på med stjerneform, playboykanin eller annet kreativt på reimmefronten?

Nei, det er ikke det jeg sier! Jeg synes så absolutt at vi skal oppfordre belgerpia til å kjøre stjerneform, playboykanin eller noe annet kult. Glitteret som ble nevnt senere her er også et glitrende forslag!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå skjønte jeg plutselig hvorfor han stuten med den løse bikkja ALDRI har den i bånd! Han er ute etter deg! :lol:
Haha og jeg som synes han er en tulling som har bikkja løs hele tiden. Jeg unngår å gå forbi når jeg se han og den forbaskede glade tispen hans haha Hilser og skal slå av en prat skal han også.

Men hey, han har stort hus og egen stall/ridesenter...hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte på radioen igår at hundeeiere flest møtte partnerene sine når de var ute og lufta hund. Jeg har hatt hund i snart 22 år nå, og vært singel de siste 5 årene, jeg kan ikke huske at jeg har møtt en potensiell partner på noen luftetur med hund. Jeg tror det er meningen at jeg skal være singel :aww:

Hundefolk liker jo tross alt "turer i skog og mark". :P

Og trur framtidens SGT fester kan bli ganske festlige. :lol: Med tanke på skjevfordelingen av kjønn her inne, så er det visst flere som burde skrive litt i "komme ut av skapet" tråden. :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jeg tror jeg dør...... lavalampe? Jeg tror jeg skal fortsette å være avholds..... jeg kommer jo til å få fullstendig krampe om jeg ser en naken mann.... Ellers så er figurer gøy det men jeg dropper bling altså. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...