Gå til innhold
Hundesonen.no

Drøyt intimt - men altså........


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Historie fra virkeligheten: Jeg hadde time hos gynekologen litt ut i uka for å få tatt den årlige celleprøven.. Tidlig en morgen ringte de fra legens kontor for å fortelle at de hadde fått en avbest

Å godt man har mange liv, for jeg har dødd av latter noen ganger her.. Men jeg husker min ungdomstid, og en venninne var første mann ut i GU-enes vidunderlige verden. Hun fikk jo masse oppbacking

Herre gud for historier Har et par til: Min søster, som er av den litt sære typen, i likhet med sin mann, hadde hatt en litt heftig kveld i alkoholrus. Resultatet var at hun ble barbert, med et lit

Posted Images

Altså, baller er "takknemlige" for berøring uansett, men det går litt kjappere å gi dem et raskt slikk og så blåse enn å måtte drive på med remedier som fjær eller måtte TA så veldig på dem. :P

Hæ? Er det ikke meninga at man skal ta på dem? :huh::icon_redface:

Dette bildet kom opp på facebook hos meg i dag, jeg tenkte på sonen *kremt*

11319_164732533677705_817411166_n.jpg

:lol: :lol: Jeg dør.

Jeg har ingenting å bidra med, så jeg bare sier det igjen jeg: tidenes morsomste tråd. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: OMG!

Men sånn helt seriøst, jeg ser jo at andre på min alder har vært hos "grave i musen folkene", burde jeg bestille time?

Jeg er 22, sånn i tilfelle noen lurte, jeg pleier somregel bli tatt for å være 12, men bak skjermen kan det jo hende noen trodde jeg var 40 liksom :P

Jeg blir 25 i år, og har aldri vært der... Har hatt samme partner siden jeg var 16 (forøvrig eneste partner også..) har liksom ikke tenkt noe over om man burde gjort det, har vel bare tenkt at ingen av oss har noen skjønnsykdomer da er detikke noe å sjekke... Fortrenger st det kan være andre sykdommer man oppdager slik :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
For all, slå deg løs. Personlig er det en hel del andre ting jeg har mer lyst til å ta på enn baller. :teehe:

.....men sleike på dem og blåse på dem er greit???? *riste på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart ballene trenger oppmerksomhet! De er lekne små saker nemlig og om man behandler de med den kjærlighet de fortjener, så er min erfaring at man får tilbake i bøtter og spann. :P

(kan man kalle en smiley et ordspill?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt

Teabagging ftw, altså. Jeg ble så preget av denne tråden at jeg endte opp med å snakke om baller med en ti år yngre kollega i går, og alt har visst fått nye navn siden sist jeg så et par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt
teabagging er vel når han dingler ballene i fjeset på den andre personen?
Eller skræver over og dingler ballene ned i munnen på en høyst villig. Blir brukt om begge deler ifølge min kilde på innsiden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende at det nå har blitt 10 sider om dette temaet da! :lol:

Really? Jeg tenkte en gang jeg skulle starte en sex-tråd på sonen, tipper den ville blitt en god konkurrent til akkurat nå. :P

Men så kom jeg på at vi har vel småttiser her inne også.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...