Gå til innhold
Hundesonen.no

Drøyt intimt - men altså........


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Historie fra virkeligheten: Jeg hadde time hos gynekologen litt ut i uka for å få tatt den årlige celleprøven.. Tidlig en morgen ringte de fra legens kontor for å fortelle at de hadde fått en avbest

Å godt man har mange liv, for jeg har dødd av latter noen ganger her.. Men jeg husker min ungdomstid, og en venninne var første mann ut i GU-enes vidunderlige verden. Hun fikk jo masse oppbacking

Herre gud for historier Har et par til: Min søster, som er av den litt sære typen, i likhet med sin mann, hadde hatt en litt heftig kveld i alkoholrus. Resultatet var at hun ble barbert, med et lit

Posted Images

Det kjennes egentlig ut som at legen pirket borti ett svært ømt blåmerke, det føltes slik i2 sekunder så var det over. Tadaa! Jeg sa faktisk " hæh? Er du ferdig alt?!"

Veldig greit :D

...misunnelig. :lol:

Jeg synes det er fælt. Men jeg synes at hele greia er skikkelig fæl altså, så jeg synes ofte at ALT gjør vondt. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjennes egentlig ut som at legen pirket borti ett svært ømt blåmerke, det føltes slik i2 sekunder så var det over. Tadaa! Jeg sa faktisk " hæh? Er du ferdig alt?!"

Veldig greit :D

Godt å høre! Jeg har uansett bestemt meg for å ta det hos spesialist heller enn til fastlegen, da håper jeg det blir problemfritt :) Noe må jeg bruke min første lønn på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg lå i GU-stolen med doktormannen sittende 10 cm fra dåsa da stolen klappet sammen... Hun veltet rett bakover og ble hengende fast opp ned og hun måtte få hjelp til å komme løs. Utrolig pinlig men både hun og doktormannen fikk total hysterisk latterkrampe :lol: :lol: :lol:

Normal vask og lett trim holder for min del - akkurat det tenker jeg minst over.

Jeg ler forøvrig så jeg har vondt i magen av alle de fantastiske innleggene :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg lå i GU-stolen med doktormannen sittende 10 cm fra dåsa da stolen klappet sammen... Hun veltet rett bakover og ble hengende fast opp ned og hun måtte få hjelp til å komme løs. Utrolig pinlig men både hun og doktormannen fikk total hysterisk latterkrampe :lol: :lol: :lol:

Å NEI Å NEI Å NEI Å NEI Å NEI NEI NEI NEINEINEI!

Nå har jeg ennå en ting å tenke på! :blink:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Ler som jeg griner her! Skulle nesten hatt en tråd for "Leke tips for voksne"... :teehe: Må vell nesten skaffe meg en mann for å prøve ut disse balletriksa vell? :teehe:

Du må'kke ha en mann for det - bare å plukke opp en på by'n, menn ha'kke noe imot at noen leker med bjellene serru - og så kan du sende han hjem etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å NEI Å NEI Å NEI Å NEI Å NEI NEI NEI NEINEINEI!

Nå har jeg ennå en ting å tenke på! :blink:

Nå skal jeg gi deg enda en:

Var på GU. Lå der med krokodilla i fullt utspenn inni meg og stirra i taket mens jeg meditasjonspusta for å ikke fokusere på skrapinga bak navelen. Brått kommer det et lite utrbrudd fra legen. Jeg løfter på hodet og ser på henne mellom låra mine. Hun ser mildt sagt beflippet ut. "Hva er det?" spør jeg med tilgjort rolig stemme. "Jeg får ikke lukket den igjen!!" sier hun lettere hysterisk. "Hva DA?!?" spør jeg, med matchende tonefall. "Spekulumet!" svarer hun helt på randen. "Nei, herregud, det må du jo bare få ordna!" svarer jeg og legger meg ned igjen, fullstendig in denial. For å gjøre en potensielt lang historie kort: Det hjalp ikke å være streng, den hadde hengt seg helt opp, så hun måtte DRA DEN UT fullt utspent!! :frantics: Har aldri styrtblødd så mye i mitt liv, og jeg fikk ta med så mange Saba-bind jeg bare ville i veska (akkurat som jeg på noe som helst tidspunkt i løpet av hjemreisa kunne stoppa og bytta bind). :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg gi deg enda en:

Var på GU. Lå der med krokodilla i fullt utspenn inni meg og stirra i taket mens jeg meditasjonspusta for å ikke fokusere på skrapinga bak navelen. Brått kommer det et lite utrbrudd fra legen. Jeg løfter på hodet og ser på henne mellom låra mine. Hun ser mildt sagt beflippet ut. "Hva er det?" spør jeg med tilgjort rolig stemme. "Jeg får ikke lukket den igjen!!" sier hun lettere hysterisk. "Hva DA?!?" spør jeg, med matchende tonefall. "Spekulumet!" svarer hun helt på randen. "Nei, herregud, det må du jo bare få ordna!" svarer jeg og legger meg ned igjen, fullstendig in denial. For å gjøre en potensielt lang historie kort: Det hjalp ikke å være streng, den hadde hengt seg helt opp, så hun måtte DRA DEN UT fullt utspent!! :frantics: Har aldri styrtblødd så mye i mitt liv, og jeg fikk ta med så mange Saba-bind jeg bare ville i veska (akkurat som jeg på noe som helst tidspunkt i løpet av hjemreisa kunne stoppa og bytta bind). :P

Å men fytti ******* da, Sandra, du må ikke skrive sånt.

Nå døde jeg litt inni meg. Dette håper jeg virkelig at jeg har glemt neste gang jeg blir innkalt.

:frantics::frantics::frantics::frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å men fytti ******* da, Sandra, du må ikke skrive sånt.

Nå døde jeg litt inni meg. Dette håper jeg virkelig at jeg har glemt neste gang jeg blir innkalt.

:frantics::frantics::frantics::frantics:

Dette skjedde i 2003, og jeg forlanger fortsatt en teståpner-lukker før noen får putte noe som helst av sånne verktøy inni meg. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

:lol::lol::lol: åh, som jeg har savnet sonen!

En todager-stubb for å late som at jeg ikke bryr meg om hva gu tenker, og svarte eller hvite ankelsokker.

Skal man brette sammen klærne, eller la de ligge i en haug? Skal man gjemme trusa, eller la den ligge øverst - så man er sikker på at legen ser den? Og i såfall, skal man da ha "bestemor-truse", hipster, string eller boxer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo godt av denne tråden, helt til jeg fikk brev i posten. "Du som fyller 25"......

Samme her! Fikk brevet dagen etter bursdagen. Gratulerer med dagen liksom.

Wuææ, jeg fyller 25 i år!

Vil ikke ha brev! :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo godt av denne tråden, helt til jeg fikk brev i posten. "Du som fyller 25"......

Samme her! Fikk brevet dagen etter bursdagen. Gratulerer med dagen liksom.

Wuææ, jeg fyller 25 i år!

Vil ikke ha brev! :P

Sånn celleprøve dere skal ta nå? Det er null stress :) Ikke gjør det vondt, og er akkurat som en helt vanlig gynekologundersøkelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn celleprøve dere skal ta nå? Det er null stress :) Ikke gjør det vondt, og er akkurat som en helt vanlig gynekologundersøkelse :)

Pffft, det gjør dritvondt! :P:lol:

Neida. Det går helt sikkert kjempefint. Det er sikkert bare angsten min for slikt som gjør at det er ubehagelig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...