Gå til innhold
Hundesonen.no

Drøyt intimt - men altså........


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Historie fra virkeligheten: Jeg hadde time hos gynekologen litt ut i uka for å få tatt den årlige celleprøven.. Tidlig en morgen ringte de fra legens kontor for å fortelle at de hadde fått en avbest

Å godt man har mange liv, for jeg har dødd av latter noen ganger her.. Men jeg husker min ungdomstid, og en venninne var første mann ut i GU-enes vidunderlige verden. Hun fikk jo masse oppbacking

Herre gud for historier Har et par til: Min søster, som er av den litt sære typen, i likhet med sin mann, hadde hatt en litt heftig kveld i alkoholrus. Resultatet var at hun ble barbert, med et lit

Posted Images

Guest Belgerpia
Nemlig. Og hvor mange mannlige sonen-partnere blir tafset på i kveld? :lol:

Brått ble de glade for at kjerringene sitter på sonen hver dag ha ha ha ha ha ha

(har ingen å tafse på faktisk......... - ut å lete da kanskje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brått ble de glade for at kjerringene sitter på sonen hver dag ha ha ha ha ha ha

(har ingen å tafse på faktisk......... - ut å lete da kanskje)

2ne er ledig har jeg hørt. Hun har neppe noe cremasteric reflex, men jeg tipper hun er artig i senga. :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte på radioen igår at hundeeiere flest møtte partnerene sine når de var ute og lufta hund. Jeg har hatt hund i snart 22 år nå, og vært singel de siste 5 årene, jeg kan ikke huske at jeg har møtt en potensiell partner på noen luftetur med hund. Jeg tror det er meningen at jeg skal være singel :aww:

Er det sånn det funker ja. Får åpne slusene når jeg er ute på luftings jeg da, for jeg strener bare forbi med "vi skal IKKE hilse"-holdning. Ikke rart det ikke blir noe mann på meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skriver cremasteric reflex, hvor mange treff får google da mon tro? :P

Det ante meg at jeg kanskje ikke burde googlet det der med pappa rett bak, men shit au. Han er easygoing.

*notere ned tips fra SEC om å blåse og stirre*

SGT = sexy gammel tøs nå da, eller?

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn det funker ja. Får åpne slusene når jeg er ute på luftings jeg da, for jeg strener bare forbi med "vi skal IKKE hilse"-holdning. Ikke rart det ikke blir noe mann på meg :P

Kanskje jeg også må endre oppførsel på lufting.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2ne er ledig har jeg hørt. Hun har neppe noe cremasteric reflex, men jeg tipper hun er artig i senga. :D

Når jeg gidder, er jeg helt rå :aww:

Er det sånn det funker ja. Får åpne slusene når jeg er ute på luftings jeg da, for jeg strener bare forbi med "vi skal IKKE hilse"-holdning. Ikke rart det ikke blir noe mann på meg :P

Ja, der sier du noe.. Kanskje slutte å være sur hundetante, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn det funker ja. Får åpne slusene når jeg er ute på luftings jeg da, for jeg strener bare forbi med "vi skal IKKE hilse"-holdning. Ikke rart det ikke blir noe mann på meg :P

Åh, nå skjønte jeg plutselig hvorfor han stuten med den løse bikkja ALDRI har den i bånd! Han er ute etter deg! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partytriks? Hvilke fester er det du pleier å gå på?? :lol:

You Don't wanna know! :fear:

:lol:

Neida, men jeg hadde en her for noen uker siden om at jeg sa til en kompis av kjæresten om at han burde være grei, hvis ikke skulle jeg få ballene hans til å danse.. :lol: Da måtte jeg forklare hele greien :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You Don't wanna know! :fear:

:lol:

Neida, men jeg hadde en her for noen uker siden om at jeg sa til en kompis av kjæresten om at han burde være grei, hvis ikke skulle jeg få ballene hans til å danse.. :lol: Da måtte jeg forklare hele greien :lol:

Er det ein trussel eller eit tilbod?

(rusle stille ut att og late som eg aldri har vore her :fear: )

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ein trussel eller eit tilbod?

(rusle stille ut att og late som eg aldri har vore her :fear: )

Det var ment som en trussel til Vegard, men dessverre syns han bare det virket gøyalt. Smågutter i unge menns kropp altså! :aww::lol:

(yes, vi har ganske sær humor denne gjengen)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...