Gå til innhold
Hundesonen.no

Drøyt intimt - men altså........


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Historie fra virkeligheten: Jeg hadde time hos gynekologen litt ut i uka for å få tatt den årlige celleprøven.. Tidlig en morgen ringte de fra legens kontor for å fortelle at de hadde fått en avbest

Å godt man har mange liv, for jeg har dødd av latter noen ganger her.. Men jeg husker min ungdomstid, og en venninne var første mann ut i GU-enes vidunderlige verden. Hun fikk jo masse oppbacking

Herre gud for historier Har et par til: Min søster, som er av den litt sære typen, i likhet med sin mann, hadde hatt en litt heftig kveld i alkoholrus. Resultatet var at hun ble barbert, med et lit

Posted Images

Er det ingen som lager mønster da?

Var forøvrig på fest for mange år siden. En meget pen jente fortalte om tattisen sin som ei bikinitruse dekker. Vi var tøffe i kjeften, og spurte om vi fikk se. Og vi fant ut at dragen hennes hadde ring i nesa. :lol: men den passer ikke helt med full bush da... :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha den snakket om akkurat dette oå radioen idag!

Mannfolket på programmet mente at man måtte ha litt hår på ballene om vinteren, hvis ikke risikerer man å fryse ballene av seg. Og dønn seriøs var han! Så nå lurer jeg på om menn fryser der nede om den er nyshava og ute i minusgrader?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha den snakket om akkurat dette oå radioen idag!

Mannfolket på programmet mente at man måtte ha litt hår på ballene om vinteren, hvis ikke risikerer man å fryse ballene av seg. Og dønn seriøs var han! Så nå lurer jeg på om menn fryser der nede om den er nyshava og ute i minusgrader?

Murermannen sier nei. Til frysingen altså.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha den snakket om akkurat dette oå radioen idag!

Mannfolket på programmet mente at man måtte ha litt hår på ballene om vinteren, hvis ikke risikerer man å fryse ballene av seg. Og dønn seriøs var han! Så nå lurer jeg på om menn fryser der nede om den er nyshava og ute i minusgrader?

Er det både underull og dekkhår de har der, eller?

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: OMG!

Men sånn helt seriøst, jeg ser jo at andre på min alder har vært hos "grave i musen folkene", burde jeg bestille time?

Jeg er 22, sånn i tilfelle noen lurte, jeg pleier somregel bli tatt for å være 12, men bak skjermen kan det jo hende noen trodde jeg var 40 liksom :P

Jeg har vært en gang, da anbefalte de meg å ta en kikk innom hvert 2-3 år for å dobbeltsjekke at alt er som det skal :lol:

Jeg bestilte meg time på nett isted, pga noen idiotiske blødninger..

Edit:

Må forresten fortelle dere om min første GU time, jeg lå innlagt på haukeland med smerter i nederste del av magen, såpass at jeg spydde og kaldsvettet av smerte.

Fikk masse smertestillende og var passe festlig. Så sier de at de skal ha en underlivsundersøkelse, og spør om det er greit at det jeg trodde jeg hørte.. en stundent kunne få se hvordan slike hasteundersøkelser foregikk. Joda, jeg skrev under og var halvt i ørsken, men de dobbelsjekket flere ganger at jeg hadde fått det med meg..

Jeg lå i denne stolen da, bak ett skjermbrett, men en spydings på brystkassen, en søt sykepleier som holdt meg i hånden og en lege som gikk ut for å ta imot studenten, som viste seg å være STUDENTENE! Jadda! 3 mannlige stundenter.. :lol:

Jeg husker jeg lå der med 4 dagers skjeggstubber og tenkte "i heeelvete.. de har da sett dette før *spyr litt* hadde litt lyst å le litt, men var for dårlig og i ørsken.." hvertfall.. gynekologen setter seg ned, snakker på ett legespråk med disse studentene og peker på UL maskinen (innvendig UL). Jeg ligger der og var sykt dårlig.. før den ene studenten plutselig utbryter " Skal den derre inn i hun?" mens han pekte på UL instrumentet.. jeg har bare en ting å si, gynekologen var ikke happy.. og jeg har aldri i livet strammet så heftig til med de Innidermusklene som den gangen :lol:

Vel det gikk helt fint, litt ubehagelig, men ikke noe som man trenger grue seg til.. Jeg er glad jeg ikke er sjenert, for dagen etter kom GU legen og beklaget det hele (jeg var bedre, jeg hadde en betent eggstokk) og jeg bare lo og sa at hadde jeg ikke vært dårlig hadde jeg begynt å le :P:lol:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: OMG!

Men sånn helt seriøst, jeg ser jo at andre på min alder har vært hos "grave i musen folkene", burde jeg bestille time?

Jeg er 22, sånn i tilfelle noen lurte, jeg pleier somregel bli tatt for å være 12, men bak skjermen kan det jo hende noen trodde jeg var 40 liksom :P

Anbefales vel å gå etter man blir 25. Du får brev i posten, med mindre du har reservert deg :)

Og denne tråden.. LOL!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gangen jeg hadde et aktivt sexliv så :P Men når det bare er meg som ser, så er det egentlig ikke så nøye med pynten, kjenner jeg :P

Nå er det jo blitt 2013, så da er det jo bare å sette igang igjen da. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolket på programmet mente at man måtte ha litt hår på ballene om vinteren, hvis ikke risikerer man å fryse ballene av seg. Og dønn seriøs var han! Så nå lurer jeg på om menn fryser der nede om den er nyshava og ute i minusgrader?

Det kommer vel an på hvor tørre de er mellom beina? Hvis du sleiker på ballene og blåser på dem etterpå, så begynner jo hele greia å bevege på seg. Jeg synes baller er ganske stilige av reint fysiologiske årsaker, ikke seksuelle, så ser ofte på når den begynner å bevege på seg. :P

Det er nok endel underull da altså. Nordmenn bør ihvertfall ha det, men meksikanere og slikt har kanskje mindre underull.

:D :D :lol: Som tidligere samboer med en brasilianer kan jeg bekrefte at de ikke har dekkhår, men faktisk mjuk, kort underull (om de lar det gro).

Jeg gikk forøvrig til GU to ganger i uka i fire uker for 1.5 år siden, og hadde hauger med studenter og greier innom for å titte. Jeg måtte ikke engang skrive under på noe.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Det kommer vel an på hvor tørre de er mellom beina? Hvis du sleiker på ballene og blåser på dem etterpå, så begynner jo hele greia å bevege på seg. Jeg synes baller er ganske stilige av reint fysiologiske årsaker, ikke seksuelle, så ser ofte på når den begynner å bevege på seg. :P

:D :D :lol: Som tidligere samboer med en brasilianer kan jeg bekrefte at de ikke har dekkhår, men faktisk mjuk, kort underull (om de lar det gro).

Jeg gikk forøvrig til GU to ganger i uka i fire uker for 1.5 år siden, og hadde hauger med studenter og greier innom for å titte. Jeg måtte ikke engang skrive under på noe.

Jeg dævver.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo blitt 2013, så da er det jo bare å sette igang igjen da. :lol:

Jeg hørte på radioen igår at hundeeiere flest møtte partnerene sine når de var ute og lufta hund. Jeg har hatt hund i snart 22 år nå, og vært singel de siste 5 årene, jeg kan ikke huske at jeg har møtt en potensiell partner på noen luftetur med hund. Jeg tror det er meningen at jeg skal være singel :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitterhistorien er vandrete. Men den er en suksess, for jeg har hørt den både i USA, Norge og i Ecuador av alle plasser! :lol:

Hvis jeg husker rett stammer den fra Australia, der en radiostasjon inviterte sine lyttere til å bidra med sine største flauser. Tror dette var vinneren :P

Jeg har vært på GU med mannen min på slep jeg. Tror han ble værre berørt enn meg :P (Innvendig GU i forbindelse med svangerskap).

Jeg var forøvrig med på en sånn testing av ny vaksine mot livmorhalskreft i min ungdom, så jeg gikk til undersøkelse en gang i mnd en periode.

Jeg fikk visst "the real thing", og vaksinen har vist seg å være effektiv, så sjansen for at jeg skal utvikle livmorhalskreft er visstnok nærmest ikke eksisterende.

På grunn av denne vaksinen kommer jeg også inn til betalt GU en gang annenhvert år eller no som en ettersjekk og oppfølging.

Ellers dør jeg litt av hvordan mus ikke skal lukte blomster og Idas hårkrøllevurdering :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...