Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Guest Ulla-Britt
:) Hadde jeg bare vært god på ski :whistle: Meg jeg suger skikkelig til det.. Og så er det ingen fine plasser å gå på ski her.. Eller skiføre i det hele tatt :P Men hadde jeg hatt mulighetn til åpent landskap uten så mange folk hadde jeg faktisk snørekjørt jeg og. Slik som Ane gjorde for ikke lenge siden. Sånn vil jeg ha det :D

Jeg har forresten planer om å campe i Østmarka i vår/sommer så om noen vil bli med, enten det er en dag eller flere, så er det bare å slenge seg med. Vi blir alltid glad for selskap :) Da skal jeg få kjøpt meg hengekøye med myggnetting og sove i den :D

Å, vi vil veldig gjerne være med hvis vi får lov. Jeg kjenner virkelig ingen som synes det å sove ute er noe stas. Eller være ute mer enn man må i hele tatt. Rare mennesker. De får traumer av dagsturer, og jeg må stå og vifte med sjokolader på toppen av bakkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Hermes sendt med samboer til Toten, hvor han skal gå tur med sin nye venn der, blandingsvalpen Kaisa, som garantert har blitt en del større siden sist:

430665_10152263325660174_773626394_n.jpg

Jeg og Calle sitter igjen, i dag blir det fotballkamp og kjettingtrekk på oss, kjøpte ny kjetting i går, så i dag skal han få prøve seg på litt mer vekt :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Monica123 :flowers:

Og så var det jeg skulle si helt borte... Jaja, da var det sikkert ikke så viktig, men jeg mener å huske det var noe morsomt :P

putle meg i dusjen, så morgenture hunder, før jeg skal sette igang med å skrape tapet igjen. Satser på å bli ferdig i dag en gang. Men blir avbrutt av Smulestell, for det kommer ei og hjelper meg med underlinja om to-tre timer. Jeg gleder meg til neste helg! Vet nesten ikke hva som er best, at det er utstillingshelg eller at jeg har oppussingsfri hele helgen...

Hei hvor det går når man leser, for jeg stokket om noen bokstaver der og måtte lese eeen gang til :lol:

Har lagd gummiboller, håper de smaker godt da.... Får hele fam Stine på besøk etterpå :D Mens C står utti skauen og fryser ræva av seg og ser på rally Hadeland. Ja, jeg er faktisk litt misunnelig :P

:blink: Nå er jeg spent, hva i alle dager er gummiboller?

Jeg har trent, kaffen kom først nå, og pelsene er utolmodige fordi jeg har fått på meg ullundertøyet og gammasjene. Så de vet jo hva som er i vente. Men det er nettopp den delen de ikke skjønner, venting. Hvorfor skal man veeeeeente med å gå på tur når man bare kan lukke opp døren og løpe i lykkerus ut i snøen liksom. Det er jo ikke mer komplisert enn som så :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei inn til oslo, omkjoringer så man bruker en time ekstra er herlig.. snart lekeland med avkommet og nevø , i sikkert mange timer :lol: Hjem til min far senere idag, der vi er alene da han skal på travfest :) tenkte meg en tur å besøke en soniscollies senere idag, får se om formen er enig!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei inn til oslo, omkjoringer så man bruker en time ekstra er herlig.. snart lekeland med avkommet og nevø , i sikkert mange timer :lol: Hjem til min far senere idag, der vi er alene da han skal på travfest :) tenkte meg en tur å besøke en soniscollies senere idag, får se om formen er enig!

Sånne omkjøringer at jeg må beregne mer tid til Sandefjord i morgen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og venter på mamma. Hun og jeg skal på hytta. Hjem i morgen. Men må opp for å lese av strømmen og sjekke at alt er i orden. Gubben er hjemme med sin hund. Regner med mine hunder gleder seg til å være løse inne. Tipper Amigo er lei bur hybelen sin.

Her på Jessheim er det -11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Filma nettopp meg selv trene med Angus... Hvorfor ser det ut som om jeg ikke engasjerer meg i leken? :P Jeg synes sånn seriøst at jeg tar i og leker hardt med han, og han synes også det er morsomt, men når jeg ser på filmen så synes jeg at jeg ser så forbanna kjedelig ut :P

Vi fikk nå trent på dekk under marsj og kryp ute. Han er litt treg på neddekket under marsj, og i krypen må jeg bli flinkere til å klikke tidlig nok for jeg misset en sjanse til å klikke på en super kryp! Dumme kjerring :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart med det, men jeg får så lyst å lage mat når jeg har annet å gjøre. Nå hadde jeg lest ferdig kapittelet, og skulle begynne på første oppgave. Men så var den litt vanskelig, så da måtte jeg se på ski og lage muffins. Nå har jeg nesten 20 muffins. Hvorfor lagde jeg dem? Jeg kan ikke spise 20 stykker selv. Eller. Jeg kan jo det.

:D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader! Avslag på scooterløyve fra Hol kommune. Får kjøpe noen reinsdyr, kanskje :P

Låne hest og slede? :lol:

Urk, bikkjer i trehundreoghelvete i dag - nå har jeg putta gutta i gangen og har kun kahlo her inne, så kanskje vi kan roe oss litt. Ringt både coopen på tolga, der var det selvsagt ingen medisiner, så da ringte jeg tynset "nei altså - de hadde ikke fått tak i pillene og måtte bestille fra en annen leverandør og blablabla" jammen så gi F i å si til meg at leverandøren HAR dem på lager da jeg var der på tirsdag da. *sur* Og ringe for å informere sånn at jeg kan forholde meg til det, neeeeeeeeeeida, det er oppskrytt. Heldigvis har vi to apotek på tynset, så nå tror jeg bootsen har rota nok til at jeg ikke gidder dem mer. :aww: Er jeg urimelig så skylder vi på hormoner, for tenk.

Får legge til at jeg ikke var purkete på telefonen da. :lol: SÅ ille er det ikke... Enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må legge deg hvis du skal kjøre. Du må seriøst begynne å sove mer. *Streng*

Jeg la meg, sov halvannen time i stedet for en, gjorde meg klar på fem minutter, og dro.

Og jeg forsøker å få inn bedre døgnrytme, men noen kvelder er det umulig å sovne. Dessverre.

Guriland. Noenganger ass. Trykka på en sang på Spotify, som viste seg å være ei jente som synger "I can **** you better"! :blink: Ålreit at Spotifyen min er lenka opp med FB, da. :teehe:

Det er jo fint med jenter som har selvtillit i senga...??? :rofl:

Og jeg ble vist tante igjen inatt, 5 mann kom til verden nå :)

Den setningen måtte jeg lese tre ganger - først lurte jeg på om Issi eller Doffen hadde søsken som ble foreldre, så lurte jeg på om du hadde et søsken som fikk femlinger! Og så skjønte jeg.

Nei jeg tror jeg må legge meg å sove litt. Kjenne litt på alle følelsene og fordøye alt som har hendt i dag.

Jeg tror du trenger en :hug:

Shit...leste: nå pulte meg i dusjen... :)

Litt overshare tenkte jeg før jeg leste riktig :)

Hahaha, det leste jeg også, særlig etter å ha lest om Nirk som ville frirunke - på Sonen er vi grenseløse!

Ellers så det ut til å være mange som sliter med seg selv eller firbeint nå, så en kollektiv gruppeklem!

Jeg har det egentlig ganske bra. Dro nysovet og uthvilt til ei venninne i går, sklei rundt på gårdsplassen hennes og holdt på å kjøre i fronten på hennes bil. Bremsene tok selvfølgelig ikke på speilblank is, men bilen stoppet av seg selv en hel centimeter fra hennes bil. I revers fikk ikke dekkene tak, så da sto jeg der, på tvers og sperret for alt og alle på den gårdsplassen. Tusler litt flau inn til henne og bekjenner mine synder. Så spør hun om jeg har med hundene - og det hadde jeg jo. "SFX," sa hun (nei, det gjorde hun ikke, for hun er ikke sonis og bruker mitt fødenavn), "kan du ikke bare bli i natt, så fikser jeg den bilen i morgen, ikke noe problem." Så da tenkte jeg at jeg skal jo ingenting i dag, så hvorfor ikke, være litt impulsiv skader neppe. Så da ble det litt øl og litt vin og mest pepsi max, pizza, skravling og diskusjon, og kun om hund, selvfølgelig. En fantastisk kveld. En annen venninne av henne kom også, så vi hadde syv hunder fra tre flokker gående sammen. Snuse hverandre bak, "nå kjenner vi hverandre," gå og legge seg, og that's almost it. Den ene syntes X'en var schvææær, men det gikk over etter et par minutter. Sen og koselig frokost i dag, før vi dro hvert til vårt.

Og nå drikker jeg kakao med marshmallows, og det er lov når en kommer hjem til ti grader i stua. Men hadde jeg visst at jeg ble borte hele natta, hadde jeg gjort noe for å forhindre det i går, så det er greit.

Og bilen fikk vi tauet ut på veien uten noe problem, ikke en skramme i en eneste lakk. Huzzah!

I dag tror jeg ikke jeg skal ha andre mål enn å få bort julepynten. Hvis jeg blir borte hele neste uke bør det gjøres nå, så ikke Line må plukke barnåler ut av Smula til helga...

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dumt å barbere Chess bak (løveklipp) nå tro? Har kjøpt nytt trimmbord i dag, så har så lyst til å klippe henne.. men dumt om hun blir veldig kald av det! Er nede i 13 minus tror jeg. Hu bruker ikke fryse, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til lille Ask og andre to- og firbeinte som sliter.

Og hildrande du så mye fine turbilder dere har lagt ut, i sommer skal jeg på tur jeg også, det har jeg lovet meg selv!

Sara har gjort masse husarbeid her og nå er hun på butikken. Etterpå skal hun ta med seg Symra hjem. Hun er oppgitt over at jeg ikke vil være hos henne i helga og sier at jeg har blitt veldig lik faren min, han var en skikkelig hjemmets mann som sjelden ville være borte på besøk lenge av gangen. Men denne helga vil jeg bare være her jeg. Trene beina slik legen har sagt og forøvrig bare slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...