Mirai Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Kiter: Slækk type som finner på mye rart Amira Amira - hardarbeidende og veldig seriøs 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Ulla-Britt Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Ulla kan såvisst være fokusert og samlet. Bare ikke på de tingene jeg anser som viktig. Egentlig kunne bare jeg valgt et random naturbilde. Når jeg skal prøve å få fanget henne på film, så er hun alltid langt på vei et annet sted. Har mye å gjøre, mye å føre, den frøkna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Hva er den greia der, hææææ, går d an å smake? Er den farlig? (Levd sine 5 1/2 første år som hundegårds/løps/turistdragerhund, så ikke veldig sosialisert på noen ting som helst i hele verden ) Og sånn går nu dagan. Fortsatt. Etter 1 1/2 år. Vi kan vel si at det er litt kapasiteten det står på og, ikke bare manglende sosialisering/preging Men han er en gullgutt, og èn eneste ting ble han sosialisert ordentlig på som valp- fordi kjøreren hadde små unger, og det er....... små unger! Og deres håndtering. Aldri har jeg sett makan til fantastisk hund rundt unger (og mine tre på under tre er noen "engler"....host). Han er bombesikker! Ikke ett eneste avvik fra normalt (lykkeland) kroppsspråk, han takler absolutt alt foreløpig- og jeg føler meg velsignet. Selv om han detter som bambi på isen 9 av 10 ganger når han kommer fra uti gangen og inn på kjøkkenet (laminatgulv)- og kaver rundt i to minutter som en spinnvill kråke før han plutselig på magisk vis får fotfeste igjen. Det må nesten oppleves. Man skal ikke spøke med sosialisering på forskjellig underlag/gulv... Men selv etter 1 1/2 år håper jeg han kommer til å lære Så må jeg gråte en skvett over bildene. Som er ødelagte etter den brutale nedskjæringen min for å få plass 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Fleskedyret; tenker myyye på mat, og er til en hver tid villig til å jobbe hardt for å få den... 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Enten så chiller han. Eller så er han i hundre. Eller så er han seg selv lik. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Gladgutt Pinneraptusgutt ...og finner på interessante måter å få oppmerksomhet på 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Bocca: En sær, søt liten diva Chilli: Jeg kunne egentlig bare gjort sånn: Men så gjør jeg det mer sånn: En hund som vil gjøre deg tilfreds og prøver og prøver og prøver igjen. Hun er tolerant, full av glede, spontanitet og en smuuuule mongo med en litt bekymringsfull sjel. Så ett bilde måtte nok bare blitt dette: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elinebj93 Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Er som regel i farta! Elsker sprell Men er også veldig glad i å lære! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Emmis - en lykkelig, søt liten ramp! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Jeg føler dette beskriver henne godt: Verdig, oppmerksom og med glimt i øyet Må bare ta med dette også, ikke min hund da, men Obi, han er sånn her han : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Bella dyre Lille Nita 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Ataham i et nøtteskall : 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Skal vi se Nico: Happy go lucky, alltid godt humør, sjarmis og ingen bekymringer i verden!! Og hans kallenavn: Speedy Gonzales Bronto på den andre siden!! LIVSNYTER Som tar livet med ro og bare er bedagelig 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Her har man egentlig begge på et og samme bilde: Mikke er den rare som finner på alle de pussige greiene, mens Gneis er enn så lenge ganske lett til sinns. Mer opptatt av fart og spenning. Og løper ved enhver anlending. Ellers har vi klassisk Mikke: Og Gneisen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Det må bli dette, tror jeg. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Uten tvil: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 4. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2013 Freja elsker og løpe, grave og hoppe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 4. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2013 Fjolla har tre moduser: Drapsmodus Opp-ned modus Fjollemodus Salo er utrolig klok og nydelig, men med masse glimt i øyet 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 4. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2013 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 5. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2013 Freke: veldig glad i stemmen sin, var det som 8 uker gammel og er det fremdels som 2 år gammel og så er han en glad, hoppe, sprette, løpe gutt Denali: elsker å løpe, elsker løssnø, er alltid blid og glad Både Fjellbris og Bonfire kan egentlig beskrives med dette bildet her: fortsatt unge hunder, fortsatt valpe fakter. Bonfire er frekk som få og Fjellbris er stort sett en mykere utgave av moren sin (Denali) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 5. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2013 Smula - enten full fart og sol hele dagen! Eller kosemus Freya er en ekte snuser Eller Prinsessen på erten 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miss_92 Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Har tre bilder som beskriver Lucy veldig bra happy go lucky Lucy! Alltid tulle å tøyse, leke med alle og alle smaker suuuper godt! Bildet tatt av Rocket Sovner over alt helst helt oppi meg eller kjæresten. Alt skal bites på! Bildet tatt av Rocket! En fant uten like! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Venus (som stirrer på pus): Ja, også er dette litt typisk damen: Alltid fornøyd og skikkelig laidback: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krokus Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Hermes er en "haha, jeg kan løpe raskere enn deg"-hund 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts