Guest Dratini Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Min samboer har elsket denne julekrimmen (han har fått høytlesning hver dag! ) Og verdens beste sopp, nemlig SoppenCamilla, You ROCK!!! Du har tatt medlemmer på kornet og skriver fantastisk bra! All honnør til deg Siter
Mud Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Soppen, jeg kjenner jeg Elsker deg litt !! LITT misunnelig på Siri , men den får gå. Tusen takk for krimmen !! 1 Siter
Ozzy Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Bøyer meg i støvet jeg altså. Knallbra Soppen 1 Siter
Stine Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Tusen takk for kjempeunderholdning Soppen!! :D 1 Siter
Yodel Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Bøyer meg i støvet jeg også, og fantastisk avsluttning! Da håper jeg Sindre får tauet sitt!! Nissen, hører du?? Også skylder jeg visst godseieren en unnskyldning Sojjy! Men du fikk nå en fin avsluttning læll da *ler* 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Jeg har skrevet alt i Word, og det ble til slutt en liten bok på 34 sider, og 18 787 ord! Det har vært litt av et slit, men det var helt klart verdt det! Dere får ikke lov til å spørre om noe mer krim før jeg har fortrengt dette. Du har glemt det til påske, sant? Men seriøst. Tusen takk, Snoppen, for at du gidder. For at du legger så mye jobb i det, og for at du er så observant og får med deg så mye rare detaljer og småting God jul, frøken Siter
MayB Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Tusen takk for god underholdning. Julekrimmen er dagens høydepunkt og jammen var jeg ikke med jeg også. Strikkepinner og heklenåler kan brukes til så mangt... Når premien for oppgavene skal deles ut, så syns jeg at Soppen fortjener førstepremien 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Jeg ble litt rørt jeg faktisk! :lol:< Kjempebra Soppen!!!! 1 Siter
Siri Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 OMG! Hvilken natt! Barnerov kan anbefaler på det varmeste, altså *hohoho* For en hjerne du har, Soppen, du er bare genial, også håper jeg du har glemt all jobben når påsken nærmer seg . Jeg skjønner ikke at du greier å få med deg alle detaljene... 5 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Dette har vært skikkelig artig. En personlig høydare for meg var i går da jeg satt og leste om "nødt eller sannhet" og skreik rett ut av latter da jeg i krimmen kom med alle disse snirklingene omkring forholdet til fineste mannen. Gjett hvem som satt ved siden av og lurte fælt på hva jeg lo så sinnssykt av? (Jeg kom med en fiffig bortforklaring... ) Tusen takk, Soppen, du er så flink og inkluderende! 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Aaaaaaaaw, dere, da! Jeg blir helt rørt! 1 Siter
Malinka Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Jeg må bare si meg enig med alle de andre her, du er helt fantastisk soppen! Vi er utrolig heldige som har deg her og jeg kan ikke fatte at du har klart å få med deg alle detaljene du puttet inn i historien. *stooortakknemligklem* Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Siter
MegaMarie Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Jeg tror Nissen ble forelsket i Siri jeg Tusen takk Soppen, for verdens morsomste julekrim! Jeg har ledd godt av den Du er best! Siter
breton Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Julekrimmen har vært fast kost til morgenkaffen hver dag. Tusen takk for glimrende underholdning, Soppen Siter
ToneS Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Ja, takk så mye Soppen! Det har vært veldig kjekt og artig å lese! Helt utrolig at du får med deg alle de detaljene, og at du gidder - ikke minst! God jul til dere alle Siter
Symra&Pippin Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Tusen takk for strålende julekrim Soppen. Stor juleklem til deg! 2 Siter
HHC Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Takk for at du har lagt ned alt arbeidet med å lage en flott julekrim til oss. En riktig god jul til deg og alle andre fantastiske soniser! 1 Siter
simira Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Takk og god jul! Synes Soppen fortjener 1. (0.?)-premien i krimmen! Når kommer resultatene av konkurransen? Siter
Mirai Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Kommer an på når Julenissen har kommet ajour med papirarbeidet etter han ble kidnappet . 3 Siter
trulte Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Skrevet 24. Desember 2012 Sier som alle andre her: Tusen takk for årets julekalenderkrim! Du er super! Siter
lucy Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Skrevet 25. Desember 2012 Jeej, jeg fikk vaere med i julekrimmen jeg også, på selveste julaften >Tusen takk for en kjempefin julekrim, SoppenCamilla! Spesielt julaftens krimepisode smilte jeg meg godt gjennom! Siter
Monab88 Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Skrevet 25. Desember 2012 Tusen takk for super desemberunderholdning Siter
mokken Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Skrevet 25. Desember 2012 OMG! Hvilken natt! Barnerov kan anbefaler på det varmeste, altså *hohoho* Gratulerer med ny "samboer" Fantastisk julekrim Soppen! Siter
SiriEveline Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Skrevet 25. Desember 2012 Tusen takk Soppen! Du skal ha all ære for min julestemning i år! Tør ikke tenke på hvor mye jobb du har lagt ned for å få det til men all creds altså. Også til moddiser og IW som har hjulpet til på baksiden 1 Siter
TonjeM Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Skrevet 25. Desember 2012 Tusen takk Soppen! For en fantastisk innsats, og så mye glede og latter du har gitt! Jeg flirer fremdeles.. ! Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.