Shlush Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Lille sorte var søøøt :) Men kommer det bilder av de to brune også? 1 Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 (endret) Farfar: Eurowenben Turbo Å herregud for en vakker hund! *tørke sikkel* Seriøst, jeg er innom fra tid til annen bare for å kikke på denne lekkerbisken *klinke i glass*. Kan jeg bestille en sånn i dobbel størrelse? Endret 7. November 2012 av Rødhette&Ulven 1 Siter
TonjeM Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Og venter fortsatt på bilder av de brune ekornene.. sukk.. sinnsykt spennende. Nå er det ikke så lenge til valpene skal flytte til nye eiere heller, så det må jo avgjøres før eller siden - om ikke annet enn når Jeanette møter opp i Finland for å hente med seg en Shy! (og det er jo ikke så fryktelig lenge til, litt lenge men ikke fryktelig lenge..) Siter
TonjeM Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Æsj får ikke endret tittel på tråden men: DA ER DET BESTEMT!! Det blir lille sorte: Maiskis Obsidia aka Shy!! Avgjørelsen er tatt på grunnlag av litt mer seriøse ting enn bare fargen liksom: hun har jo det kuleste stamtavlenavnet! Spøk til side, det er mer enn bare utseende her - det har selvfølgelig også å gjøre med hvordan hun "er" i forhold til sine søstre. Nå kan man si at egenskaper kan man ikke se så godt på så små valper, noe jeg er litt uenig i. Jeg synes man kan se grunnleggende karakter-trekk fra de er helt små. I tillegg til bilder, har det vært små videosnutter samt det oppdretter forteller. I tillegg har lille Obsidia utseende med seg, man kan selvfølgelig diskutere om hun eller brun tispe 2 ser best ut, men legger man sammen utseende+adferd, så er Obsidia vinneren! Så velkommen til Norge snart lille Shy - vi er flere som er såååå spent på deg! 16 Siter
Kaja Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Gratulerer! Hva vil du at tråden skal hete? 1 Siter
TonjeM Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Gratulerer! Hva vil du at tråden skal hete? Ooo kunne den døpes om til Maiskis Obsidia? På den annen side, denne tråden kan nå slutte - valp er valgt, navn er valgt (selv om det ikke ble snakk om å bestemme stamtavlenavn allikevel.. flir..) Siter
Gjest Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Hehe, jeg liker at navnet ble et av de jeg foreslo Ble litt kveldskreativ: Outcrop (sted hvor du kan se interessante features av f.eks en stein/område) Ore (åre av mineralforekomst, f.eks kull) Obsidian (vulkansk glass av svart farge, dannes ved at felsic lava spys ut av vulkaner i høy hastighet og stivner så raskt at det blir til glass) Siter
Guest LXT Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Gratulerer med nydelig valp! Jeg er ikke misunnelig, ikke i det hele tatt Siter
Siri Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Visste jo at det ble henne, vel . Hun var bare ment for Norway, hun . 2 Siter
Maria Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Gratulerer med svartis! Gleder meg til å se masse oppdateringer 1 Siter
TonjeM Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Tanks tanks! Vi gleder oss veldig, dvs Strider vet ikke at han gleder seg veldig, men han gjør det altså! Skal oppdatere tråden hans og så må den døpes litt om: Strider&Shy. Siter
Justisia Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Jeg gleder meg til å se Shy i ringen. Tror jeg enda har til gode å se en svart kelpie live. Og kjempe grattis for at valget er tatt Obsidia er også en svart drage fra WOW 1 Siter
Gjest Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Tanks tanks! Vi gleder oss veldig, dvs Strider vet ikke at han gleder seg veldig, men han gjør det altså! Skal oppdatere tråden hans og så må den døpes litt om: Strider&Shy. Mitt første moderatoroppdrag! Siter
Guest Dratini Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Spøk til side, det er mer enn bare utseende her - det har selvfølgelig også å gjøre med hvordan hun "er" i forhold til sine søstre. Nå kan man si at egenskaper kan man ikke se så godt på så små valper, noe jeg er litt uenig i. Jeg synes man kan se grunnleggende karakter-trekk fra de er helt små. I tillegg til bilder, har det vært små videosnutter samt det oppdretter forteller. I tillegg har lille Obsidia utseende med seg, man kan selvfølgelig diskutere om hun eller brun tispe 2 ser best ut, men legger man sammen utseende+adferd, så er Obsidia vinneren! Og som jeg digger den konklusjonen! Var den sorte som fanget blikket mitt først (men det kan kanskje også bero på at de aller fleste ekorn jeg har møtt har vært brun/rød), og nr 2 på en klar andreplass. Gratulerer med en nydelig Shy Siter
mokken Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Gratulerer med lille, nydelige Shy! Siter
TonjeM Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Mitt første moderatoroppdrag! Ååååå tusen takk - og så moro at akkurat Strider&Shy skulle få være ditt første moderator-oppdrag Og tusen takk folkens.. nå har jeg lyst å oppdatere tråden til Strider og Shy.. men får vente litt. Er helt utslitt av dette her jeg! (Lover kanskje ikke godt for et liv med 2- to - kelpier men..) 1 Siter
Guest janson Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Gratulerer med fin Shy og ditt eget herlige radarpar! Siter
Toril Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Veldig artig at det ble den svarte.Tenk så lett det blir å se forskjell på lynraske ekorn nå . 2 Siter
mokken Skrevet 15. November 2012 Rapporter Skrevet 15. November 2012 Ohhh, det nærmer seg med stormskritt Gleder meg til bilder! Siter
TonjeM Skrevet 15. November 2012 Rapporter Skrevet 15. November 2012 JAAAAA! Imorgen formiddag drar Jeanette og henter henne i Finland, så imorgen kveld er Shy på norsk jord! Hun skal være hos Jeanette i førsten så jeg satser på at Jeanette tar litt bilder! Er nesten uvirkelig dette.. fra "valp i det fjerne" til noe høyst konkret med skarpe tenner.. 8 Siter
Ingvild Skrevet 15. November 2012 Rapporter Skrevet 15. November 2012 Så gøy!! Vi gleder oss til flere bilder og ikke minst mange herlige beretninger om den lille. Siter
Recommended Posts