Gjest Skrevet 31. Mai 2015 Rapporter Skrevet 31. Mai 2015 Så fin hun er, ble ikke mindre valpesyk nå akkurat! Siter
Sprettballen Skrevet 31. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mai 2015 Ååå for et herlig oppsyn ! Gratulerer så mye . Jeg gleder meg til å se masse bilder! Minner meg på hvor små de faktisk er når de er 8 uker, hihi.. vet du hva hun veier? Hun veide 4.1 kg. ved vetkontroll, men det er jo en uke siden da, så antagelig noen gram mer nå. Men hun er så liiiiiten! Siter
Mirai Skrevet 31. Mai 2015 Rapporter Skrevet 31. Mai 2015 Hun veide 4.1 kg. ved vetkontroll, men det er jo en uke siden da, så antagelig noen gram mer nå. Men hun er så liiiiiten! Det er en overgang ja ! 2,9 veide Mirai da hun var 9 uker, følte hun kom til å omkomme av å ligge i senga med oss . Siter
Sprettballen Skrevet 6. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juni 2015 I går ble Blitz 9 uker gammel og har vært her en uke Hun er en snill valp, sover mye, går for det meste på do ute og virker veldig trygg. Hun elsker mennesker, litt tilbakeholden til andre hunder, men ikke direkte redd. Innkalling er noe jeg kjapt har sett at jeg må få gang på, for selv om hun ikke stikker av ute, så holder hun seg ikke i umiddelbar nærhet heller *ler* Den siste uken har vi øvd på forskjellige hverdagsting som å kjøre bil, går i bånd(akseptere å gå i sele og bånd), sitte før maten blir servert og masse lekutvikling. Vi har øvd på å gå inn i heisen selv og å passe seg for åpne-seg-selv-dører-når- du-stapper-nøkkelen-i. Vi har også startet burtrening litt forsiktig ved å legge henne i buret når hun er trøtt, ligge halvveis inni buret og stryke på henne til hun sovner for så å sette oss i sofaen. Det har fungert kjempefint, og jeg håper det blir en positiv plass for henne å være etter hvert Litt bilder tatt de siste dagene, i hovedsak med telefon. Vi var på besøk hjemme hos mamma, det var stas Endelig kan mamma vise glede for mine hundevalg. Hun har prøvd ignoreringsteknikk før, det funka dårlig XD Så har vi posert litt for å vise hvor liiiiiten hun er. Så har vi sett mongo ut når vi sover... Så har vi tatt plassen til mor så fort hun reiser seg... Vi har hilst på en baby, det var stas det! ...som Blitz bare ville flytte inn hos... Så har hun tilbragt noen timer hver dag hos @H.P og terven Apollo mens jeg har vært på skolen og fått sin egen sovepels til å ligge på samt levende biteleke. Det er jo så mye kjekk pels å henge i på en terv! Vi har pressa oss ned i en toseter alle tre mens vi har vært alene hjemme... Og så har vi trent litt burtrening Vi har så klart vært mye ute også, men det har jeg ikke så mye bilder av. I går reiste jeg en halvtime for tidlig for å hente sambo på jobb, og hadde med Blitz inn i butikken hvor han jobber. Der var det mye spennende å sjekke ut og kjekke folk hun kunne hilse og bite på. Og så en liten film på slutten, linka til facebook, lekefilm!https://www.facebook.com/K9freak/videos/vb.1308918168/10206838713708925/?type=3&theater Og så en av bare Nemi da, som elsker å finne skatter og ta den med hjem fra tur...noen skatter er litt mer upraktiske enn andre... https://www.facebook.com/K9freak/videos/vb.1308918168/10206808433231932/?type=3&theater RED: glemte å legge til de få bildene jeg tok av henne ute på blokkas område: 17 Siter
tutle Skrevet 6. Juni 2015 Rapporter Skrevet 6. Juni 2015 Hun er helskjønn! Gratulerer så mye med valp Siter
Tekopp Skrevet 6. Juni 2015 Rapporter Skrevet 6. Juni 2015 Whippetvalper er for søte altså Hvordan takler Nemi livet som storesøster? Siter
MegaMarie Skrevet 7. Juni 2015 Rapporter Skrevet 7. Juni 2015 Så søt hun er Ser ut som en liten engel! Siter
Sprettballen Skrevet 7. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juni 2015 Whippetvalper er for søte altså Hvordan takler Nemi livet som storesøster? Nemi synes det er kjempestas Hun er veldig flink med Blitz. Blitz har blitt så tøff i trynet nå at jeg trenger ikke bregense Nemi noe særlig lenger. Hun skjønner selv at hun må være forsiktig, og kommer Blitz med et pip, så stopper hun med en gang. Nå er det sjelden det kommer noen pip i lek, det er heller om Nemi tråkker på henne med et uhell, vimsehue av en schäfer. Så søt hun er Ser ut som en liten engel! Nåja...det er vel helst utepå XD Rampete turbovalp. Heldigvis med godt sovehjerte. Hun sover så utrolig tungt når hun først sovner. 2 Siter
Lunatic Skrevet 7. Juni 2015 Rapporter Skrevet 7. Juni 2015 Søtnos! Elsker det mongo sovebildet Jeg synes dette minner litt om en jeg kjenner som også har en brukschafer og en italiener, og de er bare verdens rareste par. Tror du får mange blikk med et såpass "odd couple" Men skikkelig gode er de begge to! Siter
Sprettballen Skrevet 7. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juni 2015 Litt bilder fra dagens tur mot sentrum Etterpå var de sånn her: 8 Siter
Sprettballen Skrevet 11. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2015 En bitteliten treningsøkt med lille søte 5 Siter
Tonje Skrevet 12. Juni 2015 Rapporter Skrevet 12. Juni 2015 ...som Blitz bare ville flytte inn hos... Det der er så typisk whippet! "Oh, her var det mykt og varmt, MIN plass!" 2 Siter
Grim Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Skrevet 15. Juni 2015 Så søt! Herlig duo! Sovebildet av begge på sofaen er til å daue av ❤️ Siter
SandyEyeCandy Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Skrevet 15. Juni 2015 Lille nutteskatt! Og så flott at Nemi liker den nye rollen sin! Siter
Recommended Posts