lucy Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Forresten imponert over hvor mye intelligens som er samlet her på hundesonen! Skikkelig smart gjeng 6 Siter
Ara Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Han sov, og så noe sjokkert ut da han våkna av at Bella hoppa opp å la seg på ham hehe Her aner jeg ikke hva han holder på med .... 5 Siter
Puttiva Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 For en herlig tråd Også ser man jo ikke ut som verdens smarteste med hoven leppe heller, da. 4 Siter
SD Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Denne tråden passer Nomi godt inn i. Nomis bæsjeansikt 12 Siter
lucy Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 For en herlig tråd Nå LOL'et jeg 2 Siter
Guest 2ne Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Nomis bæsjeansikt Staaaakkaaaaar, hun ser ut som hun har skikkelig, skikkelig treg mage Norris hører selvsagt hjemme i en sånn tråd Har til og med eget bæsjeansiktbilde av henne: Hun er selvsagt så intelligent at hun bæsjer midt på veien, sånn at jeg slipper å rote rundt i renna for å ta det opp etter henne To belgere er selvsagt dobbelt så mye intelligens Siter
marjea Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Kan jo ikke alltid se like glup ut.. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Imouto: Marvin: Doffen: Eddard: Aiko: "Draw me like one o' them French girls..." 6 Siter
Grim Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Belgergeniet... formidler at han vil ha kyllingvinger Sitter fint Blir til og med enda smartere når han sover spretter elegant opp fra badevannet Og.... ehm.... *resignerer* 10 Siter
Ane91 Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Brutus har ikke levd lenge enda, men han har alt klart å bevise at han er veeeelig smart! Kjekken... 2 Siter
Gjest Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Bikkja mi var mest mongoloid når hu var valp. Aner ikke hvorfor Øya går hver sin vei, jeg har en kameleon! (Litt søt og da ) Siter
Guest LXT Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Marvinius kan bidra: Jeg skjønner at vi har trøbbel med nett, lys og det som er. Det spøker nemlig titt og ofte hos oss Siter
Symra&Pippin Skrevet 7. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Klonk! Også de misfornøyde munnvikene! :lol: 2 Siter
SaraS Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Herreguuud, jeg døøøør! For noen teite hunder dere har! 2 Siter
Poter Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Haha, her er det mye IQ, altså! Det er ikke bare hunder som er smarte! Eines smarthet har det vel aldri vært noe tvil om Aussier er jo som tidligere nevnt skrekkelig smarte Ja, gjeterhunder generelt er jo smarte dyr Men det spørs om ikke kosegriser tar kaka 4 Siter
Maria Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Har bare noen gamle bilder av Chess for hånden nå, men hun kan se smart ut hun altså! Dette er ganske nytt! Smart much Også Leja da 1 Siter
Pajko Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Her kan Pajko også være med... 2 Siter
Recommended Posts