:)Kine Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Uff.. Så leit. Dette var trist. Veldig fin tråd i minnelunden. Jeg måtte gråte litt jeg og. Siter
MonicaT Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Utrolig trist og leit å lese Var ikke sånn det skulle gå. Sender over en stor klem. Ord blir fattige i en sånn situasjon Siter
Siri Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Ååååååå, Mari! Det var ikke sånn det skulle gå *klemme veldig på nå*. Siter
Mardina Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Åhhh Mari.... Kondolerer så masse.... Hvil i fred fine Fyda.... Siter
Aslan Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Sitter på seminar og sliter med å holde tårene tilbake. Dette er bare forferdelig og urettferdig Siter
Krelise Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Nei nei nei... Så trist, og urettferdig! Skal da ikke være sånn..! Siter
Wanderlust Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Det var trist å lese Det var jo ikke sånn det skulle gå. Siter
SiriEveline Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Kan ikke føye til noe som ingen har sagt.. trist! Ufattelig trist! Siter
Kaja Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Nei! Å Mari Jeg kondolerer så masse! Siter
tulip Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 nei nei nei !! Fineste Fyda, hun skulle leve evig hun, og bli verdens eldste styggpene hund! Himmelen får en ny stor stjerne ikveld... Siter
Angilja Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Nei, nei, nei - så veldig trist!! Føler så med deg Siter
Ganzie Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Ufattelig trist å høre, sitter og gråter nå og synes så utrolig synd på dere Styggpene Fydamen som skulle leve evig Stor klem fra oss Siter
simira Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Kondolerer Mari! Dette fortjener du ikke! Siter
Raksha Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Åååh Mari... Var jo ikke slik det skulle gå... Siter
Stine Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Det var jo ikke sånn det skulle ende! Tenker masse på deg, tårene triller her Siter
Hanna Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Ånei Mari, det var forferdelig trist! Du har min dypeste medfølelse. Jeg har ikke turt å lese bakover i tråden, eller i minnetråden da jeg allerede kjemper med snørr og tårer på kontoret. Siter
Turb Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Så trist at det skulle ende sånn. Du har min dypeste medfölelse, ble helt tåröyd når jeg leste minnetråden. Siter
Puttiva Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Å nei, nei, nei! Huff, nå ble jeg lei meg Dette var kjempe trist! Finfine fydaen Siter
breton Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Fy #%}#} så utrolig urettferdig. Siter
Guest LXT Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Dette var helt forferdelig å lese Jeg et så lei meg på dine vegne Sender deg mange varme tanker og klemmer. Siter
Mud Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 var glad jeg var alene på kontoret når jeg svinset innom FB. Det lar seg vanskelig forklare at man sipper for en hund man aldri har møtt. Dette var ufattelig triste nyheter. Jeg vet ikke hva jeg skal si utover at jeg føler med dere alle 3 Siter
Recommended Posts