Aslan Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Nei nei nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Neei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Så utrolig trist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Nei nei nei Å jeg får så lyst til å skrike... *klemme på* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Sånn skulle det ikke gå Jeg klikket meg inn for å ønske lykke til i dag, og så ble det dette istedet. Forferdelig, forferdelig trist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Huff, så trist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Å nei kondolere så masse... Kjenner jeg får tårer i øyene nå.. Verden er skikkelig urettferdig! *klemme masse på* Sent from my GT-I9100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Dette var trist lesning, Mari! Huff og huff.. Stakkars dere. Kan ikke annet enn å sende all min medfølelse! :hug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Kondolerer så masse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Så utrolig trist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Leste i minnetråden nå, og det er ikke bare deg som gråter nå, Mari. De bildene av H og Fyda traff meg rett i hjertet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Å nei. Nei nei nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Jeg kjenner jo ikke deg/ dere, jeg har bare lest ... Og nå gråter jeg Alle mine varmeste tanker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 2. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Fyda hadde masse kreft i lungene sine. Hjertet var veldig forstørret fordi det har jobbet så hardt for å kompensere. Hun fikk slippe fort etter jeg så røntgenbildene. Nå har jeg grått klærne mine våte av å skrive noen siste ord om henne. Jeg er helt forbanna knust. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Fyda hadde masse kreft i lungene sine. Hjertet var veldig forstørret fordi det har jobbet så hardt for å kompensere. Hun fikk slippe fort etter jeg så røntgenbildene. Nå har jeg grått klærne mine våte av å skrive noen siste ord om henne. Jeg er helt forbanna knust. Sent from my GT-I9100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Åh, kjære Mari. Så forbanna urettferdig verden er noen ganger. Dette var så fullstendig ufortjent, jeg er utrolig lei meg på deres vegne. Tapre, fine Fyda som har vært så utrolig heldig med dere som eiere. Mine varmeste tanker går til dere nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Kjære vene.. Nå sitter jeg med tårer på jobben. Fineste Fyda og fineste beskrivelsene du legger ut av henne, Mari. Man føler man kjenner dere alle, så dette var trist. Kondolerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Å, Mari! Jeg har aldri møtt noen av dere, men har liksom hatt dere som tvillingskjeler på andre siden av veien, og sitter nå på kontoret mitt og gråter for dere begge, men mest for deg som må bli igjen uten henne. Aiko ligger på sofaen og aner fred og ingen fare. Hun kommer til å bli våt i nakken sin nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Drit ***** drit. Skal ikke være sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 2. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Takk for at dere gråter. Det er godt å vite at sånne som dere finnes. Dere gråter fordi dere elsker hundene dere like høyt som meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Ord blir bare fattige. Det er så himla urettferdig. Så vondt å lese. Firfotingene her ser dumt på meg og lurer på hva jeg griner for. Masse tanker til deg og dine Mari. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Åh, nei, det var ikke sånn det skulle gå! Så ****** urettferdig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Sitter på jobb og tørker tårer og håper ingen kommer inn for å snakke med meg. Ord blir fattige når slikt skjer. Bare litt over en time til jeg skal hjem og gi min Lady en god klem. Stor klem og masse medfølelse til deg og dine Mari. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Ånei, så forferdelig Tenker på dere, og sender mange klemmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 For en tragisk avslutning, føler med deg Mari Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts