Kaja Skrevet 21. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2014 @Kaja Hvordan går det med genseren? Snart i mål? Snart klar for tusen spørsmål? Har igjen halv arm før jeg kan begynne på resten har ikke fått strikket så mye de siste dagene. Bare å spørre! Lett genser, jeg trodde rundfelling var supervanskelig, men det er mye lettere enn montering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 21. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2014 Men stemmer ikke dette da @Betty? I mitt hode blir det i hvertfall 8 masker økt, det eneste er at jeg hadde syntes det hadde vært mer logisk om økning høyre/økning venstre hadde vært motsatt...Nå er du sikkert langt nedover raglanøkninga, men øker de en m før og etter hver mm, med en maske rett før og etter mm blir det nok rett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 21. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2014 Ferdig med arm 2 ! Nå lage middag og sette den sammen og strikke mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 23. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2014 Ferdig med gryteklutene! Ble litt paff over at det var dobbelt så mye jobb som jeg trodde, men jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Har klusset til syingen noen steder, men det får bare være. Ganske tykke siden de er doble. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 23. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2014 Ferdig med gryteklutene! Ble litt paff over at det var dobbelt så mye jobb som jeg trodde, men jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Har klusset til syingen noen steder, men det får bare være. Ganske tykke siden de er doble. De var skikkelig kule, IW! Likte godt fargene! Er oppskriften tilgjengelig noe sted? Har ikke blitt noe håndarbeid her på lenge. Har skjedd så mye at jeg rett og slett ikke har hatt overskudd eller ro på meg til å putle med slike ting. Men nå har jeg lyst til å komme i gang igjen. Har lagt igjen prosjekt pledd i Norge dessverre, men det er ikke så mye igjen på det før jeg skal bruke symaskin(som er i Norge), så derfor ville jeg ikke ta det med meg tilbake. Neste prosjektet mitt er et heklet babyteppe. Er ikke sååå mange måneder til småtten kommer, så her er det bare å sette i gang! Leter litt etter andre potensielle babyprosjekter til en liten gutt. Han må vel få en heklet flodhest tenker jeg. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 23. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2014 De var skikkelig kule, IW! Likte godt fargene! Er oppskriften tilgjengelig noe sted? Har ikke blitt noe håndarbeid her på lenge. Har skjedd så mye at jeg rett og slett ikke har hatt overskudd eller ro på meg til å putle med slike ting. Men nå har jeg lyst til å komme i gang igjen. Har lagt igjen prosjekt pledd i Norge dessverre, men det er ikke så mye igjen på det før jeg skal bruke symaskin(som er i Norge), så derfor ville jeg ikke ta det med meg tilbake. Neste prosjektet mitt er et heklet babyteppe. Er ikke sååå mange måneder til småtten kommer, så her er det bare å sette i gang! Leter litt etter andre potensielle babyprosjekter til en liten gutt. Han må vel få en heklet flodhest tenker jeg. Gratulere? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 23. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2014 Gratulere? Hahaha, det hadde i så fall vært et mirakel. Det er et vennepar av meg som venter barn, så jeg tenkte å lage noe til dem. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 23. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2014 Oppskrift: http://www.ravelry.com/patterns/library/presine-a-fiori . Gikk overraskende fort etter at jeg var ferdig med den første ruta. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 23. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2014 Hahaha, det hadde i så fall vært et mirakel. Det er et vennepar av meg som venter barn, så jeg tenkte å lage noe til dem. Man vet jo aldri Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 24. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2014 16 omg igjen før halsen (vrangbord) har du kommet igang @Nemi ? 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 24. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2014 Jeg har flyttet, og i det gamle lille huset fra 1875 som skal bli mitt nye hjem fant jeg en UFO! Den har ligget urørt i minst 30 år! Jeg har veldig lyst til å fullføre den. Veldig pent strikket. Jeg har etterlyst mønster på koftesiden på fb, men kanskje noen her inne vet?? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2014 @Kaja Er i gang! Men bare med vrangborden nederst. Måtte strikke ferdig kimono-oh fra pickles som jeg holdt på med først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 25. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2014 Ferdig med gryteklutene! Ble litt paff over at det var dobbelt så mye jobb som jeg trodde, men jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Har klusset til syingen noen steder, men det får bare være. Ganske tykke siden de er doble. Det var de fineste gryteklutene jeg har sett!! likte virkelig fargene og mønsteret Alt jeg har gjort av håndarbeid i sommer er "egg baskets" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2014 Woho, jeg fikk til å hekle sånn russisk spiral . Bilde fra google for å vise hva det er: Så nå har jeg gått bananas i en amerikansk nettbutikk og kjøpt masse perler, fisketråd og nylontråd . Gleder meg! Mens jeg venter har jeg gitt meg i kast med denne: http://web.archive.org/web/20070913215340/http://www.justanothercrochetsite.net/pineapple7778.html 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 25. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2014 Jeg har tenkt å strikke et kosedyr. Hva slags garn bør man bruke? Det skal gis til et lite barn. Bomull eller ull eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2014 Se hva jeg har laget! Med fireline (fiskesnøre), som tydeligvis smitter av litt farge... det gjør heldigvis ikke noe da, den er totalt dekket av perler . 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 Tædææ! Laget med 1,25mm heklenål. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 28. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 Så flink du er, IW! I kveld satte jeg meg ned og begynte på det som forhåpentligvis skal endte opp som et babyteppe. Ikke mye å se på foreløpig, men håper at jeg kan vise dere noe mer spennende snart. Er i alle fall i gang. Heklenål 5,5. Kjempestor! Ikke så mye å si om dette foreløpig. Fargerikt i alle fall. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 28. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 Så flink du er, IW! I kveld satte jeg meg ned og begynte på det som forhåpentligvis skal endte opp som et babyteppe. Ikke mye å se på foreløpig, men håper at jeg kan vise dere noe mer spennende snart. Er i alle fall i gang. Heklenål 5,5. Kjempestor! Ikke så mye å si om dette foreløpig. Fargerikt i alle fall. Stilig! Hvordan skal det bli til slutt? Den var fin @IW , de grønne du heklet også Men fargene og mønsteret minnet meg om noen spesielle planter.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 28. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 Dobbelposter fordi jeg heiv den i maskina nå! Litt sent men ville ikke vente Den ble for stor, desverre. Men jeg tror den kan passe mamma! Jeg kan også bruke den altså, men den ble litt vel "posete" på meg. Grønnfargen skinner litt igjennom i mønsteret og den er ikke så jevn. Jeg syns pinne nr 5 ble litt stort til det garnet egentlig. Men men, jeg begynte den 14, og den var ferdig strikket den 23. Jeg orket bare ikke feste tråder før idag. Så ganske fornøyd 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 28. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 Stilig! Hvordan skal det bli til slutt? Den var fin @IW , de grønne du heklet også Men fargene og mønsteret minnet meg om noen spesielle planter.... Genseren ble kjempefin, Kaja! Jeg håper at mine fargerike sirkler skal bli til dette: http://www.ravelry.com/patterns/library/owl-obsession Litt skeptisk foreløpig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 28. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 Genseren ble kjempefin, Kaja! Jeg håper at mine fargerike sirkler skal bli til dette: http://www.ravelry.com/patterns/library/owl-obsession Litt skeptisk foreløpig. Takk Det var jo dritstilig! Sånn kunne jeg lett hatt selv Jeg digger ugler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 28. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 Takk Det var jo dritstilig! Sånn kunne jeg lett hatt selv Jeg digger ugler! Total OT, men du må bli med på Felix! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 28. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 Total OT, men du må bli med på Felix! Helt enig ^^ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2014 Jeg har lyst til å begynne på et litt større prosjekt, jeg! Jeg har veldig lyst til å strikke "Värm genser" fra Pickles til pappa: Den hadde vært midt i blinken for ham. Men har ikke råd til å kjøpe garn for 700 kroner nå. :/ Og hvis jeg først skal strikke et ordentlig plagg, vil jeg ha det i garn av god kvalitet, så da går det jo fort noen hundrelapper omtrent uansett hva jeg begynner på. Men det hadde vært så greit å starte med en genser eller kofte nå, for da kan jeg kanskje klare å få den ferdig til vinteren kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts