Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3


Zitka
 Share

Recommended Posts

  • Svar 9.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fineste Tuva Marie ligger på brystet. Hun kom 21.29. Fin fødsel og alt står bra til. Lungene virker eksemplarisk!

Gratulerer masse til Marie og Øyvind med lille Johanne :D :banana: Hun kom 17:42 og alle 3 har det bra!!! *være flink og oppdatere sonen*

Verdens fineste lille jente kom til verden 00.04 i natt etter en stri tørn på fødestua. Hadde verdens beste jordmor siste økt og ung assistentlege som var fabelaktig, begge to bidro til at opplevelse

Posted Images

Heia heia heia! Jeg har sendt gode tanker til Maries livmor i hele dag! Fødestøv sendte jeg via tekstmelding til Garmen livmor for ikke lenge siden, og nå pumper jeg ut Fødestøv til ElZorros også!

Puh! Blir rent sliten av dette jeg, å være en livmor-cheerleader er jammen ikke bare bare. :D

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææh, snur ryggen til et øyeblikk så popper hele hurven! Ingen endringer her (send noen flere poser fødestøv, Mari), men heia heia til dere som er i gang! Snart har dere fine små bebiser, akkurat som Soelvd :wub:

Og Soelvd, jeg fikk dårlig samvittighet etter jeg hadde lagt meg etter siste posten. Det var bare meningen å være morsom asså, ikke å være frekk :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaa, heia heia!

Æææh, snur ryggen til et øyeblikk så popper hele hurven! Ingen endringer her (send noen flere poser fødestøv, Mari), men heia heia til dere som er i gang! Snart har dere fine små bebiser, akkurat som Soelvd :wub:

Og Soelvd, jeg fikk dårlig samvittighet etter jeg hadde lagt meg etter siste posten. Det var bare meningen å være morsom asså, ikke å være frekk :icon_redface:

Haha. Jeg tåler en spøk jeg altså. To og tre også :lol: Og tro det eller ei, jeg har ikke det minste dårlig samvittighet for at jeg har den fine lille tøtta her altså :D

Og akkurat når jeg trodde hun ikke kunne bli finere (om noen blir så blendet av den vakre babyen at de ikke ser det så sikter jeg altså til genseren)

48166_10151417208862225_1649510797_n.jpg

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødestøv sendes alle som ønsker! Tenk!! TO på en dag (kanskje)! Kan jo ikke gå vekk fra denne tråden nå :wub:
F5 tasten får hard medfart. Lykke lyke til til deg også ElZorro!
Her sendes masse fødestøv: f020.gifsom forhåpentligvis skal bli noen sånne: c065.gif

Oooog som om det ikke er nok babypreik her har en god venninde termin i dag hun også (men har ikke hørt noe). Og vi skal bli faddere for den lille hun venter!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...