Shlush Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Ser kanskje ut som jeg må finne meg et hundenavn på R :-) Jeg som egentlig hadde bestemt meg for Vegas, med reservenavnene Pax og Link... men neida, bokstaven R skal den mulige oppdretteren bruke og med ønske om at hunden skal ha samme stamtavlenavn og daglignavn... Advarer om at jeg er kresen på hundenavn altså :-P vil ikke ha tullenavn. Vil ha et navn som er enkelt å uttale og bruke i trening (lp og ag) og navnet bør vell egentlig ikke ligne for mye på navnet til hunden jeg har fra før (Nico) :-) Så er det noen som har fine og stilige navn på R til meg? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Men altså, oppdretter kan jo ikke kreve at du bruker samme navn på både stamtavle og i hverdagen? Jeg hadde bare valgt det navnet jeg ville ha uansett, jeg. Men om jeg måtte ha et navn på R, er det nesten så det hadde blitt Rex, faktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Da jeg leste overskriften så datt Rickard ned i hode på meg, vet ikke hvorfor. Men hvilken rase og kjønn er det du skal ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Hva med å gjøre om på Vegas og kalle hunden Regas? stilig det da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Riot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Rank Ragnar Rolf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Fra Wikipedia: The first reported European visitor to the Las Vegas Valley was Raphael Rivera in 1829. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Rulle Rusk Ravi på en rødtopp selvsagt Rai Rai 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Rafi, Rein/Regn, Rim, Rebell, Ratatosk, Rømling, Rover, Reidar... Tenkte først Rico, synes det er fint og en nabohund heter det. Men blir kanskje litt styr i heimen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Ramp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Rio Rambo Reno Robin Rim Risk Rival Rolex Rust(y) Red Rally Rips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 31. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 haha :-) Ser for meg en Rico og Nico?? neesh... Oppdretteren ønsker det, at daglignavn og stamtavlenavn er det samme :-/ hmm. men må da gå an :-P Smiske å høre om jeg kan få "Raving Vegas"? :-P hehe... Mange gode forslag her, meeen. kresen :-P rex er uaktuelt! tenker bare schæfer da... Hannhund :-) Og australsk kelpie i think! Ingen som virkelig slo imot meg enda sorry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Roland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Nei forresten. Richter, som i skalaen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Russian Roulette - til daglig kalt Rush 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Roland. Deschain Jeg synes forøvrig ikke at oppdretter har noe som helst hn skulle ha sagt mtp. daglignavn. Er Vegas ditt favorittnavn så kall ham Vegas. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Rodeo Radar Rox Relish Rank Ramp Rhino Rasta Raku Roo Raxi Ricco Rocco Reaktor Razzmatazz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Hadde serr ikke brydd meg en døyt om hva oppdretter synes jeg skulle kalle bisken til daglig! Men hvis du er villig til å fire, så likte jeg forslaget til Siri - passende på en kelpie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Deschain I know, right?? Jeg synes alltid jeg har så kickass navneforslag, men må leve totalt i total fornektelse for det er aldri noen som bruker dem. Jeg vet Tonje likte et forslag en gang, men hvor lenge kan jeg leve på det liksom? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Rock solid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Ragnarok! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Rusk Rask Ragnar Rudi Runar Roger Remi Roger Rudi André Rånni Ruler Rip Rapp Ringo Rallar Rav Rumpe Rum Radar Regel Rugby Ruter 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Jeg angrer den dag i dag på at Monti ikke ble kalt for Rion :angry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Rupert ! Hunden jeg passer heter egentlig noe helt annet , men Rupert bare datt ned i hodet mitt når han kikket på meg på en spesiell måte. Han har et fancy vanskelig navn til vanlig , som er umulig å rope eller huske , så vi bruker Rupert *ler * Det er perfekt å rope og er liksom et godt hundenavn føler jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Rebel Yell 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts