Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundenavn på R


Shlush
 Share

Recommended Posts

Ser kanskje ut som jeg må finne meg et hundenavn på R :-) Jeg som egentlig hadde bestemt meg for Vegas, med reservenavnene Pax og Link... men neida, bokstaven R skal den mulige oppdretteren bruke og med ønske om at hunden skal ha samme stamtavlenavn og daglignavn...

Advarer om at jeg er kresen på hundenavn altså :-P vil ikke ha tullenavn. Vil ha et navn som er enkelt å uttale og bruke i trening (lp og ag) og navnet bør vell egentlig ikke ligne for mye på navnet til hunden jeg har fra før (Nico) :-)

Så er det noen som har fine og stilige navn på R til meg? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha :-) Ser for meg en Rico og Nico?? neesh...

Oppdretteren ønsker det, at daglignavn og stamtavlenavn er det samme :-/ hmm. men må da gå an :-P Smiske å høre om jeg kan få "Raving Vegas"? :-P hehe...

Mange gode forslag her, meeen. kresen :-P

rex er uaktuelt! tenker bare schæfer da...

Hannhund :-) Og australsk kelpie i think!

Ingen som virkelig slo imot meg enda :P sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deschain :D

I know, right??

Jeg synes alltid jeg har så kickass navneforslag, men må leve totalt i total fornektelse for det er aldri noen som bruker dem. Jeg vet Tonje likte et forslag en gang, men hvor lenge kan jeg leve på det liksom? :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rupert !

Hunden jeg passer heter egentlig noe helt annet , men Rupert bare datt ned i hodet mitt når han kikket på meg på en spesiell måte. Han har et fancy vanskelig navn til vanlig , som er umulig å rope eller huske , så vi bruker Rupert *ler *

Det er perfekt å rope og er liksom et godt hundenavn føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...