pippin Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 Om alle dyreslag var lov, og du hadde hatt mulighet til å gi det ALT det trenger... Og dyret hadde vært litt sånn som dyrene i The Golden Compass (du kunne prate med det og det hørte etter deg osv) Hva slags kjæledyr ville du hatt? Legg ut bilde av det med det samme! Jeg ville hatt: Ulv! Marmosettape! Ravn! Og det var det jeg kom på nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 En løve Men helt egentlig ville jeg bare hatt en Casper jeg... er litt teit kanskje, men ofte tenker jeg at vi er litt som i det gyldne kompass 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 En tiger! Og en isbjørn Og en haug med delfiner + en hvalhai Og en ørn (eller 2). Ravn og kråke hadde jeg faktisk når jeg var liten. Det ble funnet av og til noen fugleunger hos bestemor og bestefar, og de ble så klart stelt og passet på. De (det var jo bare en om gangen da) ble plassert i en kurv i et av epletrærne, og så matet jevnlig. Kråka Kra kom jevnlig på besøk etter at han var blitt voksen, og jeg husker at jeg kunne gå ut i skogen ved siden av huset til mine besteforeldre og rope på Kra og han kom, satte seg på en grein, og så pratet vi sammen lenge Ville gjerne hatt en Kra igjen jeg Småfuglene rundt bestemor er forresten også veldig tamme, og kommer inn i gangen hvis døra står opp og det ikke er mat ute Får dessverre ikke henta opp bilder herifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 18. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 Ravn og kråke hadde jeg faktisk når jeg var liten. Det ble funnet av og til noen fugleunger hos bestemor og bestefar, og de ble så klart stelt og passet på. De (det var jo bare en om gangen da) ble plassert i en kurv i et av epletrærne, og så matet jevnlig. Kråka Kra kom jevnlig på besøk etter at han var blitt voksen, og jeg husker at jeg kunne gå ut i skogen ved siden av huset til mine besteforeldre og rope på Kra og han kom, satte seg på en grein, og så pratet vi sammen lenge Ville gjerne hatt en Kra igjen jeg Næh, så koselig da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 Jeg vil ha et pinnsvin og en sort panter! Og etter å ha sett litt på Game of Thrones så tror jeg også at en ulv er på ønskelisten! Får heller ikke opp bilder fordi jeg er på jobb-pc'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 Mest spesielle kjæledyrene jeg har hatt er kråke (samt flere andre ville fuglearter, ble sluppet fri som friske), jordekorn/chipmunk (utrolig morsomme dyr), samt salamandere og pinnedyr. Sistnevnte var jeg redd, så ga de etterhvert bort. Men et dyr jeg har drømt om i maange år er elefant! Hadde konkrete planer når jeg var mindre om å flytte til Afrika eller India for å oppfylle drømmen min. Drømmer om at dette er meg: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 En panda og kenguru... Så ønsker jeg meg veldig en dverggeit, ei ku og noen sauer... så har jeg verdens beste kjæledyr i Ivo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 2 ravner som Hugin og Munin hadde ikke vært dumt. av Odins ulver: Gere og Freke så har jeg jo allerede "min" Freke ellers skulle jeg gjerne hatt en Gepard Men ville dyr ellers kunne jeg ikke tenkt meg å ha privat. Selv om jeg hadde hatt mulighet til å gi de alt de trengte. Men jeg kunne gjerne eid/drevet en flott naturreservat el.l. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 Jeg skulle hatt en tiger jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 Pingvin vil jeg ha 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 En av disse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 Esel: Gaupe: Tiger: Løve: Rødpanda: Pandabjørn: Påfugl: Koala: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 En snakkende hest hadde vært flott! (eller aller helst en enhjøring! ) Ja og hvis hunden kunne snakke, hadde det også vært kjekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 En snakkende hest hadde vært flott! (eller aller helst en enhjøring! ) Ja og hvis hunden kunne snakke, hadde det også vært kjekt Tror ikke vi hadde likt hundene noe bedre enn venner f.eks om de faktisk kunne snakke, men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 Starter med disse hvertfall. Googlebilder seff. Disse + en hvit To sånne: et helt fotballlag med disse: og en aldri så liten: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 Ulv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 Surikat! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 En hest! En ugle, siden Grim sin var så pen, så stjeler jeg den! Firfisle Kanskje en ulv jeg også Og en drage Jeg har hatt en skjære til kjæledyr en liten periode, da jeg lå skadet på terrassen vår en dag og vi prøvde å få den frisk igjen. Den ble aldri tam eller glad for å se meg akkurat Den døde desverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 "Liten" nok til å få plass i en stor bil, men stor nok til å beskytte meg fra alskens trusler i hverdagen. Kan sikkert også ri på den! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaK Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 Det er mange det.. mange urealistiske dyr, jeg vil ha giraff, tiger, løve, leopard, pinnsvin, pied phyton og mange mange fler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 Haha, denne tråden får meg til å huske alle hang-upsene jeg har med dyr! Jeg liker ikke fugler, fisker eller aper av noe slag. Og er livredd for bjørner. Sukk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 Ett stykk svart panter og disse 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts