Jankaa Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2012 Kort og greit : Hvilke andre forumer er dere på? Jeg selv er på forumhest og her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2012 Er og er, men jeg leser på Fjellforum og Kammeret. Var tidligere aktiv på VGD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2012 Jeg er tro mot sonen Var en liten stund på babyverdenen til jeg innså at alle der inne er possessed og fanatikere. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 6. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Er og er, men jeg leser på Fjellforum og Kammeret. Var tidligere aktiv på VGD. VGD ? Vg debatt? Veldig God Daimis? Verden Går Dårlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 VG Debatt. Alt-mulig-tullprat-forum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Jeg er også trofast mot sonen! Har prøvd meg på flere forum,men er kun på sonen jeg føler meg "hjemme" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Sonen og kvinneguiden, kvinneguiden mest pga humoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Sonen og kvinneguiden, kvinneguiden mest pga humoren Samme her! Pluss et par interessante underforum. Men på KG går jeg aldri inn på Kjæledyrdelen, ooorker bare ikke alle de uvitende idiotene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Sniktitter støtt og stadig på forumhest for å se om det dukker opp noen interessante diskusjoner (har bruker der å, som ikke blir brukt så mye), men ellers er jeg ganske så trofast til hundesonen altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Sonen og kvinneguiden, kvinneguiden mest pga humoren Me too, har man en dårlig dag er det alltid noe morsomt å lese. Ellers er jeg ganske tro mot sonen annet enn en titt på munsterforumet i ny og ne. Syntes liksom sonen er så personlig når man kjenner så mange. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Kvinneguiden i treningsdelen (men det er mye av det samme der, blir litt lei), diskusjon.no også i treningsdelen, et engelsk hundeforum (Dogsey). Av og til conceptart om jeg trenger inspirasjon eller er i humør for tegning osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 VG Debatt. Alt-mulig-tullprat-forum. Nick? Jeg har vært skremmende aktiv på VGD en gang i tiden, nå er jeg bare fast snoker i blant. I tillegg leser jeg endel på kvinneguiden og er med jevne mellomrom innom tollerforum.net. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Mest aktiv på Hundesonen. Leser et utvalg tråder på Canis og poster litt. Leser og svarer på raseforaene for ridgeback og gårdshund, de er begge relativt lav-aktivitetsfora. Har drift/admin på rr-forumet. Følger med på laiv.org og rollespill.net (n4f) og poster av og til, er admin på rollespill.net Har kuttet ut et par fora siste året, tok for mye tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Kvinneguiden i treningsdelen (men det er mye av det samme der, blir litt lei), diskusjon.no også i treningsdelen, et engelsk hundeforum (Dogsey). Av og til conceptart om jeg trenger inspirasjon eller er i humør for tegning osv. "Hvordan får jeg flat mage? Holder det å ta sit-ups hver kveld?" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Ingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 MaineCoonForum (katt), Snikk-Snakk (alt og ingenting), og HundeSonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Eurasierforumet, belgersider på facebook, hobbykroken og hundesonen. Leser mest på alle i grunnen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Canis og Kvinneguiden. Er ikke så aktiv på sistnevnte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Jeg er bare aktiv bruker på hundesonen, men jeg er også litt innom fjellforum og leser. Synes det er bra forum til alle tur-ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Er bare aktiv på sonen, dalmatinerforum.net og et annet. Så er jeg innom noen raseforum og utenlandske dalmatinerforum i ny og ne, men poster sjeldent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caro Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 her, er litt på VCCN sammen med Simen, noe Bc forum også på hesteforum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Jeg er ikke aktiv på noen andre fora. Hundesonen all the way! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Er vel mest her. Har sett litt på canis, men liker egentlig ikke det forumet så godt. Litt kjedelig at det ikke er bilder der, og oppsettet på forumet liker jeg ikke. (feks all den quotinga som blir milelang, og når man tykker på et innlegg så kommer man til siste innlegg, istedet for starten. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Er bare aktiv på sonen, dalmatinerforum.net og et annet. Så er jeg innom noen raseforum og utenlandske dalmatinerforum i ny og ne, men poster sjeldent. Lurar fælt på kva snuskete hemmelege forum du er med på, sidan du ikkje vil seie kva det er . Eg har vore aktiv i mange ulike forum oppigjennom. Nett no er det berre dette forumet eg er fast aktiv på, men eg er relativt aktiv på BergliTruckstop.no, og eg er stadig inne på "Juridisk"-delen av bilforumet.no. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2012 Her, Canis, Hunden.no og Bichonhavanais.no innimellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts