minimoo Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2012 Bra! Jeg pleide å servere tripe frossent/halvfrossent. Skjønner ikke at det går ann å spise noe som lukter såpass ille. Og jeg er ikke veldig ømfintelig når det gjelder lukt. Dumt dere ikke bor nærmere, da kunne jeg klemt litt på de små musklene hans Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2012 Ja, jeg syns han oppførte seg bra tatt i betrakning at han egentlig kunne hatt godt av en lur . Jeg får takke for generøsiteten og lån av hender å tygge på, jeg skal prøve å bruke samme triksene på ham selv . Nå ligger han utslitt på stuegulvet. Var forresten en due som nesten landet i hagen mens han var der ute, den så ham og tok av igjen med det samme og skremte livet av ham. Stakkaren tisset på seg og løp rett inn på stua . minimoo: Ja, det er synd! Kunne gjerne hatt noen norske hundemennesker i omgangskretsen min her! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2012 Dobbelposter litt, veide ham nettopp og han veier 18,1 kg Han var 14,5 da vi hentet ham for to uker siden, så det går oppover, ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2012 Det var jo ikke så mye, ville tippet over 20 jeg! Lille klompen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2012 Jeg syns det holder med 3,5kg på to uker . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 22. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 Deler en liten powernap på stuegulvet mens Steve vasker kjøkkenet. Helt greit! Grilldag med noen venner, prøver å montere grill mens Marvel syns det er kjedelig, og sovner på gulvet. Drikker litt smeltede isbiter fra ølbøtta. Er verdens flinkeste og oppfører seg bra! Ut på luftetur søndags morgen. Steve er fyllesyk og Marvel er glad. Miljøtrening må til når man er sjenert utendørs, og Steve syns sikkert det er greit å sitte litt! Litt høy bak og lav på midten, men fin lell! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 For ei herlig tønne av en hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 ÅÅh, har var jo virkelig nyydelig! For noen fine labber da gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 24. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2012 Mer grilling og besøk, og veldig varmt idag 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2012 Hehe, så tannløs (men akk så kvass de små valpeknivene er *minner kommer tilbake....*) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 24. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2012 Ja, han trenger ikke fler, han vet å bruke de få han har . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 24. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2012 Mmm, også den herlige ånden de får når de mister tennene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 24. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2012 Åh han er så fint og han kommer til å bli enda finere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 Med halsbånd og tag ser jeg. Armene mine begynner å ligne seg selv igjen nå... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 Nydelig "liten" gutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 Får ikke lyst på Boerboel av denne tråden da.. Kunne ønske du bodde her, så kunne jeg kosemose med valpemage Flink valpis du har Og veeeeldig skjønn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 Takk Simira: Ja, vi fikk dem i går, jeg bestilte fem. Var gravert både foran og bak, så fikk plass til relativt mye info. Takk for tipset! Ozzy: Han er ganske ålreit, bortsett fra når han er trøtt. Han har vært veldig enkel når vi har hatt folk her for å grille, veldig rolig, men det kan jo ha noe med varmen å gjøre også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 De færreste valper er vel ålreite når de er trøtte Ja, kan jo være varmen men er jo erfaringer det også. Er de ikke kjent for å være ganske bedagelige som voksne da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 De har høyere aktivitetsbehov enn f. eks bullmastiff, det er mange som jogger eller sykler med dem daglig . Så jeg gleder meg til han er eldre og vi kan begynne med det sammen. Men har ikke inntrykk av at det er noe de MÅÅ hver dag, om det gir mening. Oppdretter har jo tre stk hjemme som får helt standard med tur, være i hagen osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 Han er nydelig,og vokser som et uvær ser jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 han ser veldig fin ut i kroppen synes jeg! Nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 Takk! Er spent på hva veiedagen i morgen vil bringe . Han har vært super i helgen og på mandag + tirsdag da vi grillet, idag har han vært et uvær. Eneste positive med idag var en SUPER runde rundt kvartalet på kvelden, han gikk som en engel i bånd, prøvde å trekke to ganger, minimalt med sutring. Så ble han rampete inne, men veldig søt da han sovnet . Steve tok ham nettopp med opp for å legge seg, da våkner han litt mens han blir båret og lager små gryntelyder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2012 19,5kg i dag, så opp 1,4kg fra forrige uke. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 26. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2012 De potene altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 27. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2012 Spammer videre! Tigra, 8 år. Den andre staffen er hannhund og 7 år gammel, tror han heter Dexter. London, rett før OL braker løs: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts