Gå til innhold
Hundesonen.no

få brukernavnet ditt vurdert ! (forumlek)


Strøssel
 Share

Recommended Posts

dette er en lek som brukes i mange forum, der man skal kommentere brukernavnet til den ovenfor , og den under der kommenterer det igjen.

du gir poeng på en skala fra 1-10 , helst med en forklaring på hvorfor du synes det er bra /dårlig.

Game on :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Puttiva: 8, jeg synes det høres ut som en barsk Russisk gårdskjerring, og det liker jeg!

Hihi, ingen ironi mtp rasen eller meg selv, eller kanskje meg selv, men det var underbevisst Her kommer historien. Da jeg var liten pleide alltid min bror å si: "Kan meg og Marie få is?" "Kan meg

Jeg liker nicket ditt jeg, og dro assosiasjon til pongo og perdita av en eller annen grunn, som da passer rimelig greit. Så 10'er fra meg. Det er forresten mye morsomere å kommentere flere nick enn

Red Merle: 5

Synes det egentlig var litt kult, men klarer ikke å sette finger'n på hva som irriterer meg ved det. Kanskje det er fordi det er to ord :P Men det passer jo veldig bra siden hunden din er red merle. Likte Jatzy (?) bedre, hehe :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Red Merle: 5

Synes det egentlig var litt kult, men klarer ikke å sette finger'n på hva som irriterer meg ved det. Kanskje det er fordi det er to ord :P Men det passer jo veldig bra siden hunden din er red merle. Likte Jatzy (?) bedre, hehe :P

Papillon: 9 fordi det ikke er Phalene :P Men liker det godt siden det er en flott rase og beskriver hva du selv har :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnetteH.

4: Synes det er llitt kjedelig å ta med etternavn, ville vært finere med bare Anette, det hadde vært en 8-er!

noen som har anette :cry:

Trulte: 6 det får meg til å rulle.. Eh... :-P blir alltid i rim humør av navnet ditt :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaja-T&A: 8

Bra nick :) For det første fordi jeg alltid har likt Kaja som navn hundenavn, men Kaja kan jo være både ditt navn og hundens navn og jeg tipper på det første ;) Tog A er vel initialene til hundene dine og da inkluderer nikket ditt både deg og begge hundenavnene og det liker jeg :) Det dumme er at jeg blir veldig nysgjerrig på hva T og A står for :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...