SandyEyeCandy Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Skrevet 6. Juli 2012 Jeg glemte to litt vesentlige kallenavn på jentene: Aiko blir ofte kalt Sleiko. Hun er veldig opptatt av å holde både hunder og mennesker reine, og holder myndig og kjærlig fast den som er så heldig å motta all denne kjærligheten. Imouto kalles og Imouto-loco, av åpenbare årsaker. Og Moto når jeg er lat. Siter
Strøssel Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Skrevet 6. Juli 2012 Nico: Nicoline( ikke spørr..) Ola Fiskemann Litjgoillje Prompen Kattepuseeeeen Puseeen Dyret.. Pluto Litjin ( uttales lissjin ) Kua maaaaaaaange flere.. Edit: toillbaill og hr.Toller Toilling Siter
Mulf Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Skrevet 10. Juli 2012 Kjøter'n eller Sushebash (sussebass) Siter
Maria Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Skrevet 11. Juli 2012 Nyeste navnet tatt i bruk på begge to, men spesielt på Leja er "dumme hund" med babystemme . "jaaaa.. Er du min lille dumme hund?? Åååh så dum hund". Haha. Ja, de er litt dumsøte innimellom. Siter
mushi Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Skrevet 11. Juli 2012 Går som regel i dumma, søta eller stress-ulf Siter
AnitaW Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Skrevet 11. Juli 2012 Diablo: Balla Baja Ballabaloo Malleballa Diabo Dabo Dabolabo Diabolo Pablo F@ens drittbikkje Snuskebasken Taifa: Taifalaifa Saifa Taffa Tufsa Tufselufsa Snuskelusken Siter
Line&Luna Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Skrevet 12. Juli 2012 Bestekompisen til Luna heter Gilbert, men går stort sett under Gilbertsen, Berntsen eller Shiny-balls Siter
Jankaa Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Skrevet 12. Juli 2012 Amy: Lurva/lurve Tjukka Mus Gamla Pelsball Amylamy Gamlemor Koseball Malle: Mallemus Valpen Flekkedyret Stabytingen Mongo Mallemus Nuskedyret Kosemus Vimsedyr Siter
shira Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Skrevet 12. Juli 2012 Sean Tøvball, bråkern, seanen Nita pelsgrisen og lille Bella piraja, vimsa og baby Siter
AquilaWaiting Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Skrevet 12. Juli 2012 Bolla Tjukkerompa Tjukkebolla Bollasnusk Bållelålla Drittbikkja Bolla og tjukkerompa blir nok brukt mest. Ho heter Aquila. Siter
CTSquirrel Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Skrevet 12. Juli 2012 Chero: Cherie (etter at han ble kastrert) vesleboff raringen yoda cheeeero (med haka ut, han er underbitt) raringen matvraket Begge to: boffeloffene småertene knertene Lukas: englebæsjen( fordi en annen hundeeier påsto at han var like stor som bæsjen til hunden hennes, en flat) pølsa tullingen sleipen storeboff Lucy (etter at han ble kastrert) babyen Farty og Gassmannen (fisene hans lukter død og fordervelse. hvordan kan noe så lite og søtt være så tvers gjennom råtten på innsida? ) Aner ikke hva slags kallenavn jeg vil gi leketerrieren når han kommer inn i hus. Siter
Rottisembla Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Skrevet 12. Juli 2012 Embla: emblus hunden tispeskinnet embla marie kristine... ( når hun er fandenivoldsk) emblusen embla pembla Siter
Hege GodtAlt Nilsen Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Skrevet 13. Juli 2012 Kaller Cleo nokså mye rart: Cleopathra, Klomen, Klompi, vennen, pus (ja pus faktisk), udyret, pelsklomp. mange ord med klomp i vertfall. Hun er jo som mitt eget barn av og til. Tar henne nesten mer som en venn, og ett menneske, enn hund. Kan bli feil til tider det også Siter
Telatusso Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Skrevet 16. Juli 2012 Rexi har i grunn noen par kalle navn, men det som er mest brukt som hun også reagere på er Sexy Siter
breton Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Skrevet 16. Juli 2012 Spanielen: Tjukkebolla ( hun var litt rund når jeg overtok henne, så det passet fint), og av og til Sinnabolla. Tjukkebolla har jeg belønnet mye for, så hun kommer på innkalling når jeg roper det Bretonen: Eivind, det bor nemlig en gutt inne i ham som heter Eivind og som bare synes noen ganger, feks når han sitter alene ute og lukter på vinden. Siter
Djervekvinnen Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Skrevet 16. Juli 2012 Kaller han for Lillegutt, guttelutt og vænnen. Siter
Zera Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Skrevet 16. Juli 2012 Kaller Zera for: Gofle Søta Zerasningen Bebe (som i baby, men med rar uttale) Loffen Goffeloffen ...sikkert flere ting og, men det var det jeg kom på nå Siter
BareLinn Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Skrevet 18. Juli 2012 Stilig Banty går for... * Ban * Banban * Tjukken * Bolla * Klumpen sikkert fler og,men Shanty har jeg ingen "faste" kallenavn på.. Men går avogtil i.. * Teita * Bolla * Vesla Siter
OlavEmil Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Skrevet 18. Juli 2012 Vi kallar stort sett Laffen for Laffen vi. Av og til Laff eller Laffelaff, og i gjevne situasjonar, Rapelaff . Tanta mi fekk ei bernertispe for ei stund sidan, som heiter Idena. Ho blir gjerne kalla Laffa her i familien . Siter
Ane91 Skrevet 24. Juli 2012 Rapporter Skrevet 24. Juli 2012 Brutus har allerede fått masse kallenavn etter å ha vært her bare en uke: -Brutus Von Raptus -Raptus -Glefs -Kjekken -Tøffen -Nurk -Koseposemose -Pølsa Og min favoritt: Brufus Og en hel haug andre, spørs bare på humøret hans. Stakkars, kommer nok aldri til å forstå at han egentlig heter Brutus Siter
KristinR Skrevet 24. Juli 2012 Rapporter Skrevet 24. Juli 2012 Boxeren Lykkes ekstranavn: Lukk, Lukkelukk, Mukken, Lukken, Mukklukk osv. Det er utrolig så mange variasjoner av dette vi bruker, og de fungerer som fy . Ongen, Salukien Ladys ekstranavn: Ladyen, Leili, Molasine, Datt (babyspråk av Skatt...), Lilleongen. Hjelpes meg, har sikkert tyve til. Siter
Guest Dratini Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Skrevet 25. Juli 2012 Fenris- Risken, Fenrisken, Tjukken Fenris er like mye Tjukken som Odin er Odin: Tjukken, Grauthau, BlÅndi, Cutie (quti), beautiboy, MaskaraBoy, Stuten(!), Stuttjukken Amy: Miza, Mize-Piza, Godzilla, Tjukka, Gamla, Snorkfrøken, Miiii ("ti still!!"), Imi... Zuma: Zum-Zum, Zum, VonTurbo, RallyGuri, Racer'n... Siter
Mirai Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Skrevet 25. Juli 2012 Scumbag Marv - jeg innså ikke da vi valgte navnet hans at det kom til å bli Marv . Chunky legs Siter
Karma Skrevet 1. August 2012 Rapporter Skrevet 1. August 2012 Dyret Slevert Mjø Mjømjø Hengetryne Siter
Malinka Skrevet 1. August 2012 Rapporter Skrevet 1. August 2012 Gullet Go'jenta Og så Lady da.... Siter
Recommended Posts