Cavalierflat Skrevet 14. November 2015 Rapporter Share Skrevet 14. November 2015 Utstyr til k9 nosework :-) små runde og avlange bokser med magnet og hull, diverse lukter, annet nødvendig utstyr. Tips til nettbutikk? Finnes det i norge? :-) Lukter får du kjøpt på teleurt.no Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Hurtta hadde en kolleksjon med en helt utrolig fin turkisfarge en stund tilbake. Noen som vet om det går ann å få tak i y-sele i denne fargen noe sted? Syns også huske de lanserte produkter i andre fine farger, men nå finner jeg bare de som "alltid" har vært. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 har du sjekka på divinedog? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Billig hundeteppe? Hööks hadde fine fleecetepper til 29 kr stk men er tom på lager. Trenger ikke være stort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 1 minutt siden, Pixie skrev: Billig hundeteppe? Hööks hadde fine fleecetepper til 29 kr stk men er tom på lager. Trenger ikke være stort! Kjøpte et lass med fleecetepper på ikea til 12 kr. Ellers pleier jysk å ha helt hvite til 15 kr. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 22. November 2015 Rapporter Share Skrevet 22. November 2015 Noen som vet hvor jeg får kjøpt utstyr for å lage utstillingsbånd selv? Jeg har paracordline og perler til å dekorere med, men mangler perler for å holde de andre perlene på plass (klemmer?) og sånn metallstykke for å skyve/regulere lengden på strupdelen med (er det noen som vet hva det heter??). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 22. November 2015 Rapporter Share Skrevet 22. November 2015 2 timer siden, starlight skrev: Noen som vet hvor jeg får kjøpt utstyr for å lage utstillingsbånd selv? Jeg har paracordline og perler til å dekorere med, men mangler perler for å holde de andre perlene på plass (klemmer?) og sånn metallstykke for å skyve/regulere lengden på strupdelen med (er det noen som vet hva det heter??). Kan hende du finner noe på stoff og stil, eller andre hobbybutikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 23. November 2015 Rapporter Share Skrevet 23. November 2015 På 21. november 2015 kl. 15.42.21, Mackenzie skrev: Hurtta hadde en kolleksjon med en helt utrolig fin turkisfarge en stund tilbake. Noen som vet om det går ann å få tak i y-sele i denne fargen noe sted? Syns også huske de lanserte produkter i andre fine farger, men nå finner jeg bare de som "alltid" har vært. Der er så mange fargar.. Var den kun turkis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 26. November 2015 Rapporter Share Skrevet 26. November 2015 Kobbel som er godt å holde i, også på selve kobbelet? 2-2,5 m, helst med refleks I stoff eller lær. Er greit fornøyd med trine/non-stop sine kanalkobbel, men vil gjerne ha andre alternativ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 26. November 2015 Rapporter Share Skrevet 26. November 2015 3 timer siden, WelshenNemi skrev: Kobbel som er godt å holde i, også på selve kobbelet? 2-2,5 m, helst med refleks I stoff eller lær. Er greit fornøyd med trine/non-stop sine kanalkobbel, men vil gjerne ha andre alternativ Jeg kan lage Båndene i dobbel flette er veldig gode å holde i men de runde er ikke så gode når hunden drar http://www.facebook.com/arivo.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 26. November 2015 Rapporter Share Skrevet 26. November 2015 34 minutter siden, Arielle skrev: Jeg kan lage Båndene i dobbel flette er veldig gode å holde i men de runde er ikke så gode når hunden drar http://www.facebook.com/arivo.no Takk må se på det når jeg får penger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 30. November 2015 Rapporter Share Skrevet 30. November 2015 På 26.11.2015, 17.14.50, WelshenNemi skrev: Kobbel som er godt å holde i, også på selve kobbelet? 2-2,5 m, helst med refleks I stoff eller lær. Er greit fornøyd med trine/non-stop sine kanalkobbel, men vil gjerne ha andre alternativ Jeg kan også lage :) https://www.facebook.com/andreas.hobbyprodukt/ På 23.11.2015, 00.32.44, Snoffe skrev: Kan hende du finner noe på stoff og stil, eller andre hobbybutikker Nei, ikke noe som passer eller slik som jeg mener dessverre :( 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 1. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2015 Billig paracord med rask levering, trenger ikke være original selv om det er ønskelig? Er bare til eget bruk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 6. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2015 Noen som vet hvor man får kjøpt hurtta mountain rope kobbel, i str 8mm og farge grønn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 6. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2015 1 time siden, Tonje skrev: Noen som vet hvor man får kjøpt hurtta mountain rope kobbel, i str 8mm og farge grønn? Dette?http://www.hundeutstyr.no/products/hurtta-mountain-rope-bjork Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 7. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2015 10 timer siden, Rocket skrev: Dette?http://www.hundeutstyr.no/products/hurtta-mountain-rope-bjork Se der ja! Litt dyrere enn andre steder, men skitt au Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 7. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2015 Bare fordi jeg liker å matche, finnes det noen bånd som har ca lik farge som orangen på hurtta lifeguard halsbåndene? (Jeg har det som er orange og limegrønt) som ikke koster en formue? Og hvor det er å få tak i? (Gjerne med refleks og ikke kjempetungt) Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 8. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2015 15 timer siden, Rocket skrev: Bare fordi jeg liker å matche, finnes det noen bånd som har ca lik farge som orangen på hurtta lifeguard halsbåndene? (Jeg har det som er orange og limegrønt) som ikke koster en formue? Og hvor det er å få tak i? (Gjerne med refleks og ikke kjempetungt) Sent from my iPhone using Tapatalk Orange fargen jeg lager båndene mine i skal visst være likt. Har en kunde som handler mye og hun hadde nettopp kjøpt de nye selene og sier de er like. Hund kjøpte både orange, gul og rosa selen. Den gule og den orange fargene er visst like på bånd og seler men ikke den rosa https://www.facebook.com/Arivo.no/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 8. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2015 15 timer siden, Rocket skrev: Bare fordi jeg liker å matche, finnes det noen bånd som har ca lik farge som orangen på hurtta lifeguard halsbåndene? (Jeg har det som er orange og limegrønt) som ikke koster en formue? Og hvor det er å få tak i? (Gjerne med refleks og ikke kjempetungt) Sent from my iPhone using Tapatalk Orange fargen jeg lager båndene mine i skal visst være likt. Har en kunde som handler mye og hun hadde nettopp kjøpt de nye selene og sier til sine. Hund kjøpte både orange, gul og rosa selen. Den gule og den orange fargene er visst like på bånd og seler men ikke den rosa https://www.facebook.com/Arivo.no/ Har kikket endel på dine og tenkt at de må være rimelig like Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 8. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2015 Akkurat nå, Rocket skrev: Har kikket endel på dine og tenkt at de må være rimelig like Sent from my iPhone using Tapatalk ja hun sier så Jeg måtte spørre nå og det var svaret jeg fikk at de er like. Jeg har ikke bikkje i hus og heller ingenting fra hurrta så får ikke sett selv Men vil du bestille så kan du få sende i retur hvis det ikke passer. Er ikke vanskelig på det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 8. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2015 Halsbånd og tjenestetegn av god kvalitet med mulighet for navn ? (ikke kifani..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 8. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2015 17 minutter siden, Com skrev: Halsbånd og tjenestetegn av god kvalitet med mulighet for navn ? (ikke kifani..) cm design? Hvis de enda er i drift? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 8. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2015 1 time siden, Arielle skrev: cm design? Hvis de enda er i drift? Nettbutikken er der enda, men ser det mange som etterlyser svar/bestillinger på facebooksiden så virker noe usikkert... Hvis noen vet om noen andre butikkker så hadde det vært perfekt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2015 3 minutter siden, Com skrev: Nettbutikken er der enda, men ser det mange som etterlyser svar/bestillinger på facebooksiden så virker noe usikkert... Hvis noen vet om noen andre butikkker så hadde det vært perfekt :) Arkoz Design på facebook lager :) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 Jeg har intenst lyst på en PetSafe AutoTrainer, et bjeffehalsbånd som belønner ro istedenfor bjeffing. Tror det kunne hjelpe med alenetreninger her i huset. Er er det noen som vet hvor jeg kan få tak i..? (Helst i norsk butikk eller nettbutikk. er litt skeptisk til amazon/ebay) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts