Pajko Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 1 time og 10 mins svømning, afsluttede med en tur i sauna 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Misunner dere som svømmer! Det er så deilig trening. Men nå har jeg verken tid eller råd 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Er det dyrt i London? Jeg betaler 30 kr for at svømme, sauna og skab til mit tøj. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Er det dyrt i London? Jeg betaler 30 kr for at svømme, sauna og skab til mit tøj. WOW det var billig! I Norge ihvertfall koster det fort 100-150 kr per gang! I London koster det mellom £4-7 per gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 WOW det var billig! I Norge ihvertfall koster det fort 100-150 kr per gang! I London koster det mellom £4-7 per gang.. Jeg tror også det kommer an på hvilken svømmehal man bruger i Danmark. Den jeg bruger tilhører en højskole (dansk højskole, ikke norsk høgskole), og de har intet andet en et børnebassin, et stort til svømmere og to vipper... og så saunaen. Svømmehaller med flere vipper, rusjebaner og mere end sauna koster også noget mere.... Men det bruger jeg ikke alligevel, så passer mig fint det ikke koster mere, når jeg svømmer 2 gange om ugen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Jeg må prøve å bli mer kjent med besteforeldrene til samboer, bor jo her på gården, og de har jo svømmebasseng hos seg. Hadde vært digg å kunne få svømt litt gratis iblant Men føler liksom ikke at jeg kan brase inn der akkurat nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 WOW det var billig! I Norge ihvertfall koster det fort 100-150 kr per gang! I London koster det mellom £4-7 per gang.. Whaaat?! Eneste stedet jeg har betalt så mye er på badeland-typer med sklier og litt flere fasiliteter enn kun bassenget. Jeg svømmer på Langhus svømmehall, har klippekort på 10 ganger som kosta 160 kr. Altså 16 kr gangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Tvangsøkt i dag. Headset glemt hjemme, og da er det hardt å løpe. Så det kommer i posten snarest Ble en kort styrkeøkt i det minste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Whaaat?! Eneste stedet jeg har betalt så mye er på badeland-typer med sklier og litt flere fasiliteter enn kun bassenget. Jeg svømmer på Langhus svømmehall, har klippekort på 10 ganger som kosta 160 kr. Altså 16 kr gangen I Asker/Bærum er det ikke så billig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 [quote name='Teserere' timestamp='1365968668' post='1469093' I Asker/Bærum er det ikke så billig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 15. April 2013 Rapporter Share Skrevet 15. April 2013 I går hadde jeg seriøst tidenes treningsøkt! Tada - jeg badet og stelte Chessea. Bøying opp og ned og tjo og hei, føne, børste, klippe, armene høyt og lavt. Herre Gud, har ikke vært så sliten på evig tid. Haha. Eller svett! Holdt på i 3 timer. Så pelsstell er bra trening, dere! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 17. April 2013 Rapporter Share Skrevet 17. April 2013 Hei Lurer på om jeg kunne få litt hjelp. Jeg har gått ned et tosifret tall, og vil ned mer. Jeg føler at jeg har stagnert og det er fryktelig frusterende. Det jeg sliter med er å vite hvor mye jeg går pr dag. Det er det og svømming(snart sykling) jeg kan gjøre pga knærne- de hovner ekstremt etter mye bevegelse. Men er det mulig å regne ut hvor mye en går pr dag? Jeg bruker Acupedo på mobilen,og den sier at jeg ligger på 12-14 000 pr dag- og alt fra 9-11 km- høres dette riktig ut? Og er det sånn at jeg må gå nesten en mil hver dag for å klare 10 000??? Jeg går ca 2 timer hver dag, og svømmer en gang i uka. Kan jeg gjøre noe annet? Kan balansetrening være noe for knea mine? Beklager masse spørsmål. Og jeg er så imponert over dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 17. April 2013 Rapporter Share Skrevet 17. April 2013 Mine skistøvler er kommet, så tog knap 3km på rulleskiene Jeg er SÅ dårlig, så der kommer til at gå lang tid før jeg bliver god... men det var moro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Og er det sånn at jeg må gå nesten en mil hver dag for å klare 10 000??? Jeg går ca 2 timer hver dag, og svømmer en gang i uka. Kan jeg gjøre noe annet? Kan balansetrening være noe for knea mine? Beklager masse spørsmål. Og jeg er så imponert over dere Når jeg går runden på ca 8 km, da passerer skrittelleren min akkurat 10000 I dag var jeg på sykkel 45 (spinning) og da fortalte instruktøren at det var liten belatsning på knær på den type trening. I morgen skal jeg på fredagspuls for første gang, spent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Hei Lurer på om jeg kunne få litt hjelp. Jeg har gått ned et tosifret tall, og vil ned mer. Jeg føler at jeg har stagnert og det er fryktelig frusterende. Det jeg sliter med er å vite hvor mye jeg går pr dag. Det er det og svømming(snart sykling) jeg kan gjøre pga knærne- de hovner ekstremt etter mye bevegelse. Men er det mulig å regne ut hvor mye en går pr dag? Jeg bruker Acupedo på mobilen,og den sier at jeg ligger på 12-14 000 pr dag- og alt fra 9-11 km- høres dette riktig ut? Og er det sånn at jeg må gå nesten en mil hver dag for å klare 10 000??? Jeg går ca 2 timer hver dag, og svømmer en gang i uka. Kan jeg gjøre noe annet? Kan balansetrening være noe for knea mine? Beklager masse spørsmål. Og jeg er så imponert over dere Min erfaring etter mange år med dårlige knær (kan jo være noe helt annet enn deg, dog). Ellipsemaskin (særlig baklengs), sykling er skånsomt for belastningen, men for meg var det vondt foran når kneet var på sitt strammeste mens jeg tråkket. Trent mye på buso(?) ball, enten med den runde siden ned og knebøy på et eller to bein for å stabilisere muskelaturen rundt kneet, har gitt resultater. Kan nå løpe i små mengder på mølle/asfalt. Ikke mulig får. - I dag har jeg hatt en skikkelig powerøkt på hele kroppen - herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Tusen takk for svar. Da får jeg bare prøve å sykle mer:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Skulle gjerne meldt meg inn på sats her, men jeg har rett og slett ikke råd nå.. Jeg vet med meg selv at det hadde blitt mer rutinert og skikkelige treningsøkter der vs å trene hjemme på stua.. Men men! Skal snart ut på joggetur, må bare la maten synke godt først.. Og så trene styrke etter det. Klarte å stappe i meg boller etter jobb idag, før middag fordi jeg var så sulten og ikke hadde lunsj på jobben) og jeg angrer fælt jaaa... Søren og! Teite impulskontroll! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 19. April 2013 Rapporter Share Skrevet 19. April 2013 Har vært å prøvd en ny saltime i dag, fredagspuls! Artig time, var helt tom etterpå - snakk om å gå i kjelleren! Nå er det helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 19. April 2013 Rapporter Share Skrevet 19. April 2013 Nei jammen, nå har jeg en grunn til å skrive her også Tirsdag begynte jeg på ett nytt og bedre liv ENDELIG fant jeg en person som ville være med meg på treningsstudio (nei- ikke mulig å gå alene ) og nå skal kondisen på plass til agility debuten vår. Skal bruke de første timene til å sjekke ut hva jeg liker. Corebar var jeg på tirsdag, og det var kjempe gøy. Så det blir det mer av. I dag var vi på 55 min spinning, og det var like gøy som jeg husket det var fra sist jeg gjorde det (noen år siden ) Jeg har ikke blitt spesielt støl, men er spent på morgendagen- men men det vil jeg sikkert evnt gå av meg på runderingskurset i helgen Mandag skal jeg ha treningsveiledning + en time med Stabilitet/core, balanse og smidighet. Og muligens spinning igjen. Og min treningsvenninne vil at vi skal prøve Zumba- noe jeg er litt mer skeptisk til Jeg har fibromyalgi, så man får trene etter formen, men håpet er minst 2 ganger i uken- helst 3 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 20. April 2013 Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Så bra at du har kommet i gang!! Kos deg på kurs i helgen, jeg er såååå misunnelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 20. April 2013 Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Syklet en 6 km med Angus (som ikke ga meg noe hjelp, drittbikkja ), kjenner det enda litt i beina! Deilig med en liten tur på en lørdagsmorgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 21. April 2013 Rapporter Share Skrevet 21. April 2013 Denne uka har jeg løpt noen kilometer og syklet noe mil. Jeg har funnet ut at jeg fort blir lei av ting og trenger stor variasjon. Har drøftet litt med meg selv og fysioen og kommet frem til at jeg bare skal gjøre deg jeg har lyst til og kose meg med at kroppen fungerer. Gjøre noe forskjellig fordelt ut over uken. Så kan jeg leke meg og ha det gøy! Jeg tror et riktig mål for meg vil være å være i så pass god form at jeg kan leke meg ute med de tingene jeg synes er morsom. Sykle, gå i marka, gå til fjells, padle, kanskje prøve å surfe, lære og kite, trene styrke... Ja, og selvsagt trene hund! Må fortsatt gå ned cm rundt magen. Er tilbake på 95 cm igjen etter å ha gått opp til 100 cm etter jul da utbrentheten slo til igjen. Målet er å komme under 80 cm sånn at jeg er innenfor det som anbefales. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 21. April 2013 Rapporter Share Skrevet 21. April 2013 Idag løp jeg 2,8 km, og med powerwalken før og etter endte jeg på 4 km på en halvtime Jeg har startet et 8 ukers program som forhåpentligvis resulterer i at jeg kan løpe 5 km Jeg sliter med å skjønne appen, men det har jeg laget en egen tråd om. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 21. April 2013 Rapporter Share Skrevet 21. April 2013 Idag hadde jeg 7 repetisjoner på 70 kg. i markløft, woho, det er ny rekord for meg 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 21. April 2013 Rapporter Share Skrevet 21. April 2013 Treningsøkt på en drøy time i dag, div apparater. I morgen er det basisball for første gang, gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts