Ozzy Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Tips til hårkur? Elsker hvordan håret mitt er dagene etter det er nyfarget. Tror det er pga etterbehandlings-greia. (Har langt farget hår som vokser fort og er passe tykt hvis det har noe å si). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Tips til hårkur? Elsker hvordan håret mitt er dagene etter det er nyfarget. Tror det er pga etterbehandlings-greia. (Har langt farget hår som vokser fort og er passe tykt hvis det har noe å si). Jeg bruker nå KMS Moist Repair, og er veldig fornøyd med den, drøy, ok pris og ikke testet på dyr. Jeg har halvlangt, farget hår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Noen her som har prøvd sminke av merket Coolcos? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Ikke heelt sminke, men, jeg trenger en god pinsett! Som holder og ikke blir dårlig. Gjerne link til den på en nettbutikk eller noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Ikke heelt sminke, men, jeg trenger en god pinsett! Som holder og ikke blir dårlig. Gjerne link til den på en nettbutikk eller noe Tweezerman har de beste pinsettene synes jeg. Kan kjøpes hos Feel Unique 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 Ikke heelt sminke, men, jeg trenger en god pinsett! Som holder og ikke blir dårlig. Gjerne link til den på en nettbutikk eller noe http://www.coverbrands.no/merker/fred-hamelten/fred-hamelten-pinsett/ Jepp.. Den ER bra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2014 350kr for en pinsett den bør være bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 3. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2014 350kr for en pinsett den bør være bra! Ja, shit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Fått meg nye vipper! Skikkelig fornøyd Fikset brynene bare, men ellers uten sminke. 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Fått meg nye vipper! Skikkelig fornøyd Fikset brynene bare, men ellers uten sminke. Det var skikkelig fint! Hvordan gjøres det? Holdbarhet? Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Det var skikkelig fint! Hvordan gjøres det? Holdbarhet? Pris? Det er festet på mine egne vipper, en og en festes. Hun brukte litt over to timer og var veldig effektiv og utrolig flink. Jeg ser ikke at de er festet på vippene mine Skjønner ikke hvordan hun gjør det Det holder visst i 5-6 uker om gangen. Må man ha ny før det har gått 3 uker gjør hun det gratis. om man gjør dt innen 5-6 uker siden forrige gang tar hun 300 kr. Jeg betalte 600 kr denne gang, men jeg vet hun er billig. En bekjent av meg som anbefalte henne er nå på sin 5 runde på å gjøre dette på rad, og har ikke fått mindre/slitte vipper av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Kjempefint og VELDIG billig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Det er festet på mine egne vipper, en og en festes. Hun brukte litt over to timer og var veldig effektiv og utrolig flink. Jeg ser ikke at de er festet på vippene mine Skjønner ikke hvordan hun gjør det Det holder visst i 5-6 uker om gangen. Må man ha ny før det har gått 3 uker gjør hun det gratis. om man gjør dt innen 5-6 uker siden forrige gang tar hun 300 kr. Jeg betalte 600 kr denne gang, men jeg vet hun er billig. En bekjent av meg som anbefalte henne er nå på sin 5 runde på å gjøre dette på rad, og har ikke fått mindre/slitte vipper av det Det var billig! Men skal det tåle maskara og fjerning av maskara? (Trenger kanskje ikke så mye maskara med sånne vipper ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Det var billig! Men skal det tåle maskara og fjerning av maskara? (Trenger kanskje ikke så mye maskara med sånne vipper ) Ja, men man må ikke drive og dra i dem når man fjerner sminken, og bruke en ikke oljebasert sminkefjerner 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 ååhh så lekkert @ Jeg ønsker meg også sånne lekre vipper! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 ååhh så lekkert @ Jeg ønsker meg også sånne lekre vipper! Takk! Jeg stod og så våken ut, og fant ut at hey, jeg trenger ikke å sminke meg jo Noen som har erfaring med denne http://www.makestyle.no/merker/mast/kroelltang-big-curler-mast-vol-2-121285 ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Takk! Jeg stod og så våken ut, og fant ut at hey, jeg trenger ikke å sminke meg jo Ett siste spm Hvor i verden fikk du det til 600kr? Ser at prisene rundt her er på det dobbelte og vel så det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Takk! Jeg stod og så våken ut, og fant ut at hey, jeg trenger ikke å sminke meg jo Noen som har erfaring med denne http://www.makestyle.no/merker/mast/kroelltang-big-curler-mast-vol-2-121285 ? Nei, men jeg har denne. Fungerer veldig bra: http://www.expert.no/kroelltang/obhnordica5840kr%C3%B8lltang/p/4874/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Ett siste spm Hvor i verden fikk du det til 600kr? Ser at prisene rundt her er på det dobbelte og vel så det... Her i kongsvinger Ei som gjorde dette på salong før, men når har hun byttet jobb og gjør dette hjemme hos seg selv privat Nei, men jeg har denne. Fungerer veldig bra: http://www.expert.no/kroelltang/obhnordica5840kr%C3%B8lltang/p/4874/ Takk for tipset 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Her i kongsvinger Ei som gjorde dette på salong før, men når har hun byttet jobb og gjør dette hjemme hos seg selv privat Takk for tipset Åh, jeg vil også se sånn ut! Shiiit! Hvor finner jeg damen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Jeg vil også ha sånne vipper:) Lekkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Kjempe fint, så veldig naturlig og pent ut Jeg har hatt sånne selv en liten stund, men dessverre er jeg en av de som har kort "øyevippesyklus", så da blir det ikke pent lenge (vippene kan jo ikke sitte lengre på enn dine egne sitter). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2014 Noen raske forslag til foundation dere er fornøyd med som man får tak i på f. eks H&M? Eller MÅ jeg bestille noe fra nettet? Har litt lyst til å prøve de merkene alle skryter så av, men er litt utålmodig og liker ikke å vente på ting i posten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2014 Noen raske forslag til foundation dere er fornøyd med som man får tak i på f. eks H&M? Eller MÅ jeg bestille noe fra nettet? Har litt lyst til å prøve de merkene alle skryter så av, men er litt utålmodig og liker ikke å vente på ting i posten.. Jeg hater å gå med sminke på huden, men den Maybelline Fit Me Foundation syns jeg er bra. Kjenner ikke at jeg har den på, og ser naturlig ut EDIT: Hadde skrevet feil navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2014 Noen raske forslag til foundation dere er fornøyd med som man får tak i på f. eks H&M? Eller MÅ jeg bestille noe fra nettet? Har litt lyst til å prøve de merkene alle skryter så av, men er litt utålmodig og liker ikke å vente på ting i posten.. Det som er bra for meg er ikke nødvendigvis bra for deg. Er hvordan hud du har som avgjør hvilken foundation som er bra. Tørr hud? Fet hud? Normal? Blandet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts