Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke hunder har du?


Maria
 Share

Recommended Posts

Hundens navn: Yatzi

Rase: Shetland sheepdog

Kjønn: tispe

Alder: litt over 1 år

Om hunden: Nydelig! :D Mitt selskap på dagene når jeg er alene hjemme (jeg jobber ikke), og verdens beste venn og sheltie - helt objektivt sett ;) Lydhør, intelligent, reagerer på tonefall lett som bare det. Et kremt er nok. Så gløgg og kjapp til å forstå, at jeg ofte har dårlig samvittighet for at jeg ikke lærer henne nye triks og lignende hele tiden... :- )

Endret av MiO
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hundens navn: Fire 'n' Ice (Fibi) Rase: Nova Scotia Duck Tolling Retriver Kjønn: Tispe Alder: 7 år Om hunden: Da Fibi var åtte måneder ble hun sendt tilbake til oppdretter fra sine første eiere m

Hundens navn: Mike Rase: blanding av buhund og wheaten terrier Kjønn: hannhund Alder: 5 år og 7 mnd Om hunden: Min store klippe. En bedre hund kunne jeg virkelig ikke fått. Han er omplasseringshu

Hundens navn: No se uch Another Story Tiger Magic - Nitro Rase: Greyhound Kjønn: hann Alder: 3 år Om hunden: Verdens beste! ! !

Posted Images

Hundens navn: Rexi

Rase: Buhund/Beagle

Kjønn: Tispe

Alder: 6 år

Om hunden: En jente med mye lyd og stor personlighet. Er veldig glad i mat og kan til tider virke som en stor livs nyter som helst bare vil sove og ta livet helt med ro. Går greit sammen med de fleste hunder, men kan virkelig avsky noen også! Veldig glad i mat, familien, leker å det og få løpe fritt i markane. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn : Fils Du Vent Du Grand Fresnoy (Terkel)

rase : Borzoi

Hvit hanne født mai 2010

Om hunden : Verdens lykligste,blideste lille hund,har LC lisens

Navn: Ataham av Fjascho

rase: Borzoi

Hvit/krem hanne født februar 2009

Om hunden: 2 cert og BIR fra utstilling,går blodspor og har LC lisens. Jakter alt med puls

Navn: Walter av Fjascho

Rase: Borzoi

Hvit / krem hanne født mars 2006

Om hunden : 2 cert og BIR ,LC lisens men skal ikke konkurrere mere da han er for "course wise" og løper rett til mål og venter på at filla skal komme rundt i steden for å følge den rundt banen :)) Litt tykk og grov med forstyrrende pels :)

Navn:Stravi Aragon (Ivan)

Rase: Borzoi

sobel hanne født 2003

Om hunden : Akkurat flyttet inn,har vært asfalthund hele livet og har akkurat oppdaget rådyr :)) Stor,langbeint,snill og vennlig herremann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundens navn: Sørils GB-Zara

Rase: Standard Dachshund (langhåret)

Kjønn:Tispe

Alder:Blir 2år i mai

Om hunden: Jenta til mammaen sin <3

Elsker kattebæsj,pinner og å jage fugler. Veldig sta,men overraskende lydig. Hun kan virke tøff på avstand,men er ganske forsiktig når det kommer til stykket. Går overrens med de fleste hunder,er kun 2stk hun ikke har gått sammen med til nå,og i de tilfellene har det vært ganske tydelig at de andre hundene har vært problemet.

Er noe skeptisk til store hunder for hun forbinner de med røff lek (mest sannsynlig).

Full av humor og rare ansiktsutrykk.

Nå orker jeg ikke skrive mer,men kunne skrevet maaaaange sider til,noe jeg ikke skal plage dere med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundens navn: All Trade Crimson Delight

Rase: Welsh Corgi Cardigan

Kjønn: Tispe, sterilisert

Alder: født 30.03.2010 og er 2 år :)

Om hunden:

Hun er verdens herligste corgi, hun elsker verden, livet og alt. Hun er venner med alle hunder og elsker alle mennesker. Hun er full av tæl, morsomme påfunn og ablegøyer. Hun er en personlighetsklump til tusen og bruker det for alt det er verdt. Hun har et stort talent innen spor og liten sans for ting som tar tid og er kjedelig (les: lydighet) :P Hun er en flott hund som har desverre vært mye syk; svulst i forlabb, livmorbetennelse, HD og AD. Tross alt er hun fortsatt livlige glade ville corgien som elsker verden :wub:

Hundens navn: Chocomate's Cafè Latte

Rase: Australsk Kelpie

Kjønn: Tispe, sterilisert

Alder: 3 år

Om hunden:

Issi er en liten søt frøken som kom til meg 2 år gammel, hun var redd for seg selv og verden og engestelig for alt, og ganske pinglette. Men med kjærlighet og mye jobb har hun blitt en flott hund som elsker livet, er selvsikker og tørr å prøve nye ting. Hun har blitt kjempefin å trene med og elsker å jobbe og bruke seg. Hun hilser tilogmed på fremmede med iver og glede og har ingen jeg dør på meg fakter av spesielle ord ol lengre. Hun har krevd mye tolmodighet og en fast hånd men nå er hun en superflott liten frøken å ha i hus :wub:

526898_10151401103695464_804145463_22715272_1789627552_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundens navn: öxatorpets Ebba

Rase: Collie

Kjønn: Tispe

Alder: 26 juli 2008 dvs 3 år og 8 mnd

Om hunden: Ebba er en litt merklig skrue og snill som dagen er lang hjemme.Veldig sær på hvem hun liker og ikke.Før Ebba fikk innbilt i fjor elsket hun agality nå blir hun kun brukt som tur hund og lærer triks..

Hundens navn: Arla Tiriltunge

Rase: Lundehund

Kjønn: Tispe

Alder: 15 mnd

Om hunden: Arla elsker spor og få jobbe med hodet.Hun er litt som en terrier innimellom med egne meninger.Arla er veldig sosial av seg både mot mennesker og andre dyr.Hjemme så er hun en liten kosegris som elsker og sove helt inni knehasene når man sitter i sofaen osv..Håper vi kommer langt med spor hadde vært morro og fått henne godkjent dom ettersøks hund feks.Ellers er vi og se i utstillings ringen..Arla har jeg på foravtale..

Hundens navn: Eagermind Silma Elenya

Rase: Shetland sheepdog

Kjønn: tispe

Alder: 13 mnd

Om hunden: Tindra er ei herlig jente med mye personlighet og et herlig gemytt.Tindra er mitt nye håp i lydighet og i utstilling ringen..Hvis alt klaffer vil Tindra også ha et kull her hos meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundens navn: Kinkade Dark Side Of The Moon * Mooni *

Rase: Dvergpinscher

Kjønn: Tispe

Alder: Snart 14.mnd (14.02.11)

Om hunden:

Energisk å aktiv frøken , men avknappen fungerer også bra..

Glad i folk å andre hunder ..

Ei frøken som skal prøves i Agility etterhvert ,da hun er litt for "stor " for utstilling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundens navn: Aiko (trollbolle og mitt livs lys)

Rase: Shiba

Kjønn: Tispe

Alder: 2.5 år

Om hunden: Aiko er en sånn gøyal hund. I alle fall synes hun det sjøl. :P Den siste spesialiteten hennes er at hun blir så forskrekkelig sliten, stakkars, at det rett og slett ikke er mulig å gå oppover bakker dersom hun er i bånd. Hvis jeg derimot slipper båndet, kommer hun hoppende og sprettende forbi med kobbelet i munnen og står triumferende på toppen av bakken og venter på oss treigingene. :lol: Hun er som en førerhund i miljøstyrke, inntil noe man kan jakte på dukker opp, selvsagt... I tillegg til å være så stor at hun passer perfekt inn i armene mine, har hun litt ekstra store ører sånn at hun skal høre meg godt, og deretter luke ut det hun ikke vil lytte til. Men hun har bronsemerket i lydighet, da. Mitt livs lys og partner in crime. :wub:

Hundens navn: Imouto (knertmonster og gal kamikaze)

Rase: Shiba

Kjønn: Tispe

Alder: 1.5 år

Om hunden: Imouto er en hund med stort spekter. Hun kan gå fra å møte hunder i bånd med de skrekkeligste grevlinglyder, til å komme på at hun jo egentlig er en glad og skjønn jente som kommer overens med alle, så lenge hun er løs, og da legger hun på ørene, myser lykkelig og danser med den deilige, lille kroppen sin mens hun inviterer til lek med høye frambeinsløft. :D Det beste er at hun trenger mye nærhet, og hun elsker å kose panne mot panne og bare være sammen med meg. Hun har overhodet ingen fysiske begrensninger, og stuper ned fjellsider, dreper hoggormer, forsøker å hoppe ut av vinduet i 4. etg (3 ganger!) og er gjerne med på tur i 8 timer uten å kollapse etterpå. Hun er fantastisk. :heart: Ja, og så er hun pen. 3 cert fordelt på to land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundens navn: Leela By Kijaxx

Rase: Nova scotia duck tolling retriever

Kjønn: Tispe

Alder: 12 mnd på søndag

Om hunden:

Min glede i hverdagen. Leela er en ganske usikker type. Hun hilser gladelig på andre hunder, men er ganske sær på om hun liker de eller ei. Det tar litt tid før hun er trygg på nye mennesker, men når hun først har blitt trygg har man en ny bestevenn. Hun elsker å ligge på fanget - særlig når hun er trøtt. Og har sine ritualer når hun mener vi skal legge oss.

Før den første løpetiden var hun helt gal, og jeg var sikker på at jeg hadde gjort en stor tabbe. Gjorde mitt beste for at alt skulle bli bedre, og nå får jeg virkelig igjen for all treningen. Leela er fin å trene med, og tar ting ganske kjapt - kan dog være litt for gira i blandt. Hun gjør ganske mye rart, og kan til tider være en liten ramp, men det går ikke en dag uten at hun får meg til å le. Sett bort ifra usikkerheten (som vi selvfølgelig prøver å trene bort), er hun verdens herligste kenguru, og jeg kunne ikke tenkt meg noen andre. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundens navn: Nellyvill's Better Than Bitte "Bella"

Rase: Berner sennenhund

Kjønn: Tispe

Alder: Snart 6 år

Om hunden: Bella er sjelevennen min! Jeg pleier å si at hun er mammadalt og jeg er Belladalt, vi er like avhengige av hverandre begge to. Hun var opprinnelig satt ut hos meg på fòr, men ble av diverse grunner tatt ut av avl og skrevet over på meg for et års tid siden. Hun bor selvfølgelig hjemme hos meg og har alltid gjort det.

Hun har ett avkom: Nuch Nellyvill's Fifty Fifty.

Hundens navn: N Such Nellyvill's Go For It "Oliver"

Rase: Berner sennenhund

Kjønn: Hannhund

Alder: 2,5 år

Om hunden: Oliver er galskapen i huset :P Full av energi, finner på pøbelstreker og er en skikkelig moroklump.. Men han er bare god på bunnen og er en skikkelig kjælegris når han ligger i sofaen og senga. :) Han deleies sammens med oppdretter, men bor hos meg på fulltid.

Han har C hofter og skal derfor ikke brukes i avl.

Hundens navn: Nellyvill's Just A Flirt "Jäger"

Rase: Berner Sennenhund

Kjønn: Hannhund

Alder: 3 måneder

Om hunden: Jäger er, forhåpentligvis, den nye stjerna i flokken! En vakker, herlig, utadvent og trygg liten gutt fra min drømmekombinasjon. Han deleies med- og bor hos Toril her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundens navn: Milo

Rase: Jack russell

Kjønn: Hann

Alder: 2 år 8 mnd

Om hunden: Mannen i mitt liv og besteste bestevenn. Vokst opp i et skur i hagen til en puppymill-fyr. Generelt en småskeptisk hund når det kommer til fremmede. Jeg hentet han hos RSPCA som 9-10 uker gammel og vi har vært som erteris siden. Driver med lydighet, kløv, spor, freestyle og noob--agility, alt kun på hobbybasis i mangel på kurstilbud der vi bor. Vi gleder oss til å flytte til Norge med andre ord.

Hundens navn: Molly

Rase: Rottweiler

Kjønn: Hunn

Alder: rundt 7 år

Om hunden: Hentet fra RSPCA for snart to år siden. Den mest utypiske rottweileren jeg har vært borti. Har seriøst vurdert om hun er hjerneskadet. Lat, treig og rimelig kjedelig i grunn, men veldig søt :) Ting kan tyde på at hun ikke har hatt det greit tidligere, så jeg er glad hun har det godt her. Totalt avhengig av kos og myke liggeplasser. Er mest glad i koooos, sove, spise og noe søk og lek. Til gjengjeld er hun veldig vakker og sjarmerende tjukk i huet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundens navn: Vindfinn Abh Yaris

Rase: Kleiner Münsterländer

Kjønn: hannhund

Alder: 1år 2mnd

Om hunden: En skikkelig snåling, karen gjør alt fra å drikke øl til å bite negler/klør! Han er en skikkelig håndfull, men allikevel verdens største koseklump som får meg til å glemme alle rampestrekene!

Etter han passerte året har han riktignok roet seg en goood del, og han har nå smeltet godt inn i hjertet mitt. Tiltross for at jeg en periode tvilte på at jeg kom til å klare å ha en så krevende hund.

Nåååh, nå kom vofsen tuslende og la hodet på foten min.. han må vel bevise det selv også, at han er verdens største godgutt :) Og en skikkelig kløna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundens navn: Igor

Rase: Eurasier

Kjønn: Hann

Alder: Født 15 mai -09, så snart 3 år.

Om hunden: Igor er en glad gutt, som etter en litt tøff pubertet har begynt å bli voksen. Han har, som den spisshunden han er, egne meninger og litt selektiv hørsel, og man må for all del ikke finne på å prøve å tvinge han til noe :rolleyes2: Men ja, en glad gutt som også er blitt veldig kosete og mer kontaktsøkende nå som hormonene har rast litt fra seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundens navn: N UCH Hightower's A Dream Comes True - "Denali"

Rase: Siberian Husky

Kjønn: Tispe

Alder: 3 til sommeren

Om hunden: en glad, modig og sosial hund som elsker å rase rundt i vill fart. Mye hopp og sprett. Mange gode kvaliteter i eksteriøret og i hodet, men ikke av de raskeste i selen (selv for ustillingslinjer) men utholdenhet, det har hun.

Hundens navn: NJV-11 NORDJV-11 Hightower's Freke Winter Spirit

Rase: Siberian Husky

Kjønn: hann

Alder: 15 mnd

Om hunden: glad, men noe forsiktig gutt. Mammadalt til tusen. Har et supert eksteriør og supre bevegelser. Lovende tendenser i selen og er langt raskere enn Denali.

Hundens navn: Snøfrost ???

Rase: Siberian Husky

Kjønn: tispe

Alder: 5 uker, 3 dager

Om hunden: tja si det. En av valpene blir men jeg har jo ikke bestemt hvem ennå. Alle virker som trivelige og sosiale hunder som jeg gleder meg til å følge videre i livet, også de som skal flytte til andre eiere.

Hundens navn: ???? the mysterious no. 4

Rase: Siberian Husky

Kjønn: usikkert

Alder: forhåpentlig født om ca. 10 dager

Om hunden: Har planer om at denne hunden skal i hus før utgangen av 2012, første mulighet for at den blir født er om ca. 10 dager. Kjønn er ikke så nøye. Men jeg vil ha en god hund både i venstresvinger og helst også i selen. Men den trekk biten må jeg teste når valpen er gammel nok da ingen nære forfedre er nevneverdig testet. Krysser fingra for et 4-spann i 2013 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Hundens navn: Angus - Woodshine's Nija

Rase: Belgisk fårehund, groenendael

Kjønn: Hannhund

Alder: Straks 1 år og 2 mnd

Om hunden: Angus ja.. Angus er vår første egne hund. En oppfinnsom, morsom, selvstendig, førbar svarting. Mammadalt så det holder, om "mamma" er på jobb så sitter han og titter ut i vinduet etter meg. Eller så plager han pappan sin med å "ta" han litt :P Morsom skrue er han. Krøpi inn i hjertet mitt har han klart, jeg klarer liksom ikke se for meg et liv uten han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Hundens navn: CIB NordUch Nb(sp)ch NV05'06'10'11 WW08 NordV10 DKV10 Glimmergruvans Ô-Blaze

Rase: Australsk Kelpie

Kjønn: Tispe, kastrert

Alder: 8 år

Om hunden: Dronningen av Sessvoll! En dame med klare meninger om livet og omgivelsene, men myk som smør inni og vil egentlig bare ha fred og slikt. Selvutnevnt ordens Politi. Har ikke helt fått med seg at hun nå er 8 år og annser seg selv som en 4-5 åring. Hadde det ikke vært for det grå rundt snuten så hadde nok alle andre trodd hun var 4-5 år også.

556557_10151467834215072_834435071_23700729_852748250_n.jpg

Hundens navn: Korad CIB NordUch Nb(sp)ch DeepEyes Talia Al Ghul I (DKRV11)

Rase: Australsk Kelpie

Kjønn: Tispe

Alder: 5 år

Om hunden: Galskapet lenge leve! Skulle vært fra ett Monty Pyton kull tror jeg og ikke Batman. :P

37658_10150229333745072_834435071_13723863_6322878_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundens navn: turbo

Rase: chihuahua, dvergdachs og pomeranian

Kjønn: gutt

Alder: 3 Mnd og 2 uker

Om hunden: turbo er verdens snilleste hund, stoler på alt og alle. Verdens mest sjarmerende hund i mine øyne, forde om han bare sover og spiser Hehe :) har jo begynt og leke noen minutter om dagen også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundens navn: Zicata's Golden Boy of Aslan (Varg)

Rase: Samojedhund

Kjønn: Hannhund

Alder: 6 mnd den 21. april

Om hunden: Godklump, snill, sjarmerande, tolmodig med barn, sta som et esel og er stort sett høgt og lavt store deler av døgnet. Kunne ikkje vore meir fornøgd. :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel kanskje svare i min egen tråd jeg også :P

Hundens navn: Golden Water's Bj Chesea of Eastsea, "Chessea" til daglig

Rase: Portugisisk vannhund

Kjønn: Tispe

Alder: Blir 7 år i mai

Om hunden: Navnet uttales "tsjessi". Hun er min første hund og min absolutte øyensten. Mammadalt fra en annen verden. Jeg tror aldri jeg vil kunne få en sånn spesiell hund igjen. Hun er den perfekte læremester for meg som nybegynner med hund for noen år tilbake. Hun er trofast, snill, rolig og aktiv, helt fantastisk forståelsesfull og skikkelig barnslig og klovnete. Enkelt og greit så er hun verdens beste, som jeg ikke ville byttet ut for noe i verden :wub: . Chessea hersker i Roald Amundsens vei, og er dronningen som passer på at alle oppfører seg ordentlig. Hun har bronsemerke i agility og er stilt ut noen ganger, men lever ellers livets glade dager som turhund i skog og mark. Furunkulose har satt en stopper for videre trening av agility, så det er veldig trist. Men like glad er jeg i henne allikevel. Hun bor mest hos min mor nå, og er hos meg noen ganger i måneden. En stolt og viktig rollemodell for minihunden.

Chesseaoppstilling.jpg

Hundens navn: Weiefors Notorious Leja, Leja til daglig

Rase: Papillon

Kjønn: Tispe

Alder: 5 måneder

Om hunden: Navnet uttales "Lei-ja" med e, ikke æ. Lille, vakre minien. Hun dumpet mer eller mindre ned i fanget mitt etter nok et av mine innfall om at det hadde vært moro med en liten hund i hus. Jeg skulle ikke ha hund før tidligst til sommeren, men ett eller annet ved denne lille enebarnjenta sa til meg at hun bare måtte hit. Og slik ble det, og takk og lov for det. Leja er en lykkepille! Jeg lar meg stadig imponere over den motoren, gjenstandsinteressen og treningsvilligheten som er inne i den lille kroppen der. Så jeg håper at vi med Leja kan få satt igang med agility etterhvert, noe jeg savner å holde på med. Hun er liten, drøye 2 kg, men har masse hund i seg. Eksteriørmessig er hun lovende, så det blir en del utstilling på henne. Ellers er fremtiden åpen. Jeg er i alle fall blitt utrolig glad i den lille ullballen!

c5a91da7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundens navn: Mike

Rase: blanding av buhund og wheaten terrier

Kjønn: hannhund

Alder: 5 år og 7 mnd

Om hunden: Min store klippe. En bedre hund kunne jeg virkelig ikke fått. Han er omplasseringshund og kom til meg da han var 2,5 år. Han er utrolig lettlært så vi hopper tau sammen, han trekker opp doen, tar av meg sokker og genser, åpner kjøleskap og mye mye mer. Han er en gledes spreder uten like. Han er snill som dagen er lang, men har alltid ett par pek på lur.

Mike som tar med kompisen sin Max på sparketur!

post-5378-0-57367700-1333794123.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundens navn: The Russell Yard´s Showwinner "Selma"

Rase: Parson russell terrier

Kjønn: Tispe

Alder: 3,5

Om hunden: Selma er min første hund. Hun er søt som dagen er lang, og har flere kallenavn enn jeg klarer å ramse opp :lol: En av de er "rompeprompa mi" :icon_redface: Hun er en ganske myk hund, men er også tøff og terrier inn til beinet. Litt skeptisk til store hunder og bråe fremmede mennesker. Men det tar ikke lang tid før den fremmede personen er hennes aller beste venn :lol: Når jeg har besøk SKAL hun ligge på fanget deres uannsett hvor mange timer de er på besøk, så folk er favoritten. Hun er lettlært helt til det blir kjedelig, og var en enkel valp å ha i hus. Hun var en super utstillingshund som vant og vant, helt til hun fant ut at det gikk an å knurre til dommeren :icon_redface: Selma er uansett HØYT elsket, og blir nok min "maskothund" om jeg får meg flere hunder.

134659_481823146835_527186835_6464320_8339344_o.jpg

33611_438599446835_527186835_5759272_7572309_n.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundens navn: Shensi

Rase: Norsk lundehund

Kjønn: Tispe

Alder: 2 år og 3 mnd

Om hunden: Stein hakke sprø! Relativt lydig og enkel å trene. Snill og god som dagen er lang. Livet er en stor lekeplass og alt er en lek. Skikkelig gneldrebikkje. Om man liker hunder med litt fart i, så vil man elske Shensi!

Hundens navn: Bamse

Rase: Bichon frisé

Kjønn: Hannhund

Alder: 8 år og 11 mnd

Om hunden: Gubbete! Rolig og behagelig å ha i hus, kosete og elsker de folkene han kjenner. Favoritthobbyen er å jage sykler. Tendenser til demens. Sjarmerer de fleste og elsker sitte i fanget å koooose!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundens navn: Tendance B'Golden Gift. Hun kalles Czarina og Rina til daglig.

Rase: Belgisk Fårehund, Groenenedael

Kjønn: Tispe

Alder: 3,5 år

Om hunden: Rina er en veldig søt, smart og enkel hund å ha i hus. Til vanlig merker jeg knapt at jeg har hund i huset, men så snart jeg finner på noe, er hun mer enn klar. Hun er først og fremst min heller bortskjemte bebis, og har mer snurret rundt poten. Hun elsker å trene, og vi konkurrerer i lydighet (klasse 3). Målet er lp-championat, bare jeg får tatt meg sammen og trent litt. Vi har også trent og konkurrert i spor, men jeg har ikke hatt tid til å trene så mye det siste året. Jeg håper å få trent og konkurrert mer i spor etterhvert.

Jeg kaller henne for min servicehund, for hun minner meg stadig på ting jeg glemmer. Jeg har vurdert å lære henne navnet på lommeboken og mobilen min, sånn at hun kan holde rede på dem for meg :icon_redface: Og hun vet ofte hva jeg tenker og vil før jeg selv er klar over det.

Bildet er tatt av Eli Andrea her inne :flowers:

226536_129540827122824_114442395299334_206938_24007_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...