tm100021 Skrevet 3. April 2012 Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Oliver 11 mnd Lyra 22 mnd Og Simi, et år gammel Simi er virkelig helt forferdelig å ta bilde av, adhd hunden altså. Simi&Oliver, samme far Også lek og morro etterpå da 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 3. April 2012 Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Finingene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 3. April 2012 Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Snø! Og hvordan i alle dager får du hundene til å posere sånn?? Oliver er skikkelig flott. Maskulin allerede jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 3. April 2012 Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Fine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaujenta Skrevet 3. April 2012 Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Nydelige bilder av nydelige hunder! Fin gjeng du har der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 3. April 2012 Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Ikke så mye å si utenom, wow Utrolig fine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 3. April 2012 Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Finingene! Gutta sier de vil flytte opp til deg og leke i snøen - de sier den er savnet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Tusen takk dere, blir jo veldig glad av sånne fine ord om mine flottinger og ja, de er ganske flinke til å posere, i det minste Og snøen jah... Den laver ned igjen nå, sender gjerne sørover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 3. April 2012 Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Så fine bilder, og ikke minst hunder! Hva gjør det forumet her med meg, nå kan jeg tenke meg allslags raser som jeg aldri i verden kunne vurdert før 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AquilaWaiting Skrevet 3. April 2012 Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Åh Pene de er! Og fin mengde med pels,for min smak da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 3. April 2012 Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Stygge snøen, fine hundene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 3. April 2012 Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Nydelige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Så fine bilder, og ikke minst hunder! Hva gjør det forumet her med meg, nå kan jeg tenke meg allslags raser som jeg aldri i verden kunne vurdert før Tusen takk! Åh Pene de er! Og fin mengde med pels,for min smak da Takk Jeg er veldig enig Lyra, Blue Merle kunne gjerne hatt litt mer underull rundt kragen men det kommer ganske seint på hennes linjer så i tre-fire års alderen vil hun først bli ferdig å få litt mer krage. De andre synes jeg har mer enn passelig Stygge snøen, fine hundene! VELDIG enig! Og har begynt å snø tett igjen Fra nydelig blå himmel og snø til tett snøvær på en time.. Nydelige Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 4. April 2012 Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 De er så fine disse trollungene dine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 4. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 4. April 2012 Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 De er så flotte ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 4. April 2012 Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 Men hvor er Ivy? Og jeg sliter seriøst med å se forskjell på Simi og Oliver, altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 4. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 De er så flotte ! Tusen takk Men hvor er Ivy? Og jeg sliter seriøst med å se forskjell på Simi og Oliver, altså... Hun er med på lekebildene Gidder ikke å ta oppstillingsbilder av henne, er igang med røytingen og blir snart korthårs Collie Lars sliter og med forskjellen, selv her hjemme... Oliver har et sår på snuten nå som røper han 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 4. April 2012 Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 Flotte bilder! Du har veldig fine hunder Lill! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 4. April 2012 Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. April 2012 Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 5. April 2012 Rapporter Share Skrevet 5. April 2012 Wow så pene Man får jo litt lyst på bare av å se hvor herlige de er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IdaC Skrevet 7. April 2012 Rapporter Share Skrevet 7. April 2012 Nydlige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts