Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Tusen takk dere, blir jo veldig glad av sånne fine ord om mine flottinger :heart: og ja, de er ganske flinke til å posere, i det minste :lol: Og snøen jah... Den laver ned igjen nå, sender gjerne sørover :lol:

Skrevet

Så fine bilder, og ikke minst hunder! :heart: Hva gjør det forumet her med meg, nå kan jeg tenke meg allslags raser som jeg aldri i verden kunne vurdert før :lol:

• Like 1
Skrevet

Så fine bilder, og ikke minst hunder! :heart: Hva gjør det forumet her med meg, nå kan jeg tenke meg allslags raser som jeg aldri i verden kunne vurdert før :lol:

:lol: Tusen takk!

Åh :wub: Pene de er! Og fin mengde med pels,for min smak da :aww:

Takk :heart: Jeg er veldig enig :) Lyra, Blue Merle kunne gjerne hatt litt mer underull rundt kragen men det kommer ganske seint på hennes linjer så i tre-fire års alderen vil hun først bli ferdig å få litt mer krage. De andre synes jeg har mer enn passelig :)

Stygge snøen, fine hundene! :D

VELDIG enig! Og har begynt å snø tett igjen :( Fra nydelig blå himmel og snø til tett snøvær på en time..

Nydelige :heart:

Tusen takk!

Skrevet

De er så flotte ! :wub:

Tusen takk :heart:

Men hvor er Ivy? :heart:

Og jeg sliter seriøst med å se forskjell på Simi og Oliver, altså...

Hun er med på lekebildene :P Gidder ikke å ta oppstillingsbilder av henne, er igang med røytingen og blir snart korthårs Collie :D

Lars sliter og med forskjellen, selv her hjemme... Oliver har et sår på snuten nå som røper han :P

• Like 1